yahoo 0 Napisano Grudzień 31, 2011 W ramach testów i poszukiwań nowej pozycji na Monsterze postanowiłem poeksperymentować trochę z clip onami. Pomału próbuje to poskładać i nasuwa mi się jedno podstawowe pytanie. Czy zbiorniczki mogą zamontowane być pod lekkim kątem tak jak na zdjęciu? Czy konieczna jest próba ich wypoziomowania? Przeglądając google można trafić na monstery z clip onami i fabrycznymi zbiorniczkami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Włodi 0 Napisano Styczeń 1, 2012 Ale historia...:-/ Tytuł wskazuje na coś innego niż pytanie w kwestii technicznej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 1, 2012 Cieszę się ze zadales pytanie na temat tych zbiorniczkow. W sumie niewiele osób na forum ma ogarniete ustawienie zbiorniczkow tak jak ja, gdyż jest to tak na prawdę Moj konik. Cieszę się ze mogłem pomoc. Jak bedziesz miał kolejne pytania służę pomocą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Styczeń 1, 2012 Cieszę się ze zadales pytanie na temat tych zbiorniczkow. W sumie niewiele osób na forum ma ogarniete ustawienie zbiorniczkow tak jak ja, gdyż jest to tak na prawdę Moj konik. Cieszę się ze mogłem pomoc. Jak bedziesz miał kolejne pytania służę pomocą. :lol: :lol: :lol: :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Boa 0 Napisano Styczeń 1, 2012 Żeby wypowiedź Łukasza była bardziej pełna i wiarygodna, dodam od siebie, że owszem :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 1, 2012 Jeśli kąt umieszczenia pompy nie powoduje w żadnej pozycji kierownicy możliwości zapowietrzenia to mogą być nie w poziomie zamontowane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Styczeń 1, 2012 Cieszę się ze mogłem pomoc ktoś coś zmienił edytował czy może nie umiem czytać.. :shock: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Styczeń 1, 2012 może nie umiem czytać.. :shock: Najwyżej miedzy wierszami ;) :D Łuki sobie poszydził delikatnie z górnolotnego tematu i treści posta. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Styczeń 1, 2012 Łuki sobie poszydził delikatnie z górnolotnego tematu i treści posta. moja grobowa powaga mnie kiedys wykończy.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yahoo 0 Napisano Styczeń 1, 2012 Jeśli kąt umieszczenia pompy nie powoduje w żadnej pozycji kierownicy możliwości zapowietrzenia to mogą być nie w poziomie zamontowane. theodor jest szansa zweryfikować to bez jazdy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 1, 2012 takie rzeczy weryfikuje się zawsze bez jazdy. To kwestia bezpieczeństwa. Na dnie zbiorniczków masz otworek przez który płun jest zasysany przez pompę. Zwróc uwagą czy mając właściwy poziom płyny w tych zbiorniczach i kręcąc kierownicą nie ma sytuacji że ten otworek może być odsłonięty przez płyn. Na 99% uważam że jest ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Styczeń 1, 2012 rizoma robi(la) cudne clipy do s2r... to taki offtopic :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Styczeń 1, 2012 kręcąc kierownicą .. myślę że to za mało.... sprawdziłbym jeszcze czy ów kanał o którym pisze theodor nie ulega "odsłonięciu" przy pełnym złorzeniu motocykla na L i P stronę (czyli motocykl na boczek i do "zamknięcia" opon(bez ryzykownego jeżdzenia)). ważne żeby przy tej próbie była załorzona górna wkładka gumowa a ciecz obserwujemy w okienku rewizji. przy pompach załorzonych nie zgodnie z zaleceniami producenta dośc często wystepuje problem z odpowietrzeniem układu :( ale dla chcącego nic trudnego- powodzenia ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yahoo 0 Napisano Styczeń 2, 2012 Okazało się, że mam jednak zapowietrzony układ, ale najprawdopodobniej dlatego, że bawiłem się wiszącą na przewodzie klamką :mrgreen: Odpowietrzyłem i przyjrzałem się zbiorniczkom. Przy kręceniu kierownicą z motocyklem w pionie nie ma możliwości zapowietrzenia układu bo płyn zawsze będzie ponad odpływem. Tak jak cinek78 wspomniał mam wątpliwości jak to będzie podczas złożenia. Ciężko to sprawdzić bo bym chyba musiał położyć motocykl i machać jak oszalały klamką. Patrząc jednak na małą wielkość zbiorniczka i konstrukcję tej uszczelniającej gumki, która dzięki tym przegródkom spełnia też funkcję zapobiegającą zapowietrzaniu myślę że się to uda tak zostawić. Przy okazji nauczyłem się, że montaż clip onów to wcale nie kaszka z mleczkiem tak jak myślałem na początku :twisted: Nic teraz do siebie nie pasuje; przewody, wspornik lampy itd. Jutro jednak będzie lepiej 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 2, 2012 Przy okazji nauczyłem się, że montaż clip onów to wcale nie kaszka z mleczkiem tak jak myślałem na początku :twisted: ) Dawaj fotki z pracy :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yahoo 0 Napisano Styczeń 11, 2012 theodor nie wygłupiaj się. Moje kierownice w porównaniu do Twoich to jak czarno biały niemy film przy Avatarze :twisted: Przed montażem nie przewidziałem pewnych rzeczy i teraz muszę na szybko szukać rozwiązania. Kierownice, które montuje nie pozwalają na swobodny montaż oryginalnych pomp. Zbiorniczki dolegają do kierownicy. Największym problemem okazały się jednak zegary, a raczej ich wielkość. Źle wyglądają i psują zupełnie to co chciałem osiągnąć. Nie przewidziałem też, że gdy zamontuje kierownice niżej to zegary aż tak będą przeszkadzały. Siedząc na motocyklu, niemal mogę dotknąć ich nosem :) Zacząłem się zastanawiać nad jakąś alternatywą. Znacie jakieś zegary, które bez problemu można było by tutaj zaadoptować? Z innego ducati, a może jakiś uniwersalny wyświetlacz!? Idealne byłyby zegary, które można byłoby zamontować w miejscu po rizerach oryginalnej kierownicy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 11, 2012 Oj tutaj jest mnóstwo alternatywnych rozwiązań, ponieważ Twój M600 nie ma jeszcze immo i zegary można odpiąć, położyć na półce i pojechać dalej :lol: Przejrzyj sobie, hmm... niech będzie z brzegu http://kosoeurope.com/shop/index.php?ca ... a28831e21a oraz http://motogadget.com/ Mi najbardziej do takich "ascetycznych" projektów pasuje http://motogadget.com/analoginstrumente ... assic.html :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yahoo 0 Napisano Styczeń 15, 2012 musieli propozycje zacne, ale wartość tych zegarów niebezpiecznie zbliża się do wartości motocykla :twisted: Może jest jednak szansa zaadoptować zegary z innego motocykla!? Prosty napęd prędkościomierza na linkę i tylko pięć kontrolek :mrgreen: Czy do Monstera 600 można bez problemu dołożyć obrotomierz? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 15, 2012 moja propozycja. Zamontuj mały zgrabny uniwersalny obrotomierz, do tego jakiś nawet rowerowy prędkosciomierz. Będzie relatywnie tanio i zgrabnie co przy clipach jest dość istotne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Styczeń 15, 2012 Miałem clip-y w monsterku i napotkałem ten sam problem z pompami co Ty, rozwiązaniem była zmiana pomp na nowsze o lepszej wydajności ze zbiorniczkami oddzielnie. Kilka fotek jak to wyglądało u mnie. Co do obrotomierza to miałem Acewela i po za tym, że ciekawie wyglądał i miał prędkościomierz to nic po tym, bo obrotka nie udało mi się wyregulować a prędkościomierza, nawet nie wyskalowałem i czujnika nie podłączyłem :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Patryho 0 Napisano Styczeń 15, 2012 Z cliponami moto wygląda ciekawiej ale zastanawiam się jak pozycja czy aby nadgarstki nie wołają o pomstę do nieba?! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yahoo 0 Napisano Styczeń 15, 2012 Nie jeździłem na cliponach w monsterze, ale faktycznie podczas pierwszych prób można poczuć ogromny dyskomfort. Tyłek bardzo wysoko, ręce nisko a nadgarstki bardzo napięte. Można jednak maksymalnie opuścić klamki, w ten sposób aby nadgarstki spoczywały bez naprężeń i siedzi się wówczas zupełnie inaczej, chodź jestem pewien, że tras po 400 kilometrów na pewno w ten sposób nie zrobię :evil: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yahoo 0 Napisano Styczeń 15, 2012 Arnelize pomp zmieniał nie będę bo nie wiem czy jazda mi się spodoba, ale na razie wstawiłem pomiędzy obejmy pomp króciutkie tulejki i w ten sposób odsunąłem pompy od kierownic. Trzyma się dobrze i nie dotyka kierownic. Widzę, że powiesiłeś u siebie reflektor bezpośrednio na lagach. Dorabiałeś obejmy czy korzystałeś z czegoś gotowego? Dobrze, że dałeś znać aby omijać Acewela, 400 złotych drogą nie chodzi :D theodor zacząłem rozglądać się za uniwersalnym obrotomierzem i pomysł faktycznie nie jest głupi. np. Cena też nie zwala z nóg, bo jest to powszechny gadżet tunerów samochodowych. Pozostaje jednak problem z kontrolkami i prędkościomierzem. Nie znalazłem rowerowego, który by podołał. Acha. Do ilu kręci maksymalnie się monster 600? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 15, 2012 jezeli podoba ci sie seryjny obrotomierz z 748 to na dniach bede zapewne miał na sprzedaż Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 15, 2012 ja mam zestaw kontrolek ograniczony do cisnienia oleju i uważam ze starczy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach