Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Patryho

S2R na CafeRacera albo coś w tym rodzaju

Polecane posty

Zaczynam się zabierać do przeróbki Monsterka (S2R 800) i do tej pory mam taki plan:

- przerobić cały układ wydechowy na ExBox (chyba)

- wymienić lagi i hamulcę z GSXRa

- wymienić kierę na clipona

- obciąć tył ramy i zbudować pojedyncze siedzenie typu cafe-racer

- rozebrać Potworka i pomalować ramę oraz wahacz

- odświeżyć wizualnie silnik i podzespoły

- pomalować całego Monsterka u aerografisty

- wymienić kilka elementów na customowe....

 

I tu odwołuję się do waszego doświadczenia i choroby desmodromicznej :D

 

Taki jest plan i zamierzam zacząć od wydechu ale cały czas nie wiem czy coś na podobę ExBox'a czy coś oldschool'owego :?

Wydech będzie robiony od podstaw przez chłopaków z RM Motors czyli pełna dowolność i właśnie to mnie zabiło - poproszę o jakieś propozycję bo mam rozsterkę jak cholera.

 

Przednie zawieszenie i hamulce zamierzam wymienić po przeczytaniu kilku postów na tym i zagrabanicznych forach. Podobno tragedia ale czy aby na pewno bo nie miałem okazji się jeszcze mą sztuka przejechać w winklach.

 

Nie mogę coś znaleźć żadnego fajnego siedzenia z zadupkiem do caferacera, który pasowałby do oryginalnego zbiornika - ten u Radicali wymaga ich zbiornika bo do oryginalnego jest za wąski.

 

Jeżeli chodzi o pierdołki to na tą chwilę planuję kupić u Radicali te klamki (70euro) i czerwone przewody zapłonowe (88euro).

 

Pytania do desmomaniaków:

- jakie sety podnóżków zakupić, żeby wyglądały i nie zrujnowały finansowo?

- może przednie zawieszenie i zaciski szukać od S4R, ale czy aby znajdę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przednie zawieszenie w S2R 800 to rzeczywiście słabizna. Nie dość ze nieregulowane kompletnie, to jeszcze amortyzator tylko w jednej nodze. Do tego padaczkowate hamulce. Najlepsze rozwiązanie to zakup kpl lag i hamulcy od jakiegokolwiek "dorosłego" monstera, St-ka, bądź SS-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przednie zawieszenie w S2R 800 to rzeczywiście słabizna. Nie dość ze nieregulowane kompletnie, to jeszcze amortyzator tylko w jednej nodze. Do tego padaczkowate hamulce. Najlepsze rozwiązanie to zakup kpl lag i hamulcy od jakiegokolwiek "dorosłego" monstera, St-ka, bądź SS-a.

 

Dobry pomysł! Od jakiego modelu będą pasowały i czy może ktoś z szanowny kolegów ma na handelek?

A co sugerujecie zrobić z hamulcami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w S2R 800 są dutłoczkowe pływajace zaciski i mniejszej średnicy tarcze. Wystarczy montaz czterotłoczkowych zacisków i 320mm tarcz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hamulce od starszych braci nawet M620, 4-ro tłoczkowe Brembo 320 mm w stosunku do 2-tłoczkowych 300mm hamują, te z S2R 800 to zwalniacze.

 

Zawieszenie jak już Theodor wspomniał.

 

Pozostaje tylko szukać.

 

Jak byś chciał kpl. od Sushi to może być problem.

 

Mam gdzieś kpl złote lagi od ZX6R z mocowaniem do promieniowych zacisków, niestety trzeba do tego dokupić zaciski, felgę tarczę i dorobić półki, tak więc chyba lepiej szukać oryginału od Ducati ewentualnie przedni zawias od Aprilia RSV Mille ...

 

A rurkowy tylny wahacz też zrobisz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hamulce od starszych braci nawet M620, 4-ro tłoczkowe Brembo 320 mm w stosunku do 2-tłoczkowych 300mm hamują, te z S2R 800 to zwalniacze.

 

Zawieszenie jak już Theodor wspomniał.

 

Pozostaje tylko szukać.

 

Jak byś chciał kpl. od Sushi to może być problem.

 

Mam gdzieś kpl złote lagi od ZX6R z mocowaniem do promieniowych zacisków, niestety trzeba do tego dokupić zaciski, felgę tarczę i dorobić półki, tak więc chyba lepiej szukać oryginału od Ducati ewentualnie przedni zawias od Aprilia RSV Mille ...

 

A rurkowy tylny wahacz też zrobisz ?

 

Tylny wahacz mocno mi się podoba i zostaje.

Podobno lagi i heble od GSXR1000 pasują bez większych komplikacji (ok 1500zł na allllllegro), tarcze też ale trzeba dorobić dystanse bo rozstaw lag minimalnie inny.

tu link http://ducatimonsterforum.org/index.php?topic=958.0

A0F27D5FBC044BB99CAB00FEFDAE3230-500.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Na Włoskim allegro czyli subito.it znajdziesz lagi od 848 a na innej aukcji zaciski za lagi gość chce 500 eur ale to cena napewno do negocjacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lagi od 848 jak i innych sbk mają inne srednice osadzenia w półkach.

 

monster

górna - 50mm

dolna - 54mm

 

sbk

górna - 53mm

dolna - 53mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Na Włoskim allegro czyli subito.it znajdziesz lagi od 848 a na innej aukcji zaciski za lagi gość chce 500 eur ale to cena napewno do negocjacji.

Dzięki Krl, nie znałem tej stronki!

Te faktycznie nie pasują ale wysłałem chyba z 10 zapytań do innych ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Na Włoskim allegro czyli subito.it znajdziesz lagi od 848 a na innej aukcji zaciski za lagi gość chce 500 eur ale to cena napewno do negocjacji.

Dzięki Krl, nie znałem tej stronki!

Te faktycznie nie pasują ale wysłałem chyba z 10 zapytań do innych ;)

 

 

Bardzo często korzystam z tej stronki, można tam trafić prawdziwe perełki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

próbowałem wejsc a tu takie cos

"Avviso

 

Il sito non è raggiungibile dal vostro indirizzo IP

Se desiderate ulteriori informazioni vi preghiamo di contattare il nostro servizio clienti"

 

czyli z mojego IP nie wejde - ktos ma podobnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Billy, dzięki Boa!

 

Dokładnie o takie siedzisko mi chodziło - teraz tylko znaleźć je w necie.

 

Do kolesia od lag dzwoniłem ale nie wie jakie są średnice montażowe półek - jutro da znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam taką wstępną idee - niezbyt się postarałem z grafiką ale o pomysł mi chodzi:

- spojrzałem na spód zbiornika i chyba jego dolną część można uciąć żeby wysmuklić linię, wywalić airboxa i zastosować dwa małe stożki. Takie rozwiązanie trochę popchnie monstera w kierunku Cafe

- wytnę część tylnej ramy i poprowadzę ją zgodnie z linią dolnej rury, zadupek będzie bardziej zadarty

- wcięcia w zbiorniku do wsunięcia oryginalnej kanapy zaszpachluję i zamontuję taki zadupek po przerobieniu go na wymiar ramy

- oczywiście kierownica cafe racer, której na grafice nie zrobiłem

- możliwe do pomalowania elementy silnika pomaluję na czarno, lagi jeżeli nie kupię w fajnym kolorze to będę oksydował na czarno

- kolorystyka - kawa z mlekiem, brąz i biały

 

Co sądzicie o takim pomyśle? Czy na wstępie nie popełniłem jakiegoś fakapa?

 

monster%252520project%252520braz%2525202%252520spark.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A co powiesz na aluminiowy przedni błotnik?

Jak dla mnie mocno w klimacie kaferejserowym:

http://www.ebay.it/itm/Parafango-Ant-in ... 950wt_1110

 

Myślałem o aluminium ale wtedy też zbiornik powinien być alu, a to już kosztuje fortunę.

BTW czy ten błotnik dało by radę wypolerować na połysk?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.