Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
theodor

3x9=666

Polecane posty

Jest komin.

Uważam że SPARK jest mocno niedoceniana u nas marką.

Jakość wykonania pierwszorzędna, a dźwięk niesamowity.

post-88-1366038923,4331_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jest komin.

Uważam że SPARK jest mocno niedoceniana u nas marką.

Jakość wykonania pierwszorzędna, a dźwięk niesamowity.

 

Super, ale biżuteria ;) szkoda, że nie można go jeszcze posłuchać :( ale jestem cierpliwy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jest komin.

Uważam że SPARK jest mocno niedoceniana u nas marką.

Jakość wykonania pierwszorzędna, a dźwięk niesamowity.

 

ile dB i jaka waga?

Jak dla mnie jest brzydki, te nity, ale jestem ciekawy dźwięku. Może powiesz coś więcej o produkcie, wykorzystaniu na co dzień oraz na torze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Waga mojego to 6kg

Mozna ten komin kupić w wersji tytanowej, wówczas jest lżejszy.

 

Można go również kupić w wersji z eliminatorem katalizatora przedniego cylindra lub z pełnym kolektorem.

 

Co do dB, nie mam takich informacji. W kazdym razie komin mozna kupić w dwóch wersjach przelotu. I dwoma typami dB killerów.

Ta moja wersja to racing, czyli z wiekszym przelotem, ale do kompletu dobrałem "ciaśniejsze" dB killery (Poznań ;) )

Generalnie cichy nie jest, wręcz głosny nawet jak na akcesoryjny wydech.

Dźwiek tak naprawde da sie ocenić podczas jazdy z obciążeniem, chociaż już samo odpalenie daje pewne wyobrażenie o głębi basu.

 

Jesli chodzi o kwestie estetyczne. Nity moze i nie dodaja urody, ale nie rażą, Za to np w porównaniu do Termisa ten komin nie ma tego zgrubienia w przedniej części. Jest na całej długości taki sam, wiec przód tłumika w ogóle nie wystaje spod laminatu. A więc nie zmniejsza optycznie prześwitu miedzy tylnym kołem a ogonem, a na tym mi zależało.

 

 

No i wspomniana jakość wykonania. Tutaj wszytsko do siebie pasuje i nie ma najmniejszego problemu z montażem. Kto montował termisa do 999 wie o czym mówię. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Czy w zestawie jest osłona wydechu, chodzi mi o tę carbonową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzeba osobno zaznaczyć w zamówieniu. Ja jej nie brałem, nie podoba mi się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

To będzie fajnie wystawał za owiewkę, niestety z Termisa jak się zdejmie ten carbonowy badziew to nie wygląda dobrze więc z dwojga złego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jestem przeciwny w motocyklu elementom które służą tylko temu by były. Tak jest właśnie z tymi osłonami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyszła dziś paczka z cliponami. Wyższe od oryginałów i z regulacją kąta rury kierownicy. Zamontuje, wrzuce fotki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam info że reszta moich "plastików" się lakieruje w ten weekend. Już nie mogę się doczekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mam info że reszta moich "plastików" się lakieruje w ten weekend. Już nie mogę się doczekać.

 

Wklejaj fotki Theo, jestem bardzo ciekaw efektu końcowego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj do efektu końcowego to jeszcze troche. Samo lekierownie "budy" to początek. A i jeszcze kilka technicznych zmian bedzie.

Dobrze że zima jest, moze na pannonie sie wyrobię :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oj do efektu końcowego to jeszcze troche. Samo lekierownie "budy" to początek. A i jeszcze kilka technicznych zmian bedzie.

Dobrze że zima jest, moze na pannonie sie wyrobię :lol:

 

Wyrobisz się, ja też mam sporo roboty przy swoim, damy radę rozpocząć torowy sezon ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z racji dziwacznych zbiorniczków na płyn hamulcowy przy pompie ham i sprzęgła w 999 i 749 nie bardzo była możliwość wymiany kierownic na inne. Poza tym same zbiorniczki sa bardzo podante na uszkodzenie, a o urodzie nie wspominając.

 

Tak więc zmodyfikowałem pompy wstawiając inne króćce przyłaczeniowe i teraz mogę zamontowac "normalne" zewnetrzne zbiorniczki. Dzięki temu nie będzie problemu z wymianą kierownic na inne.

post-88-1366039091,9358_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Bardzo dobry pomysł ja już mam zamontowane "normalne" zbiorniczki. ;) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Theo gdzie ty takie przejściówki pod wężyki wytrzasnąłeś??? Szukałem kiedyś czegoś takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ha, zamawia się jako "normalną" część zamienną. To tego typowy odpowietrzniki i mamy pompy jak należy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
......gdzie ty takie przejściówki pod wężyki wytrzasnąłeś??? Szukałem kiedyś czegoś takiego.

 

Brembo part no. 110.3127.10-prosta lub 110.3127.20- 90stopni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
......gdzie ty takie przejściówki pod wężyki wytrzasnąłeś??? Szukałem kiedyś czegoś takiego.

 

Brembo part no. 110.3127.10-prosta lub 110.3127.20- 90stopni

 

Ducati PN 63140081A i cena http://czesci.motomaniax.pl/nr-63140081A ;)

 

Powinien tutaj "zagrać" odpowietrznik w komplecie z gumką http://czesci.motomaniax.pl/nr-631.4.028.1A

 

Z naszych obserwacji podobny zabieg można poczynić z pompami starszej Multistrady oraz STkowymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki pomocy Krl-a udało się zrealizować zakup "poliftowego" wahacza.

Nie jest to może specjalnie oryginalny upgrade 999 z pierwszej serii, ale zdecydowanie kożystny. Znacząco mniejsza masa, istotnie wieksza sztywność.

Wymiana łożyskowania, lakier i montaż do motocykla pozostanie.

post-88-1366039096,8608_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Witam,

Dla mnie bomba ;) , z tym kawałkiem aluminium dziewiątki nabierają zupełnie innego wymiaru wizualnego a i w praktyce łatwiej obejść się ze stojakiem przy wymianie koła - czego chcieć więcej - wygląda jak Angelina Joli a w dodatku potrafi gotować ;) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Dla mnie bomba ;) , z tym kawałkiem aluminium dziewiątki nabierają zupełnie innego wymiaru wizualnego a i w praktyce łatwiej obejść się ze stojakiem przy wymianie koła - czego chcieć więcej - wygląda jak Angelina Joli a w dodatku potrafi gotować ;) :lol:

 

Również szukam do moich dziewiątek takiego kawałka aluminium. Gdyby gdzieś się komuś poniewierało i zabierało miejsce to chętnie przytulę ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Witam,

Dla mnie bomba ;) , z tym kawałkiem aluminium dziewiątki nabierają zupełnie innego wymiaru wizualnego a i w praktyce łatwiej obejść się ze stojakiem przy wymianie koła - czego chcieć więcej - wygląda jak Angelina Joli a w dodatku potrafi gotować ;) :lol:

 

Również szukam do moich dziewiątek takiego kawałka aluminium. Gdyby gdzieś się komuś poniewierało i zabierało miejsce to chętnie przytulę ;) .

 

Bez problemu, mogę załatwić. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.