Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

wwk

Monster 1000 ie S wersja R :D

Polecane posty

I nie dziwne, bo jest co chwalić !  :thumbup:  :clap:

Tłumy fanów na DTSD zbierały się wokół ;) 

 

Mega projekt!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem dumny, że pojechałem z Wojtkiem :) - motocykl super i wiele pracy i serca włożonego w projekt - i wiele ciężkich dyskusji z żoną o trochę czasu :P

 

were miło było poznać

 

P. S. nadal żaluje, że nie zapakowaliśmy mjego na pakę bo bym też pojeździł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

spaghetti bolognese, mniam  :mrgreen:

Do spaghetti czasem pasuje coś pikantnego :)

 

dnym.jpg

 

Stary mod ale jakoś mi tutaj umknął...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

gw3o.jpg

 

Za każdym razem kiedy jeżdżę coraz bardziej przekonuje się jak desmo fajny motocykl sobie zbudowałem. Jednocześnie dochodzę już do końcowych możliwości zwiększenia potencjału tego silnika. Te 30 dodatkowych koni mechanicznych to jednak był ciężki kawałek chleba i nie wiem czy zrobiłbym to jeszcze raz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Będzie, będzie. Cały czas jest roboczy. Mam jeszcze kilka pomysłów z mapowaniem. Na razie, od tygodnia stoi na rolce i próbujemy różne konfigurację tak żeby zbudować odpowiednią mapę paliwo/zapłon do tego osprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Cały czas mam problem, z górą. Jest dużo momentu ale tak do 6000rpm, potem trochę lipa. Cały czas bawiłem się paliwem, a tu takie coś:

 

kz8o.jpg

 

Moja seryjna mapa zapłonu. Mam nadzieję, że nie muszę już nic wyjaśniać :)

Do końca tygodnia zrobi się nowa, taka jaka powinna być od początku  :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

rj4y.jpg

 

Wykres z hamowni pokazujący zmiany przed oraz po camtimingu, Wykres czerwony - moment obrotowy po camtimingu, niebieski - moment przed camtimingiem, zielony moc przed, czarny - moc po. Jak widać jest przepaść w momencie przy wartościach od 4000-6000RPM. Ponadto łatwo zauważyć, że powyżej 6500RPM dzieje się coś niedobrego (bardzo poszarpany wykres). Mam pewne podejrzenia, tzn, czas wyprzedzenia zapłonu, wysoka kompresja "lubi" delikatnie opóźniony zapłon, oraz układ wydechowy, który przy tym pomiarze dalej miał fabryczny kolektor. Wydaje mi się, że sekcja wspólna, czyli to wielkie X na kolektorze jest najsłabszym punktem tego układu oraz ostatnim ograniczeniem w moim motocyklu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bujając się prawie seryjnym M1000, nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak by było latać taką furą o około 30KM mocniejszą :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

W końcu zmieniłem układ wydechowy. Teraz mam dwie sondy lambda wbudowane w układ. Już po pierwszych testach na hamowni, efekt zaczyna być zadowalający. Dziś wgrywamy nową mapę zapłonu. Idę na więcej niż 100 na kole :)  - już całkiem blisko bo już 99 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Niezle... moj monster kolo 99 koni to conajwyzej byl kilka razy zaparkowany, a nie jestem w stanie o nim powiedziec ze w jakiejkolwiek sytuacji mocy mi brakowalo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Po zmianie mapy zapłonu mam 103. Zostaje jeszcze dorobić paliwo. Było tyle zabawy na rolce, że aż mnie uszy bolą. Co ciekawe z zapłonem w kilku komórkach doszliśmy z 17 na 50 i dalej nie było stukowego. Doszło też trochę środka. Jest progres i już się boję wiosny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

0t5v.jpg

 

Powyżej zmodyfikowana mapa zapłonu. Z ciekawostek, mapa oem strona wcześniej, co może przyjąć DS, różnice są dość drastyczne. Kolega, który hamował bał się odpalić, żeby "korba bokiem nie wyszła", a tu nawet spalania sutkowego nie było :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a tu nawet spalania sutkowego nie było :)

 

myślę, że jak przejedziesz się nim na wiosnę to ty będziesz miał spalanie SUTKOWE :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.