MKmarioPL 0 Napisano Lipiec 17, 2012 ... bawil sie ktos w przestawianie ustawien fabrycznych - jakies doswiadczenia, uwagi?... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Lipiec 17, 2012 jakies doswiadczenia, uwagi?... nie ma złotego środka - to jest zalezne od masy uzytkownika i jego mozliwości za sterami :lol: - ja u siebie (mts 1200) wymieniałem wszystkie sprężyny i teraz dopiero wiem jak ducati ma latać po winklach ;) ;) :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MKmarioPL 0 Napisano Lipiec 24, 2012 diabel ma mozliwosc ustawiania sobie zawieszenia - krecil juz ktos tym? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Lipiec 25, 2012 diabel ma mozliwosc ustawiania sobie zawieszenia - krecil juz ktos tym? coś tam było kręcone, rozkręcone, a potem znów kręcone(przez mechanika/zawodnika) do ustawień Touring 1 os - str. 128 instrukcji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MKmarioPL 0 Napisano Lipiec 26, 2012 diabel ma mozliwosc ustawiania sobie zawieszenia - krecil juz ktos tym? coś tam było kręcone, rozkręcone, a potem znów kręcone(przez mechanika/zawodnika) do ustawień Touring 1 os - str. 128 instrukcji wiec wlasnie - jest nawet tabelka jak tyl ustawiac - przod tez ale o tyl mi chodz, tyle tylko, nie do konca rozumiem czy to sa paramerty od ustawien fabrycznych czy od "zerowych"? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Wrzesień 27, 2012 diabel ma mozliwosc ustawiania sobie zawieszenia - krecil juz ktos tym? coś tam było kręcone, rozkręcone, a potem znów kręcone(przez mechanika/zawodnika) do ustawień Touring 1 os - str. 128 instrukcji wiec wlasnie - jest nawet tabelka jak tyl ustawiac - przod tez ale o tyl mi chodz, tyle tylko, nie do konca rozumiem czy to sa paramerty od ustawien fabrycznych czy od "zerowych"? od zerowych - ale inne pytanie - czyn ów wspaniała tabelka ma określone wstawienia względem wagi kierowcy??? jeśli nie to tabelkę sobie można do kubła wywalić , chyba że ważysz 70kg (plus/minus 5 kg) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Wrzesień 27, 2012 od zerowych - ale inne pytanie - czyn ów wspaniała tabelka ma określone wstawienia względem wagi kierowcy??? jeśli nie to tabelkę sobie można do kubła wywalić , chyba że ważysz 70kg (plus/minus 5 kg) FYI jak ktoś cięższy/lżejszy to trzeba nieco eksperymentować Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Wrzesień 27, 2012 kierowca 80-90kg w ubraniu, a pasażer 70-80kg w ubraniu - żeby była jasność ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Abadon 0 Napisano Listopad 20, 2012 czy ktoś próbował wymiany tylnego zawieszenia na Ohlin'a ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 22, 2012 czy ktoś próbował wymiany tylnego zawieszenia na Ohlin'a ? Pytanie dodatkowe - czego oczekujesz od zawieszenia swojego Diavela? Bo rozumiem, że jesteś nieusatysfakcjonowany obecnym stanem. Ważne jest ile ważysz i czy ewentualnie ktoś regulował zawieszenie pod Ciebie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Abadon 0 Napisano Listopad 26, 2012 Chodziło mi raczej czy ktoś dokonał takiej modyfikacji i faktycznie jest zadowolony, ze osiągnął coś czego nie był w stanie poprzez odpowiednie dostrojenie standardowego zawieszenia. Przesiadłem się z cruisera i póki co Diavel wydaje się być zbyt twardy, zawieszenie bardziej przenosi niż amortyzuje. Zapewne to właśnie kwestia lepszego ustawienia zawieszenia a może właśnie coś co lepiej po prostu wymienić. Z drugiej strony gdy się mocno wcisnąć w zakręt zbyt miękkie ustawienie zawieszenia może przeszkadzać i skończyć się szlifem a tego bym nie chciał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 26, 2012 Z drugiej strony gdy się mocno wcisnąć w zakręt zbyt miękkie ustawienie zawieszenia może przeszkadzać i skończyć się szlifem a tego bym nie chciał. Prędzej zbyt twarde ustawienie ;) Ile ważysz, że tak nieśmiało zapytam? I czy ktoś zajmujący się profesjonalnym strojeniem zawieszeń zajmował się już Twoim przypadkiem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr Dudek 0 Napisano Listopad 26, 2012 Miki już napisał ale on był w tej komfortowej sytuacji, że ma podobną wagę do mechanika który ustawiał zawieszenie. Do wiosny będą to tylko teoretyczne rozważania i nic nie da kręcenie bo nie sprawdzisz tego w realu :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 26, 2012 nic nie da kręcenie Od kręcenia w garażu wszystko się zaczyna. Ewentualne korekty najlepiej w warunkach torowych lub ewentualnie drogowych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 26, 2012 Ogólnie jeżeli o zawias chodzi warto zwrócić się z tym do fachowca bo te kilka śrubek to naprawdę ważna i poważna sprawa. Oczywiście jeżeli sam ogarniasz tą kwestię to nic nie stoi na przeszkodzie ale jeżeli masz choć odrobinę wątpliwości polecam fachowca. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Abadon 0 Napisano Listopad 27, 2012 Prędzej zbyt twarde ustawienie ;) Hmmm no to może tłumaczy czemu się czasem wywracałem :-) Zawsze wychodziłem z założenia, że twarde zawieszenie przenosi siły wzdłuż osi pionowej motocykla przez co cały ciężar trafia dokładnie w miejscu gdzie opona styka się z drogą dzięki czemu siła tarcia a tym samym przyczepność jest najwieksza. Ale fizykę to miałem dawno a praktykę w jeździe mam zdecydowanie mniejsza niż Ty pozostaje zatem zrewidować swoje poglądy na tę sprawę. Może dzięki temu poprawię swoją jazdę i wyjdzie to dla mnie na korzyść :-) Dzięki za zwrócenie uwagi. Co do wagi to niestety 8 dych pokazuje :-( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MKmarioPL 0 Napisano Listopad 29, 2012 wszystko fajnie do czasu jak nie trafisz na poprzeczne nierownosci ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szemracz 0 Napisano Maj 13, 2015 A czy ktoś już podnosił Diavela? Ja mam wyższego o około 2 cm. Wcześniej darłem wszystkim. Podnóżki standart. Dzwignia biegów. Dzwignia hamulca, wygięta spawana. Przytarte kolanko wydechu. Teraz tre tylko podnóżkami i zamykam oponę :razz: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Massive 0 Napisano Maj 13, 2015 Zdradź czarodzieju jak to zrobic ? iMassive Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szemracz 0 Napisano Maj 14, 2015 Przy tylnym amortyzatorze są dwie sztangi. Trzeba je zmienić. Diavel ma to w opcji. 600 CHF z robocizną. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Maj 14, 2015 Od Świętego wiem że coś takiego trzeba http://www.ducatisaarland.de/Fahrwerk/Ducati_Diavel_Heck-Hoeherlegung_artikel5370f9e168c3a.html http://ducati-saarland.de/abc.php?typ=64MM0194E za 219,95 Euro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szemracz 0 Napisano Maj 14, 2015 To są dokładnie te elementy jak na zdjęciu od miki72. Cena? Niemcy zawsze były tańsze od szwajcarii. Po za tym roboczo-godzina ducati schweiz to około 120CHF Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MKmarioPL 0 Napisano Maj 27, 2015 i po co... srodek ciezkosci idzie wyżej, a opone zamykam i bez tego... ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki 19 Napisano Maj 28, 2015 ja też nie rozumiem jaki jest cel takich przeróbek - nie lepiej jeździć tak aby wszystko było ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szemracz 0 Napisano Maj 30, 2015 i po co... srodek ciezkosci idzie wyżej, a opone zamykam i bez tego... ;) Nie wydaje mi się ,żebyś zamknął oponę "bez tego". Może gdybyś sprężyny na maksa skręcił, no ale co to za jazda. Chyba ,że mieszkasz na torze ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach