Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość langus4101

1098 vs '09 R1

Polecane posty

Gość langus4101   
Gość langus4101

Witam,

 

stanąłem przed dylematem. Mając zaplanowane 30k na moto mam do wyboru w tej cenie '09 Yamahe R1 i Ducati 1098 z '08.

Skłaniam sie bardziej ku 1098 ale potrzebuje ostatniego kopa przed podjęciem decyzji. Może pomożecie mi z tym temacie?

Pisząc na forum Ducati spodziewam się odpowiedzi, że tylko Duc ale może znajdą się tu osoby, które posiadały oba te motocykle i podpowiedzą coś o różnicach itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

stanąłem przed dylematem. Mając zaplanowane 30k na moto mam do wyboru w tej cenie '09 Yamahe R1 i Ducati 1098 z '08.

Skłaniam sie bardziej ku 1098 ale potrzebuje ostatniego kopa przed podjęciem decyzji. Może pomożecie mi z tym temacie?

Pisząc na forum Ducati spodziewam się odpowiedzi, że tylko Duc ale może znajdą się tu osoby, które posiadały oba te motocykle i podpowiedzą coś o różnicach itd...

 

Jak masz taki dylemat, to kup Hondę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

stanąłem przed dylematem. Mając zaplanowane 30k na moto mam do wyboru w tej cenie '09 Yamahe R1 i Ducati 1098 z '08.

Skłaniam sie bardziej ku 1098 ale potrzebuje ostatniego kopa przed podjęciem decyzji. Może pomożecie mi z tym temacie?

Pisząc na forum Ducati spodziewam się odpowiedzi, że tylko Duc ale może znajdą się tu osoby, które posiadały oba te motocykle i podpowiedzą coś o różnicach itd...

 

Jak masz taki dylemat, to kup Hondę.

 

MISZCZ :D

 

Nie kupuj ducati!! Psuje sie toto i srubki trza co chwila dokrecac albo tlumiki po rowach szukac :lol:

Jak nie jestes w 120%pewny, nie sni ci sie po nocach, !!!skoro wogole dopuszczasz do glosu rozsadek!!! to wez lepiej sushi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja przesiadłem się z R1 07 na 1098 z 08 przez pierwsze trzy dni nie potrafiłem sie przestawić..............., ale później......only DUCATI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

A moze najpierw tak do powitalni kolega zagladnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pisząc na forum Ducati spodziewam się odpowiedzi, że tylko Duc

 

No niestety - to "dziwne" forum, więc niech Cię nie zaskoczy to co powiem:

NIE KUPUJ DUCATI !!

Klekoce toto, jakby się rozpaść miało za chwilę, a 10-tka ma suche sprzęgło, więc dodatkowo tamburyno słychać, śrubki gubi, a 90% mechaników rzuca kamieniami po usłyszeniu słowa Ducati i dopytuje: "Bugati ?? :shock: "

Części albo nie ma, albo drogie. Serwis też.

Po co Ci to wszystko ??

 

Bierz erłana !

 

;) :lol:

 

A moze najpierw tak do powitalni kolega zagladnie?

 

:clap: :thumbup:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Yamaha

1) Bezawaryjna

2) Zapierdziela konkretnie, tylko odwijać

3) Lorenzo - numero uno

 

Ducati:

1) Kapryśne

2) Nie lubi jazdy w deszczu

3) Ciągle od serwisu do serwisu

4) Nawet Rossi nie dał rady

 

Decyzja należy do Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yamaha

1) Bezawaryjna

2) Zapierdziela konkretnie, tylko odwijać

3) Lorenzo - numero uno

 

Ducati:

1) Kapryśne

2) Nie lubi jazdy w deszczu

3) Ciągle od serwisu do serwisu

4) Nawet Rossi nie dał rady

 

Decyzja należy do Ciebie.

 

+1 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I ja to powiem:

 

a na cholerę Ci Ducati ? Nie lepiej to spokojnie żyć... Kup se BMW, nawet abs ma :mrgreen:

 

J-999 - w tej chwili 3x Ducati , to nic że auto mam podłe, a mięso jem co 3 dzień, liczy się szajba :clap: :crazy:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
I ja to powiem:

 

a na cholerę Ci Ducati ? Nie lepiej to spokojnie żyć... Kup se BMW, nawet abs ma :mrgreen:

 

J-999 - w tej chwili 3x Ducati , to nic że auto mam podłe, a mięso jem co 3 dzień, liczy się szajba :clap: :crazy:

Łał, mieso jesz..............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Franz, Ty też jedz przynajmniej co 3 dzień, bo anemia Cię zaatakuje :lol:

no... chyba że przeszedłeś na dietę sojową... i właśnie dałeś mi trochę do myślenia, może 1 w tygodniu mięsko hę??

 

Do tematu.

Myślę, że kolega powinien na początek przysiąść się do motocykla, czy pasuje pozycja, no i czy świadom jest tego, że: 1098 jest praktycznie 1-osobowy ( Firewomen ja wiem, ja wiem :-)))) ), ma klekotanie ze sprzęgła, długą jedynkę, duże spalanie przy dużych szybkościach, trzeba dbać o elektryczność itp...

a jak to mu nie pasuje, niech bierze

erłana i

sajonara!!!

 

J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W 2000 roku popełniłem podobny błąd , wsiadłem na M900 ..

I do tej pory grzebię ,remontuje ,kupuje sprzedaje , zbieram części na zapas ...

W miłości do Ducatów brak jest logiki i zdrowego rozsądku !

Kup erłana !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję przejechać się na R1 09 - jak dla mnie porażka - trzeba kręcić jak 600, dopiero powyżej 6000rpm coś się zaczyna dziać, a dopiero od 10000rpm odzywa się potwór.

Nie licząc fanaberii Yamahy - problemy z odpaleniem i utrzymywaniem obrotów (w kilku egzemplarzach się z tym spotkałem - podobny efekt do przylanych świec).

 

Tak więc nie tylko Ducati ma swoje fanaberie :lol:

 

Szczerze mówiąc powinieneś odbyć jazdę testową R1 i 1098 - wtedy wybierzesz to co Tobie bardziej pasuje.

A przede wszystkim to co jest w lepszym stanie technicznym.

 

Osobiście nie lubię motocykli Yamahy ... :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miałem okazję przejechać się na R1 09 - jak dla mnie porażka - trzeba kręcić jak 600, dopiero powyżej 6000rpm coś się zaczyna dziać, a dopiero od 10000rpm odzywa się potwór.

osobiscie jezdzilem na r1 2007, ale mam kolegi ktory jezdzil na r1 2007 i nowy model 2009, powiedział to samo, ten nowy model jakiś mułowaty, co innego starsza wersja, tam z gazem nie ma żadnych poblemow, odkręcasz i rwiesz do przodu :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ducati : 10 x razy lepsze prowadzenie od każdego innego motocykla, motocykl prawdziwie sportowy, nie wiem jak w 1098 ale podejrzewam, że też, w poprzedniku tego modelu, regulowane sety, regulowana odległość zbiornika paliwa, regulowana odległośc siedzenia wszystko pod jeźdźca, silnik zajebisty, choć dużo bardziej kosztowny w przeglądach, może już coś słyszałeś o rozrządzie desmodromicznym i paskach rozrządu, co do ilości koni mechanicznych, to powiedziałbym tak, może i w japońcach tych koni jest dużo, ale połowa to chabety a w Ducati same pełnokrwiste araby. Sprzęt ogólnie nietuzinkowy, niedoceniany w ogóle w Polsce.

 

Yamaha: ogólnie fajny motocykl, w zasadzie nie można się do niczego przyczepić, bezobsługowy, mniej kosztowny, miałem, nie chcę. z perspektywy czasu patrzę na japońce kolegów i widzę w tych motocyklach produkt dla ludu, ze sportu ma tyle co trabant (mówię tu o porównaniu z z tym co daje Ducati), literki R lub nawet RR mają chyba działać na wyobraźnię jeżdźących na nich.

 

Podsumowanie: jeśli bardziej lubisz zakręty niż proste, jeśli potrzebujesz sprzęta do zapierda...., tylko Ducati i szybko zauważysz różnicę i jego walory, jeśli do ,,normalnej jazdy'' do ,,wożenia się'' bierz Yamahę a najlepiej niezniszczalną Hondę.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ducati : 10 x razy lepsze prowadzenie od każdego innego motocykla, motocykl prawdziwie sportowy, nie wiem jak w 1098 ale podejrzewam, że też, w poprzedniku tego modelu, regulowane sety, regulowana odległość zbiornika paliwa, regulowana odległośc siedzenia wszystko pod jeźdźca,

 

1098 nie ma regulowanych setów w standardzie

 

A w 999 możliwość regulacji położenia zestawu zbiornik/siedzenie wybika ze zmiennej mimośrodowo geometrii motocykla.

W 1098 nie ma zadnej regulacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tylko 1098 R ma regulowaną główkę ramy, jak w poprzednikach 999, ale 999 to tylko oryginalne monopościaki miały możliwość przesuwania kanapy ze zbiornikiem w przód i tył o ok. 2 cm...

 

Co do tematu 1098 kontra Pokemon, to ja nadal wybieram sprzęt nielubiany przez Afroamerykanów ( 1098) :lol:

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no tak, tyle że 999 nie jest w temacie :)

 

sam mam tylko bezpośrednie porównanie R1 RN09 z 999, więc niby w pobliżu, ale też nie łapie się bezpośrednio w temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość langus4101   
Gość langus4101

No tak, spodziewałem się takich odpowiedzi. Pomijając te średnio ironiczne wypociny dziękuję za podpowiedzi.

Poczekam jeszcze na kogoś kto ma lub miał wymienione w temacie motocykle i ma na ten temat coś do powiedzenia.

Oglądałem wczoraj 1098 - 2008 ale bez szału. Miał być serwisowany itd a okazało się jak zwykle. Serwisowany ale w serwisie Yamahy :) nawet SERV nie skasowany od kilku tysięcy i inne takie tam.

Pojade teraz oblukać R1 bo w ogłoszeniach nic ciekawego w temacie 1098 narazie nie widze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak uogulniając to niefortunne jest bezposrednie porównywanie motocykli z zupełnie innymi silnikami. R4 a V2 to zupełnie inny charakter maszyny i to co dla jednego może być plusem dla drugiego dużą wadą. I niekoniecznie będzie to wadą danego modelu, a generalnie takiej nie innej filozofii budowy motocykli sportowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No tak, spodziewałem się takich odpowiedzi. Pomijając te średnio ironiczne wypociny dziękuję za podpowiedzi.

Poczekam jeszcze na kogoś kto ma lub miał wymienione w temacie motocykle i ma na ten temat coś do powiedzenia.

Oglądałem wczoraj 1098 - 2008 ale bez szału. Miał być serwisowany itd a okazało się jak zwykle. Serwisowany ale w serwisie Yamahy :) nawet SERV nie skasowany od kilku tysięcy i inne takie tam.

Pojade teraz oblukać R1 bo w ogłoszeniach nic ciekawego w temacie 1098 narazie nie widze.

 

Tak z ciekawości - zapodaj link do ogłoszenia z tym 1098.

 

Btw - R1 w tej specyfikacji bardzo mi się podoba, szczególnie ze względu na dźwięk jaki generuje ta jednostka napędowa. Dla mnie to, że nie podoba się miłośnikom poprzednich generacji jest akurat jej zaletą ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.