Gość langus4101 Napisano Wrzesień 19, 2012 Witam, stanąłem przed dylematem. Mając zaplanowane 30k na moto mam do wyboru w tej cenie '09 Yamahe R1 i Ducati 1098 z '08. Skłaniam sie bardziej ku 1098 ale potrzebuje ostatniego kopa przed podjęciem decyzji. Może pomożecie mi z tym temacie? Pisząc na forum Ducati spodziewam się odpowiedzi, że tylko Duc ale może znajdą się tu osoby, które posiadały oba te motocykle i podpowiedzą coś o różnicach itd... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Wrzesień 19, 2012 Witam, stanąłem przed dylematem. Mając zaplanowane 30k na moto mam do wyboru w tej cenie '09 Yamahe R1 i Ducati 1098 z '08. Skłaniam sie bardziej ku 1098 ale potrzebuje ostatniego kopa przed podjęciem decyzji. Może pomożecie mi z tym temacie? Pisząc na forum Ducati spodziewam się odpowiedzi, że tylko Duc ale może znajdą się tu osoby, które posiadały oba te motocykle i podpowiedzą coś o różnicach itd... Jak masz taki dylemat, to kup Hondę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Wrzesień 19, 2012 Witam, stanąłem przed dylematem. Mając zaplanowane 30k na moto mam do wyboru w tej cenie '09 Yamahe R1 i Ducati 1098 z '08. Skłaniam sie bardziej ku 1098 ale potrzebuje ostatniego kopa przed podjęciem decyzji. Może pomożecie mi z tym temacie? Pisząc na forum Ducati spodziewam się odpowiedzi, że tylko Duc ale może znajdą się tu osoby, które posiadały oba te motocykle i podpowiedzą coś o różnicach itd... Jak masz taki dylemat, to kup Hondę. MISZCZ :D Nie kupuj ducati!! Psuje sie toto i srubki trza co chwila dokrecac albo tlumiki po rowach szukac :lol: Jak nie jestes w 120%pewny, nie sni ci sie po nocach, !!!skoro wogole dopuszczasz do glosu rozsadek!!! to wez lepiej sushi... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Wrzesień 19, 2012 Ja przesiadłem się z R1 07 na 1098 z 08 przez pierwsze trzy dni nie potrafiłem sie przestawić..............., ale później......only DUCATI. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Wrzesień 19, 2012 A moze najpierw tak do powitalni kolega zagladnie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Wrzesień 19, 2012 Pisząc na forum Ducati spodziewam się odpowiedzi, że tylko Duc No niestety - to "dziwne" forum, więc niech Cię nie zaskoczy to co powiem: NIE KUPUJ DUCATI !! Klekoce toto, jakby się rozpaść miało za chwilę, a 10-tka ma suche sprzęgło, więc dodatkowo tamburyno słychać, śrubki gubi, a 90% mechaników rzuca kamieniami po usłyszeniu słowa Ducati i dopytuje: "Bugati ?? :shock: " Części albo nie ma, albo drogie. Serwis też. Po co Ci to wszystko ?? Bierz erłana ! ;) :lol: A moze najpierw tak do powitalni kolega zagladnie? :clap: :thumbup: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo77 0 Napisano Wrzesień 19, 2012 Yamaha 1) Bezawaryjna 2) Zapierdziela konkretnie, tylko odwijać 3) Lorenzo - numero uno Ducati: 1) Kapryśne 2) Nie lubi jazdy w deszczu 3) Ciągle od serwisu do serwisu 4) Nawet Rossi nie dał rady Decyzja należy do Ciebie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
morham 0 Napisano Wrzesień 19, 2012 Yamaha1) Bezawaryjna 2) Zapierdziela konkretnie, tylko odwijać 3) Lorenzo - numero uno Ducati: 1) Kapryśne 2) Nie lubi jazdy w deszczu 3) Ciągle od serwisu do serwisu 4) Nawet Rossi nie dał rady Decyzja należy do Ciebie. +1 :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Wrzesień 19, 2012 I ja to powiem: a na cholerę Ci Ducati ? Nie lepiej to spokojnie żyć... Kup se BMW, nawet abs ma :mrgreen: J-999 - w tej chwili 3x Ducati , to nic że auto mam podłe, a mięso jem co 3 dzień, liczy się szajba :clap: :crazy: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Wrzesień 19, 2012 I ja to powiem: a na cholerę Ci Ducati ? Nie lepiej to spokojnie żyć... Kup se BMW, nawet abs ma :mrgreen: J-999 - w tej chwili 3x Ducati , to nic że auto mam podłe, a mięso jem co 3 dzień, liczy się szajba :clap: :crazy: Łał, mieso jesz.............. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Wrzesień 19, 2012 Franz, Ty też jedz przynajmniej co 3 dzień, bo anemia Cię zaatakuje :lol: no... chyba że przeszedłeś na dietę sojową... i właśnie dałeś mi trochę do myślenia, może 1 w tygodniu mięsko hę?? Do tematu. Myślę, że kolega powinien na początek przysiąść się do motocykla, czy pasuje pozycja, no i czy świadom jest tego, że: 1098 jest praktycznie 1-osobowy ( Firewomen ja wiem, ja wiem :-)))) ), ma klekotanie ze sprzęgła, długą jedynkę, duże spalanie przy dużych szybkościach, trzeba dbać o elektryczność itp... a jak to mu nie pasuje, niech bierze erłana i sajonara!!! J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Wrzesień 19, 2012 Jak masz taki dylemat, to kup Hondę. Otóż to. Jak się nic do duca nie czuje, to się go nie kupuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Wrzesień 19, 2012 erłana i sajonara!!! J-999 Za go go najbardziej lubię! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmoradek 0 Napisano Wrzesień 19, 2012 W 2000 roku popełniłem podobny błąd , wsiadłem na M900 .. I do tej pory grzebię ,remontuje ,kupuje sprzedaje , zbieram części na zapas ... W miłości do Ducatów brak jest logiki i zdrowego rozsądku ! Kup erłana !!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Wrzesień 19, 2012 Miałem okazję przejechać się na R1 09 - jak dla mnie porażka - trzeba kręcić jak 600, dopiero powyżej 6000rpm coś się zaczyna dziać, a dopiero od 10000rpm odzywa się potwór. Nie licząc fanaberii Yamahy - problemy z odpaleniem i utrzymywaniem obrotów (w kilku egzemplarzach się z tym spotkałem - podobny efekt do przylanych świec). Tak więc nie tylko Ducati ma swoje fanaberie :lol: Szczerze mówiąc powinieneś odbyć jazdę testową R1 i 1098 - wtedy wybierzesz to co Tobie bardziej pasuje. A przede wszystkim to co jest w lepszym stanie technicznym. Osobiście nie lubię motocykli Yamahy ... :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kriss85 0 Napisano Wrzesień 20, 2012 Miałem okazję przejechać się na R1 09 - jak dla mnie porażka - trzeba kręcić jak 600, dopiero powyżej 6000rpm coś się zaczyna dziać, a dopiero od 10000rpm odzywa się potwór. osobiscie jezdzilem na r1 2007, ale mam kolegi ktory jezdzil na r1 2007 i nowy model 2009, powiedział to samo, ten nowy model jakiś mułowaty, co innego starsza wersja, tam z gazem nie ma żadnych poblemow, odkręcasz i rwiesz do przodu :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo999 0 Napisano Wrzesień 20, 2012 Ducati : 10 x razy lepsze prowadzenie od każdego innego motocykla, motocykl prawdziwie sportowy, nie wiem jak w 1098 ale podejrzewam, że też, w poprzedniku tego modelu, regulowane sety, regulowana odległość zbiornika paliwa, regulowana odległośc siedzenia wszystko pod jeźdźca, silnik zajebisty, choć dużo bardziej kosztowny w przeglądach, może już coś słyszałeś o rozrządzie desmodromicznym i paskach rozrządu, co do ilości koni mechanicznych, to powiedziałbym tak, może i w japońcach tych koni jest dużo, ale połowa to chabety a w Ducati same pełnokrwiste araby. Sprzęt ogólnie nietuzinkowy, niedoceniany w ogóle w Polsce. Yamaha: ogólnie fajny motocykl, w zasadzie nie można się do niczego przyczepić, bezobsługowy, mniej kosztowny, miałem, nie chcę. z perspektywy czasu patrzę na japońce kolegów i widzę w tych motocyklach produkt dla ludu, ze sportu ma tyle co trabant (mówię tu o porównaniu z z tym co daje Ducati), literki R lub nawet RR mają chyba działać na wyobraźnię jeżdźących na nich. Podsumowanie: jeśli bardziej lubisz zakręty niż proste, jeśli potrzebujesz sprzęta do zapierda...., tylko Ducati i szybko zauważysz różnicę i jego walory, jeśli do ,,normalnej jazdy'' do ,,wożenia się'' bierz Yamahę a najlepiej niezniszczalną Hondę. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 22, 2012 Ducati : 10 x razy lepsze prowadzenie od każdego innego motocykla, motocykl prawdziwie sportowy, nie wiem jak w 1098 ale podejrzewam, że też, w poprzedniku tego modelu, regulowane sety, regulowana odległość zbiornika paliwa, regulowana odległośc siedzenia wszystko pod jeźdźca, 1098 nie ma regulowanych setów w standardzie A w 999 możliwość regulacji położenia zestawu zbiornik/siedzenie wybika ze zmiennej mimośrodowo geometrii motocykla. W 1098 nie ma zadnej regulacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Wrzesień 22, 2012 No właśnie tylko 1098 R ma regulowaną główkę ramy, jak w poprzednikach 999, ale 999 to tylko oryginalne monopościaki miały możliwość przesuwania kanapy ze zbiornikiem w przód i tył o ok. 2 cm... Co do tematu 1098 kontra Pokemon, to ja nadal wybieram sprzęt nielubiany przez Afroamerykanów ( 1098) :lol: Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo999 0 Napisano Wrzesień 22, 2012 999 to jednak majstersztyk ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Groszek 8 Napisano Wrzesień 22, 2012 no tak, tyle że 999 nie jest w temacie :) sam mam tylko bezpośrednie porównanie R1 RN09 z 999, więc niby w pobliżu, ale też nie łapie się bezpośrednio w temat Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość langus4101 Napisano Wrzesień 23, 2012 No tak, spodziewałem się takich odpowiedzi. Pomijając te średnio ironiczne wypociny dziękuję za podpowiedzi. Poczekam jeszcze na kogoś kto ma lub miał wymienione w temacie motocykle i ma na ten temat coś do powiedzenia. Oglądałem wczoraj 1098 - 2008 ale bez szału. Miał być serwisowany itd a okazało się jak zwykle. Serwisowany ale w serwisie Yamahy :) nawet SERV nie skasowany od kilku tysięcy i inne takie tam. Pojade teraz oblukać R1 bo w ogłoszeniach nic ciekawego w temacie 1098 narazie nie widze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 23, 2012 tak uogulniając to niefortunne jest bezposrednie porównywanie motocykli z zupełnie innymi silnikami. R4 a V2 to zupełnie inny charakter maszyny i to co dla jednego może być plusem dla drugiego dużą wadą. I niekoniecznie będzie to wadą danego modelu, a generalnie takiej nie innej filozofii budowy motocykli sportowych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Wrzesień 23, 2012 No tak, spodziewałem się takich odpowiedzi. Pomijając te średnio ironiczne wypociny dziękuję za podpowiedzi. Poczekam jeszcze na kogoś kto ma lub miał wymienione w temacie motocykle i ma na ten temat coś do powiedzenia. Oglądałem wczoraj 1098 - 2008 ale bez szału. Miał być serwisowany itd a okazało się jak zwykle. Serwisowany ale w serwisie Yamahy :) nawet SERV nie skasowany od kilku tysięcy i inne takie tam. Pojade teraz oblukać R1 bo w ogłoszeniach nic ciekawego w temacie 1098 narazie nie widze. Tak z ciekawości - zapodaj link do ogłoszenia z tym 1098. Btw - R1 w tej specyfikacji bardzo mi się podoba, szczególnie ze względu na dźwięk jaki generuje ta jednostka napędowa. Dla mnie to, że nie podoba się miłośnikom poprzednich generacji jest akurat jej zaletą ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość langus4101 Napisano Wrzesień 23, 2012 http://moto.allegro.pl/ducati-1098-salo ... 33581.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach