Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

martini

MTS 1200 Modyfikacje Martini'ego

Polecane posty

Tak wygląda X-ram, miałem wiele uchwytów na tel... czy navi, pękały i urywały się nie wytrzymując wstrząsów, szmaciane torby, powodowały przegrzanie się i wyłączenie urządzenia, niestety ciężko o coś uniwersalnego, dlatego jak tylko zobaczyłem ten uchwyt, że Wojtek leci tak jak ja i nadal ma telefon w uchwycie :D pomyślałem " to je to! "

 

Jest zakup, dożywotnia gwarancja, montaż szybki i prosty, gabaryty nie wielkie, możliwość ustawień spora, adaptacje pod kamery czy inne urządzenia jest możliwa...

IMAG2066.jpg IMAG07326.jpg

 

Edytowano przez martini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak.

 

 

A tak wygląda skończona robota, teraz będzie Mivv ostatnie starcie...

zakupiony za 60zł kocyk gaśniczy, mega fajna sprawa... W każdym domu powinien być taki koc.

IMAG2092.jpg

Niestety poszedł na szalik i został owinięty nim wkład

IMAG2093.jpg

Dla utrzymania go w pożądanej formie i pozycji, użyłem nierdzewnego drutu, 0.75mm

IMAG2094.jpg

Diabeł musiał odejść, Mivv stracił głowę, (wiem gul skacze, po złożeniu będzie polerka, sorry)

IMAG2095.jpg

Skrócony wydech o ok 2.5cm,  tyle ile było trzeba by uszkodzone otwory znikły.

IMAG2096.jpg

Zastosowałem nierdzewne stalowe Nitonakrętki.

IMAG2097.jpg

Nerwy mi zjadły ostatnie, ich montaż tanim narzędziem nie jest prosty, łatwy, ani przyjemny.

IMAG2098.jpg

Udało się, narzędzie za 100zł to lipa, niestety u mnie we wsi nic lepszego nie znalazłem...

IMAG2099.jpg

Wkład przymierzony do komina, trochę luzu było, więc jeszcze jeden szalik został sporządzony, owinięty i już było lepiej.

IMAG2100.jpg

Całość ze śrubami nierdzewnymi na imbus, najbardziej podobne do nitów, więc git !

IMAG2101.jpg

 

Czekam na dzień, w którym znów zatrzęsie się ziemia :D

Edytowano przez martini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś takiego będę się starał zrobić... Tylko ze szpila przez oś.

lub

Edytowano przez martini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No bardzo ładnie to wszystko wygląda. Widzę, że się nie nudzimy :)

 

W kwestii ram mount x-grip, proponuję ci dokupić sobie jeszcze gumę. Dla czego? Ano proste, na wybojach i w terenie x grip może ci się poluzować/ otworzyć pod wpływem wstrząsu (tym bardziej że on nie ma blokady) i mamy po telefonie/ nawigacji. A ta dodatkowo guma trzyma sprzęta, nawet jak ci się otworzy x-grip. 

Też sie własnie zastanawiałem nad kupnem takiego mocowania i słusznie gościu w sklepie zasugerował, by jednak mieć tą gumę. 

zerknij na foty:

 

RAM-HOL-UN7BUIU1.jpg

41E-j0TymfL._SX425_.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam inny uchwyt oparty powiedzmy na tych podobnych gumach  - trzyma się mocną. Przy dużych prędkościach jest stabilnie.

Edytowano przez miki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Założyłem w 25-26.09 a z aku mam kłopot odkąd kupiłem moto, już rok, poprzednik mnie nie poinformował o tym problemie...

Post bardzo stary, ale może komuś się przyda.

Akumulator może rozładowywać przełącznik - wyłączenia moto pozostawiony w pozycji na dole, czyli zasłaniający przycisk START.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ładnie to gada... :razz:  :clap:

oby ponownie się nie rozszczelnił..

bateria w pilocie do wymiany.. :thumbup:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy puszka jeszcze nie jest za pusta... fajni gra, chyba lepiej nie brzmiał na tej puszcze, jednak obawiam się spustoszenia wkładu, ale nic mam jeszcze duuzo koca....

Mapowanie- w końcu Moto zachowuje się, jak na szlachte przystało, nie sądzi gromow przy zamknięciu przepustnicy, do przodu rwie się ochoczo, 260leci i to nie ostatnie słowo... ;) lecz autostrada nierowna, wiec to Max na te warunki, taki mały test, po zimie, natomiast kultura pracy silnika wydaje się większa, (zimowa przerwa nie pozwala się cieszyć w pełni, takie mam wrazenie, brak bezpośredniego porównania) zobaczymy na spalanie, na poprzedniej mapie 8l nie było jakimś zaskoczeniem...
Upgrade ohlins'a kusi jak diabli...

 

 

aha, bateria choćby nowa, zawsze mam komunikat... :( już testowałem i nakupiłem baterii jak głupi sera...

Edytowano przez martini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przodu rwie się ochoczo, 260leci i to nie ostatnie słowo... ;)

Zimne opony, zimny asfalt , piasek i resztki zimowej soli... albo kozak , albo wariat.. :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety mocno puściła laga... Ale żyje, zalane Koło, zacisk, tarcza, silnik...

Już byłem skichany, że płyn chłodniczy jak zobaczyłem osłonę silnika, ale po nitce do kłębka, LAGA.

 

Czy należy wymienić klocki jeśli były zalane olejem?

tmp_15941-IMAG0227-1868516593.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli okładzina "pociągnęła" olej to obowiązkowo - materiał klocka jest silnie absorpcyjny na produkty ropopochodne , także jak pociekł tam olej to na bank jest zaolejony materiał hamujący i do wymiany. :cry:

Jakaś nieoczekiwana dziura w drodze , że aż tak nagle, intensywnie puściło ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już kiedyś się pociła jedna laga... W piątek poleciałem po wybojach, ubytkach, łatach, koleinach, a finał jest taki, jaki jest, mokre było tak, jak bym ze zraszacza psikał, ośka, a siłą odśrodkową tarcza i w konsekwencji zacisk, felga, opona, silnik i osłona silnika...

 

OK, czyli wymiana klocuszków na new...

 

Tam idzie taki sam płyn jak w innych moto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz na myśli olej do lag?

najlepiej ori ohlinsa, względnie full syntetyk 5w - tyle, że różnica w cenie jest niewielka , dlatego sobie zalewam ori.

Pamiętaj, że będziesz potrzebował 2 butelki... :cry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak olej, ok ori ohlins ok, 2 butelki...

a klocki? które skuteczne są jak pierwszy montaż? lub skuteczniejsze, a nie zjadają tarcz? wole by to klocki się szybciej kończyły niż tarcze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SBS - only... :thumbup:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Test, nie jestem zawiedziony, klocki OEM Brembo, ale heblowanie o niebo lepsze niż wcześniej, nawet przed zalaniem zacisku i tarczy... ;)

tak jak kiedyś, zdaje mi się już dawno temu :D

IMAG02431.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klops z lagami po raz kolejny :(

 

Jakie uszczelniacze są montowane fabrycznie?? lub co lepszego kupić, by to śmigało jak nowe??

Olej ohlins 5W to bańka 1l x2szt?

 

 

IMAG0164.jpgIMAG0165.jpg

Edytowano przez martini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cinek78 coś pisał na ten temat  pod innym postem, cytuję :

Bezsprzeczne jest to że Ohlins jako marka ma najlepsze zawieszenia  , ale i najgorsze uszczelnienia - znana przypadłość nie tylko w MTS-ach.

Tak na dobrą sprawę , fakt że zawieszenie jest "uniwersalne" jest jego przekleństwem. Nie idzie w parze długo-skokowość w trybie enduro , z krótkim i twardym nastawem w trybie sport.

Po prostu ciężko pogodzić sprzeczności..

Dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie uszczelnień ARIETTE - znacznie lepiej znoszą ciężki żywot tych lag.. . ;) , ale na gwarancji takowych nie zamontują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sealmate Spróbuj tego sposobu na początek ,też mi się to przydarzyło zakupiłem sobie ten cieniutki kawałek plastiku zastosowałem zgodnie z instrukcją i w moim przypadku pomogło na 100% a już panikowałem że zawiecha do rozbiórki.

podpinam linka z youtuba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.