Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
martini

Multistrada 1200 po serwisie

Polecane posty

Dziś rano wstałem o 3:50 by dotrzeć najpierw do Karkowa, następnie busem do Wrocławia, tam o 9:00 odebrał mnie Krystian (KGR wielkie dzięki jeszcze raz dla Ciebie) i podrzucił mnie do Marcina (Cinek78)

 

Multistrada 1.2 po serwisie na 12000tysi + wymiana opon.

 

1sze wrażenie... jest masakra!! moto dosrało opony dunlop roadsmart 2 i teraz samo się kładzie na winklach, różnica aż nieprawdopodobna, przypomnę że jeździłem na seryjnych skorpionach, zmieniłem wcześniej ze wzgledu na speedday. Moto nie zrywa przyczepności tak jak wcześniej, jest pięknie.

http://www.google.pl/search?q=dunlop+roadsmart+2&client=firefox-a&hl=pl&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jNIMUqqXFcnWtAal7IDgBw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1429&bih=717

 

2myśl, silnik pięknie oddaje moc z samego dołu, jest lepiej, myślałem że laik nie wyczuje różnicy w nowym motocyklu, ale jednak jest wielka różnica, moto pracuje delikatniej, wydaje się że równiej, regulacja silnika na 12000 jest konieczna ! Moto jest bardziej elastyczne, filtr K&N zapewne też pomógł...

 

3spostrzeżenie, wymiana płynu w sprzęgle, z wpadającego w szary na nowy, i co? sprzęgło chodzi duuużo lżej...

 

Odkryłem Amerykę pomyśleliście, ale jednak. Na koniec dodam, że w końcu mam tylny hamulec. :)

 

Wyjechałem ok 10:00, na Wadowicki rynek wpadłem o 13:25 i wskoczyło idealnie 12000tysi na płycie rynku, po drodze zesrałem się ze strachu, ostatnia kreska komornika mrugała mi przez 18km... ale dotarłem na lotos i wlazło za 112zł... 316lm poszło raz dwa, ale bramki. na A4.. KOLEJKI DRAMATYCZNE NA WSZYSTKICH !!

 

Dzięki Cinek, jestem bardzo zadowolony, do zobaczenia na torze...

IMG.jpg

IMAG0027.jpg

Edytowano przez martini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziekuję za miłe słowa -polecam sie na przyszłośc ... niepokoi mnie tylko ta temperatura na bramkach! odpal motocykl w domu i zostaw na biegu jałowym - w okolicach ok. 100 powinno załaczyc wentylatory??? - chyba że masz inne parametry zadane w sofcie który miałes modyfikowany w ecu...  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziekuję za miłe słowa -polecam sie na przyszłośc ... niepokoi mnie tylko ta temperatura na bramkach! odpal motocykl w domu i zostaw na biegu jałowym - w okolicach ok. 100 powinno załaczyc wentylatory??? - chyba że masz inne parametry zadane w sofcie który miałes modyfikowany w ecu...  

Jutro zadziałam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 moto dosrało opony dunlop roadsmart 2

 

muszę też dosrać opony bo mi nie jeździ Diavel :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 
muszę też dosrać opony bo mi nie jeździ Diavel :razz:

 

oj literówka się wkradła... :) Michał !! dziękuję jeszcze raz za podwózkę do domu we wtorek... Widzimy się w niedziele na kawie?? ponad to chłopaki chcą jakąś trasę zrobić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzimy się w niedziele na kawie?? ponad to chłopaki chcą jakąś trasę zrobić...

 w ta niedzielę nie dam rady - jedziemy na Stary Kisielin http://duszanteam.pl/index.php?sekcja=wyjazdyNaTor

 

http://www.oskvmax.pl/albumy/index.html

Edytowano przez miki72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyszło Ci do glowy sprawdzić bezpiecznik ?

 

W

Nie, nie miałem czasu, jutro będę grzebał, po kabelkach i bezpiecznikach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 w okolicach ok. 100 powinno załaczyc wentylatory

 

Wentylatory w tym modelu ruszają przy 103 stopniach i wyłączają sie przy 101.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To bolesne mieć serwis tak daleko od miejsca zamieszkania (szczerze) - chyba nie zostaje Ci nic innego jak szybka wizyta poprawkowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie wentylator włącza się przy 106.

 

Wentylatory korzystają z innego czujnika niż ten odpowiadający za wyświetlanie temperatury na zegarach, z tąd przekłamanie. Ale oczywiście tak jak mówisz - na zegarach powinno być coś kole 106 stopni przy starcie.

Edytowano przez musieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Nie wiem czy to może pomóc ale na początku tego sezonu lub pod koniec zeszłego nie pamiętam, miałem problem z rosnącą temp działo się tak aż do pojawienia się na wyświetlaczu mrożącego krew komunikatu Hi!!!.

Początki tej przypadłości biorą się z mojego mikrego wzrostu ;)  krótko mówiąc zabrakło mi paru centymetrów na parkingu gdy zasiadała moja żona  i nie chybnie Multinka położyła się na mnie. Na szczęście leżąc na mojej nodze nie dotknęła asfaltu i tym sposobem nic się nie stało - przynajmniej na oko.

 

Później okazało się, że jest efekt uboczny, zapowietrzenie układu. odkryłem to po czasie gdy wystąpił  problem z temp. która rosła jak głupia a wiatrak nie chciał pracować.

 

Daras848 - stwierdził, że jest możliwość zapowietrzenia układu podczas tej przygody. Odpowietrzyłem układ i po sprawie - działa teraz jak trzeba.

Może i u ciebie dostało się jakieś lewe powietrze i pojawił się problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to może pomóc ale na początku tego sezonu lub pod koniec zeszłego nie pamiętam, miałem problem z rosnącą temp działo się tak aż do pojawienia się na wyświetlaczu mrożącego krew komunikatu Hi!!!.

Początki tej przypadłości biorą się z mojego mikrego wzrostu ;)  krótko mówiąc zabrakło mi paru centymetrów na parkingu gdy zasiadała moja żona  i nie chybnie Multinka położyła się na mnie. Na szczęście leżąc na mojej nodze nie dotknęła asfaltu i tym sposobem nic się nie stało - przynajmniej na oko.

 

Później okazało się, że jest efekt uboczny, zapowietrzenie układu. odkryłem to po czasie gdy wystąpił  problem z temp. która rosła jak głupia a wiatrak nie chciał pracować.

 

Daras848 - stwierdził, że jest możliwość zapowietrzenia układu podczas tej przygody. Odpowietrzyłem układ i po sprawie - działa teraz jak trzeba.

Może i u ciebie dostało się jakieś lewe powietrze i pojawił się problem.

 

Co więcej !! Po powrocie z Węgier w maju, na parkingu ARGE w Chyżnem pojechałem się odlać na koniec parkingu, tam nie utrzymałem go na koleinach i położyłem na GMOLACH, ale się cieszyłem że je założyłem... :D mimo że omal się nie zlałem w gacie... myślę że mogło się stać podobnie jak u Ciebie, jednak byłem na AKCJI nawrotowej z płynem,  nie wiem tylko czy to przed, czy po wyjeździe na Węgry... Ale chyba przed bo gmole już miałem !! A z gmolami miałem robioną akcje, więc jak to cholerstwo odpowietrzyć??

Edytowano przez martini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś rano wstałem o 3:50 by dotrzeć najpierw do Karkowa, następnie busem do Wrocławia, tam o 9:00 odebrał mnie Krystian (KGR wielkie dzięki jeszcze raz dla Ciebie) i podrzucił mnie do Marcina (Cinek78)

 

Multistrada 1.2 po serwisie na 12000tysi + wymiana opon.

 

1sze wrażenie... jest masakra!! moto dosrało opony dunlop roadsmart 2 i teraz samo się kładzie na winklach, różnica aż nieprawdopodobna, przypomnę że jeździłem na seryjnych skorpionach, zmieniłem wcześniej ze wzgledu na speedday. Moto nie zrywa przyczepności tak jak wcześniej, jest pięknie.

http://www.google.pl/search?q=dunlop+roadsmart+2&client=firefox-a&hl=pl&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jNIMUqqXFcnWtAal7IDgBw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1429&bih=717

 

2myśl, silnik pięknie oddaje moc z samego dołu, jest lepiej, myślałem że laik nie wyczuje różnicy w nowym motocyklu, ale jednak jest wielka różnica, moto pracuje delikatniej, wydaje się że równiej, regulacja silnika na 12000 jest konieczna ! Moto jest bardziej elastyczne, filtr K&N zapewne też pomógł...

 

3spostrzeżenie, wymiana płynu w sprzęgle, z wpadającego w szary na nowy, i co? sprzęgło chodzi duuużo lżej...

 

Odkryłem Amerykę pomyśleliście, ale jednak. Na koniec dodam, że w końcu mam tylny hamulec. :)

 

Wyjechałem ok 10:00, na Wadowicki rynek wpadłem o 13:25 i wskoczyło idealnie 12000tysi na płycie rynku, po drodze zesrałem się ze strachu, ostatnia kreska komornika mrugała mi przez 18km... ale dotarłem na lotos i wlazło za 112zł... 316lm poszło raz dwa, ale bramki. na A4.. KOLEJKI DRAMATYCZNE NA WSZYSTKICH !!

 

Dzięki Cinek, jestem bardzo zadowolony, do zobaczenia na torze...

 Z czystej ciekawości, wśród wypisanych czynności serwisowych jest wpis ,,regulacja kątów wałków rozrządu'' - o co z tym chodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Z czystej ciekawości, wśród wypisanych czynności serwisowych jest wpis ,,regulacja kątów wałków rozrządu'' - o co z tym chodzi ?

O elementarną rzecz która powinna być robiona przy każdej wymianie pasków, a która gwarantuje prawidłową prace silnika.

Jest to jeden z powodów dla których wymianę pasków powinni robić mechanicy znający markę i posiadające odpowiednie blokady.

Niestety ludzie często chcą być mądrzejsi i bagatelizują wagę tej czynności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O elementarną rzecz która powinna być robiona przy każdej wymianie pasków, a która gwarantuje prawidłową prace silnika.

Jest to jeden z powodów dla których wymianę pasków powinni robić mechanicy znający markę i posiadające odpowiednie blokady.

Niestety ludzie często chcą być mądrzejsi i bagatelizują wagę tej czynności.

 

Mówiąc krótko, to jest po prostu standardowe,  ustawienie  elementów rozrządu, naturalna czynność wchodząca w tą robotę.  Zdziwiłem się samą nazwą ,,regulacja''.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.