martini 34 Napisano Sierpień 15, 2013 (edytowany) Dziś rano wstałem o 3:50 by dotrzeć najpierw do Karkowa, następnie busem do Wrocławia, tam o 9:00 odebrał mnie Krystian (KGR wielkie dzięki jeszcze raz dla Ciebie) i podrzucił mnie do Marcina (Cinek78) Multistrada 1.2 po serwisie na 12000tysi + wymiana opon. 1sze wrażenie... jest masakra!! moto dosrało opony dunlop roadsmart 2 i teraz samo się kładzie na winklach, różnica aż nieprawdopodobna, przypomnę że jeździłem na seryjnych skorpionach, zmieniłem wcześniej ze wzgledu na speedday. Moto nie zrywa przyczepności tak jak wcześniej, jest pięknie. http://www.google.pl/search?q=dunlop+roadsmart+2&client=firefox-a&hl=pl&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jNIMUqqXFcnWtAal7IDgBw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1429&bih=717 2myśl, silnik pięknie oddaje moc z samego dołu, jest lepiej, myślałem że laik nie wyczuje różnicy w nowym motocyklu, ale jednak jest wielka różnica, moto pracuje delikatniej, wydaje się że równiej, regulacja silnika na 12000 jest konieczna ! Moto jest bardziej elastyczne, filtr K&N zapewne też pomógł... 3spostrzeżenie, wymiana płynu w sprzęgle, z wpadającego w szary na nowy, i co? sprzęgło chodzi duuużo lżej... Odkryłem Amerykę pomyśleliście, ale jednak. Na koniec dodam, że w końcu mam tylny hamulec. :) Wyjechałem ok 10:00, na Wadowicki rynek wpadłem o 13:25 i wskoczyło idealnie 12000tysi na płycie rynku, po drodze zesrałem się ze strachu, ostatnia kreska komornika mrugała mi przez 18km... ale dotarłem na lotos i wlazło za 112zł... 316lm poszło raz dwa, ale bramki. na A4.. KOLEJKI DRAMATYCZNE NA WSZYSTKICH !! Dzięki Cinek, jestem bardzo zadowolony, do zobaczenia na torze... Edytowano Sierpień 15, 2013 przez martini Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Sierpień 15, 2013 aha, zapomniałem... nie włączył mi się wiatrak na bramkach A4... 120'c i potem temp to high! :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Sierpień 15, 2013 dziekuję za miłe słowa -polecam sie na przyszłośc ... niepokoi mnie tylko ta temperatura na bramkach! odpal motocykl w domu i zostaw na biegu jałowym - w okolicach ok. 100 powinno załaczyc wentylatory??? - chyba że masz inne parametry zadane w sofcie który miałes modyfikowany w ecu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Sierpień 15, 2013 dziekuję za miłe słowa -polecam sie na przyszłośc ... niepokoi mnie tylko ta temperatura na bramkach! odpal motocykl w domu i zostaw na biegu jałowym - w okolicach ok. 100 powinno załaczyc wentylatory??? - chyba że masz inne parametry zadane w sofcie który miałes modyfikowany w ecu... Jutro zadziałam... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Sierpień 15, 2013 moto dosrało opony dunlop roadsmart 2 muszę też dosrać opony bo mi nie jeździ Diavel :razz: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Sierpień 16, 2013 muszę też dosrać opony bo mi nie jeździ Diavel :razz: oj literówka się wkradła... :) Michał !! dziękuję jeszcze raz za podwózkę do domu we wtorek... Widzimy się w niedziele na kawie?? ponad to chłopaki chcą jakąś trasę zrobić... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Sierpień 16, 2013 (edytowany) Widzimy się w niedziele na kawie?? ponad to chłopaki chcą jakąś trasę zrobić... w ta niedzielę nie dam rady - jedziemy na Stary Kisielin http://duszanteam.pl/index.php?sekcja=wyjazdyNaTor http://www.oskvmax.pl/albumy/index.html Edytowano Sierpień 16, 2013 przez miki72 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Sierpień 16, 2013 110'c i nic, wiatraki stoją... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suzumushi 0 Napisano Sierpień 16, 2013 110'c i nic, wiatraki stoją... Przyszło Ci do glowy sprawdzić bezpiecznik ? W Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Sierpień 16, 2013 Przyszło Ci do glowy sprawdzić bezpiecznik ? W Nie, nie miałem czasu, jutro będę grzebał, po kabelkach i bezpiecznikach... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 16, 2013 w okolicach ok. 100 powinno załaczyc wentylatory Wentylatory w tym modelu ruszają przy 103 stopniach i wyłączają sie przy 101. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Sierpień 17, 2013 bezpiecznik ok :( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Sierpień 17, 2013 U mnie wentylator włącza się przy 106. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 17, 2013 To bolesne mieć serwis tak daleko od miejsca zamieszkania (szczerze) - chyba nie zostaje Ci nic innego jak szybka wizyta poprawkowa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 17, 2013 (edytowany) U mnie wentylator włącza się przy 106. Wentylatory korzystają z innego czujnika niż ten odpowiadający za wyświetlanie temperatury na zegarach, z tąd przekłamanie. Ale oczywiście tak jak mówisz - na zegarach powinno być coś kole 106 stopni przy starcie. Edytowano Sierpień 17, 2013 przez musieli Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Sierpień 17, 2013 Nie wiem czy to może pomóc ale na początku tego sezonu lub pod koniec zeszłego nie pamiętam, miałem problem z rosnącą temp działo się tak aż do pojawienia się na wyświetlaczu mrożącego krew komunikatu Hi!!!. Początki tej przypadłości biorą się z mojego mikrego wzrostu ;) krótko mówiąc zabrakło mi paru centymetrów na parkingu gdy zasiadała moja żona i nie chybnie Multinka położyła się na mnie. Na szczęście leżąc na mojej nodze nie dotknęła asfaltu i tym sposobem nic się nie stało - przynajmniej na oko. Później okazało się, że jest efekt uboczny, zapowietrzenie układu. odkryłem to po czasie gdy wystąpił problem z temp. która rosła jak głupia a wiatrak nie chciał pracować. Daras848 - stwierdził, że jest możliwość zapowietrzenia układu podczas tej przygody. Odpowietrzyłem układ i po sprawie - działa teraz jak trzeba. Może i u ciebie dostało się jakieś lewe powietrze i pojawił się problem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Sierpień 17, 2013 (edytowany) Nie wiem czy to może pomóc ale na początku tego sezonu lub pod koniec zeszłego nie pamiętam, miałem problem z rosnącą temp działo się tak aż do pojawienia się na wyświetlaczu mrożącego krew komunikatu Hi!!!. Początki tej przypadłości biorą się z mojego mikrego wzrostu ;) krótko mówiąc zabrakło mi paru centymetrów na parkingu gdy zasiadała moja żona i nie chybnie Multinka położyła się na mnie. Na szczęście leżąc na mojej nodze nie dotknęła asfaltu i tym sposobem nic się nie stało - przynajmniej na oko. Później okazało się, że jest efekt uboczny, zapowietrzenie układu. odkryłem to po czasie gdy wystąpił problem z temp. która rosła jak głupia a wiatrak nie chciał pracować. Daras848 - stwierdził, że jest możliwość zapowietrzenia układu podczas tej przygody. Odpowietrzyłem układ i po sprawie - działa teraz jak trzeba. Może i u ciebie dostało się jakieś lewe powietrze i pojawił się problem. Co więcej !! Po powrocie z Węgier w maju, na parkingu ARGE w Chyżnem pojechałem się odlać na koniec parkingu, tam nie utrzymałem go na koleinach i położyłem na GMOLACH, ale się cieszyłem że je założyłem... :D mimo że omal się nie zlałem w gacie... myślę że mogło się stać podobnie jak u Ciebie, jednak byłem na AKCJI nawrotowej z płynem, nie wiem tylko czy to przed, czy po wyjeździe na Węgry... Ale chyba przed bo gmole już miałem !! A z gmolami miałem robioną akcje, więc jak to cholerstwo odpowietrzyć?? Edytowano Sierpień 17, 2013 przez martini Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Sierpień 17, 2013 (edytowany) :D Edytowano Sierpień 17, 2013 przez martini Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
topgear68 0 Napisano Sierpień 18, 2013 Płyn Ci wymieniali przed węgrami w azmocie kiedy sie spotkalismy :wink: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo999 0 Napisano Sierpień 18, 2013 Dziś rano wstałem o 3:50 by dotrzeć najpierw do Karkowa, następnie busem do Wrocławia, tam o 9:00 odebrał mnie Krystian (KGR wielkie dzięki jeszcze raz dla Ciebie) i podrzucił mnie do Marcina (Cinek78) Multistrada 1.2 po serwisie na 12000tysi + wymiana opon. 1sze wrażenie... jest masakra!! moto dosrało opony dunlop roadsmart 2 i teraz samo się kładzie na winklach, różnica aż nieprawdopodobna, przypomnę że jeździłem na seryjnych skorpionach, zmieniłem wcześniej ze wzgledu na speedday. Moto nie zrywa przyczepności tak jak wcześniej, jest pięknie. http://www.google.pl/search?q=dunlop+roadsmart+2&client=firefox-a&hl=pl&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jNIMUqqXFcnWtAal7IDgBw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1429&bih=717 2myśl, silnik pięknie oddaje moc z samego dołu, jest lepiej, myślałem że laik nie wyczuje różnicy w nowym motocyklu, ale jednak jest wielka różnica, moto pracuje delikatniej, wydaje się że równiej, regulacja silnika na 12000 jest konieczna ! Moto jest bardziej elastyczne, filtr K&N zapewne też pomógł... 3spostrzeżenie, wymiana płynu w sprzęgle, z wpadającego w szary na nowy, i co? sprzęgło chodzi duuużo lżej... Odkryłem Amerykę pomyśleliście, ale jednak. Na koniec dodam, że w końcu mam tylny hamulec. :) Wyjechałem ok 10:00, na Wadowicki rynek wpadłem o 13:25 i wskoczyło idealnie 12000tysi na płycie rynku, po drodze zesrałem się ze strachu, ostatnia kreska komornika mrugała mi przez 18km... ale dotarłem na lotos i wlazło za 112zł... 316lm poszło raz dwa, ale bramki. na A4.. KOLEJKI DRAMATYCZNE NA WSZYSTKICH !! Dzięki Cinek, jestem bardzo zadowolony, do zobaczenia na torze... Z czystej ciekawości, wśród wypisanych czynności serwisowych jest wpis ,,regulacja kątów wałków rozrządu'' - o co z tym chodzi ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Sierpień 18, 2013 Z czystej ciekawości, wśród wypisanych czynności serwisowych jest wpis ,,regulacja kątów wałków rozrządu'' - o co z tym chodzi ? O elementarną rzecz która powinna być robiona przy każdej wymianie pasków, a która gwarantuje prawidłową prace silnika. Jest to jeden z powodów dla których wymianę pasków powinni robić mechanicy znający markę i posiadające odpowiednie blokady. Niestety ludzie często chcą być mądrzejsi i bagatelizują wagę tej czynności. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo999 0 Napisano Sierpień 19, 2013 O elementarną rzecz która powinna być robiona przy każdej wymianie pasków, a która gwarantuje prawidłową prace silnika. Jest to jeden z powodów dla których wymianę pasków powinni robić mechanicy znający markę i posiadające odpowiednie blokady. Niestety ludzie często chcą być mądrzejsi i bagatelizują wagę tej czynności. Mówiąc krótko, to jest po prostu standardowe, ustawienie elementów rozrządu, naturalna czynność wchodząca w tą robotę. Zdziwiłem się samą nazwą ,,regulacja''. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach