Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

miki72

Diavel - usterki duże i małe...

Polecane posty

hm , jeszcze dobrze nie pojeździłem a już mnie to wkurzało  , zrobi sie cieplej to się zabiorę za założenie jakiegoś tlumika . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jestem po otwarciu sezonu , łańcuch wali  jak cholera , bo luźny jak cholera :)  ponad 100 km pierwsza jazda  , faktycznie jak się jeździ to łańcucha nie slychac :) :) ,   wszystkie stuki , które opisywałem brały się z luźnego łańcucha i włączania się ABS w tylnym kole  , poza tym wszytko ok    

 

p.s  moim zdaniem to żenada by w moto tej klasy  problem stuków łańcucha nie został fabrycznie poprawiony :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 ....wszystkie stuki , które opisywałem brały się z luźnego łańcucha .

 

p.s  moim zdaniem to żenada by w moto tej klasy  problem stuków łańcucha nie został fabrycznie poprawiony :)

 

to wg ciebie, Ducati do każdego modelu Diavela powinno wydawać osobistego serwisanta, który by nocował w twoim garażu ? (taki gość czynny 24h/7dni).

oczywiście w ramach gwarancji !...bezpłatnie! :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę w skrajność poszedłeś Piotrze , ale przy półce premium , przy kasie jaką się płaci za te i inne modele , to mała kampania nawrotowa celem wymiany ślizgu nie zrujnowałaby fabryki , a prestiż marki byłby jeszcze lepiej postrzegany...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mój ślizg poprawiony wg postu DARCa i łańcuch już nie stuka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to wg ciebie, Ducati do każdego modelu Diavela powinno wydawać osobistego serwisanta, który by nocował w twoim garażu ? (taki gość czynny 24h/7dni).

oczywiście w ramach gwarancji !...bezpłatnie! :razz:

 

 

jaki ty jesteś mądry i domyślny , podziwiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mój ślizg poprawiony wg postu DARCa i łańcuch już nie stuka

łańcuch głośniej "stuka " o wahacz  od dołu , niż z góry   moim zdaniem ,   zakładałeś podkładki z obydwu stron ? czy tylko z jednej?  

Edytowano przez słoma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

łańcuch głośniej "stuka " o wahacz  od dołu , niż z góry   moim zdaniem ,   zakładałeś podkładki z obydwu stron ? czy tylko z jednej?

 

Wystarczy z dołu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pod oba poszła guma

Edytowano przez miki72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie jest era mechanicznego czujnika... Seria silników 1200 ( MTS<DIAVEL<1199<899) ma wyświetlacz programowalny obsługiwany poprzez ECU. Czy Ty miki ostatnio nie wymieniałeś/rozładowałeś aku , albo jakieś spięcie zrobiłeś??? opisywany problem wskazuje na utratę danych listwy CAN. Po prostu musisz od nowa zaprogramować soft biegów. Przy okazji niech skasują parametry samo-adaptacyjne... :razz:

 

Niedawno pojawił mi się ten sam problem. Dzięki Cinek za info, za kilka dni jadę do DBB, to poproszę żeby mi to zaprogramowali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i proszę  , zaliczyłem u  Cinka  przegląd  "Desmo Serwis 24tys.''   trochę mi kieszonkowe  nadwyrężył :)  ,bo przegląd okazało się ,ze był większy ,niż zakładaliśmy, między innymi  ( pęknięta osłona kolektora !?)  i zapowietrzony tylny hamulec  ,opisywałem to wcześniej przed sezonem  na forum ,  (przelatałem cały sezon z zapowietrzonym tylnym hamulcem )  :)   , po prostu jakoś mało hamowałem tylnym:)  , jakiś tam błąd ( już nie pamiętam)  no i sam silnik był trochę "rozregulowany" ,wracając do domu  przez prawie 70 km utrzymując prędkość  2zl do 2,20  przez cały czas  na autostradzie a później  tez nie jechałem oszczędnie ,po prostu troszkę testowałem motocykl  ,odniosłem wrażenie  ,ze po tych wszystkich regulacjach  motocykl był widocznie elastyczniejszy i zdecydowanie oszczędniejszy  w paliwie  , i nie sadzę by to było tylko moje odczucie subiektywne ,,,,chyba   :)  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

silnik który jest dobrze zoptymalizowany pod względem mechanicznym,  jest bardziej sprawny , co przekłada się na lepszą reakcje na manetkę gazu , lepszą elastyczność i tym samym na zmniejszone  zapotrzebowanie na paliwo..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem wcześniej napisać ale … nie ważne.

Problem polega na tym ze środkowa kontrolka czerwona ta która pokazuje za wysokie obroty na początku mi mrugała a teraz praktycznie pali sie cały czas. Ktoś miał taki przypadek ?

 

 

____

mikers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam to od czasu do czasu ale usterka nadal nie jest zdiagnozowana

Edytowano przez miki72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyczytałem gdzieś na zagramanicznych forach ze to uszkodzenie licznika dość często spotykane

 

 

____

mikers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolejna rzecz przy 70500

ułamało się  mocowanie pokrętła tylnego amora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To teraz moje usterki po pierwszym sezonie:

- odpadł zamek schowka pod siedzeniem ( zrobione na gwarancji)

- schodząca farba ze zbiorniczków płynów (gwarancja)

- akumulator wyzionoł ducha - nie uznana gwarancja co mocno mnie wkurzyło wiec poszła reklamacja do Ducati Toruń zobaczymy co odpowiedzą

- odstający prawy bok trochę poprawili ale bez przesady

- wymieniony wyświetlacz na baku - wyłączał sie czasami sam - na gwarancji

- reszta bez zarzutu

 

Serwis po sezonie koszt 1100 pln w tym ten nieszczęsny akumulator 500 pln (liczę na uczciwość Ducati i zwrot za niego $$).

 

Mam wersje 2015.

 

 

 

Sent from my iPhone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To teraz moje usterki po pierwszym sezonie:

- odpadł zamek schowka pod siedzeniem ( zrobione na gwarancji)

- schodząca farba ze zbiorniczków płynów (gwarancja)

- akumulator wyzionoł ducha - nie uznana gwarancja co mocno mnie wkurzyło wiec poszła reklamacja do Ducati Toruń zobaczymy co odpowiedzą

- odstający prawy bok trochę poprawili ale bez przesady

- wymieniony wyświetlacz na baku - wyłączał sie czasami sam - na gwarancji

- reszta bez zarzutu

 

Serwis po sezonie koszt 1100 pln w tym ten nieszczęsny akumulator 500 pln (liczę na uczciwość Ducati i zwrot za niego $$).

 

Mam wersje 2015.

 

 

 

Sent from my iPhone

Gorzko, tak z ciekawości, ile masz najechane kilometrów? U mnie jak na razie zero problemów, jednak chyba przejadę się w deszczu, żeby sprawdzić wyświetlacze(w razie czego zrobią na gwarancji). Nienawidzę deszczu na moto ale chyba nie będę miał wyboru...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przejechane 6600

 

Oprócz aku to sa same pierdoły, wyświetlacz tylko w określonym momencie sie nie wyłączał tzw. Włączał sie ale nie wyświetlał informacji.

 

Najbardziej mnie ten aku wkurzył.

 

A i po takim przebiegu wymiana tylnej opony.

 

Przed sezonem tez przednia pójdzie bo juz końcówka jest.

 

 

Sent from my iPhone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przejechane 6600

 

Oprócz aku to sa same pierdoły, wyświetlacz tylko w określonym momencie sie nie wyłączał tzw. Włączał sie ale nie wyświetlał informacji.

 

Najbardziej mnie ten aku wkurzył.

 

A i po takim przebiegu wymiana tylnej opony.

 

Przed sezonem tez przednia pójdzie bo juz końcówka jest.

 

 

Sent from my iPhone

U mnie ok. 10 000 km , zakup z marca 2015, dziwna usterka - właściwie dwie - nie wyświetla przebiegu km i czasami zawiesza się wyświetlanie rezerwy paliwa, pali się po zatankowaniu..o to wsjo..a prawy boczek..trochę odstaje...a co tam...reszta ok..Patryk - aku - bo za mało jeździłeś..i się rozładował..hahha..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co ciekawe według mnie i jak robiłem plany tras i po oponie przejechałem ponad 10-12 tys a pokazuje 6 ;)

 

 

Sent from my iPhone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ducati Toruń się spisało i akumulator uznany na gwarancji, co do przebiegu all ok bo tak też pokazuje na modułach :) widocznie mi się coś źle trasy zsumowały :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma problemu, prześlij adres na PW

 

Edit: chyba się nie da :(

PW coś nie działa - wyślij w takim razie swój adres na [email protected]

Witam,

 

Czy ja mogę się też podpiąć pod tą prośbę i dostać manuala w PL?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.