DARc 22 Napisano Styczeń 21, 2015 W sprawie stukającego łańcucha w Diavelu popełniłem post na innym forum Ducatowym więc nie będę przepisywał tutaj i dam po prostu link, a może się Diavelowcom przyda ta sprawdzona porada -> http://www.forum.ducati-klub.pl/viewtopic.php?f=20&t=1135 LWG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
słoma 0 Napisano Styczeń 22, 2015 hm , jeszcze dobrze nie pojeździłem a już mnie to wkurzało , zrobi sie cieplej to się zabiorę za założenie jakiegoś tlumika . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
słoma 0 Napisano Luty 27, 2015 jestem po otwarciu sezonu , łańcuch wali jak cholera , bo luźny jak cholera :) ponad 100 km pierwsza jazda , faktycznie jak się jeździ to łańcucha nie slychac :) :) , wszystkie stuki , które opisywałem brały się z luźnego łańcucha i włączania się ABS w tylnym kole , poza tym wszytko ok p.s moim zdaniem to żenada by w moto tej klasy problem stuków łańcucha nie został fabrycznie poprawiony :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ŁadnyGips 0 Napisano Luty 28, 2015 ....wszystkie stuki , które opisywałem brały się z luźnego łańcucha . p.s moim zdaniem to żenada by w moto tej klasy problem stuków łańcucha nie został fabrycznie poprawiony :) to wg ciebie, Ducati do każdego modelu Diavela powinno wydawać osobistego serwisanta, który by nocował w twoim garażu ? (taki gość czynny 24h/7dni). oczywiście w ramach gwarancji !...bezpłatnie! :razz: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Luty 28, 2015 Trochę w skrajność poszedłeś Piotrze , ale przy półce premium , przy kasie jaką się płaci za te i inne modele , to mała kampania nawrotowa celem wymiany ślizgu nie zrujnowałaby fabryki , a prestiż marki byłby jeszcze lepiej postrzegany... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Luty 28, 2015 mój ślizg poprawiony wg postu DARCa i łańcuch już nie stuka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
słoma 0 Napisano Luty 28, 2015 to wg ciebie, Ducati do każdego modelu Diavela powinno wydawać osobistego serwisanta, który by nocował w twoim garażu ? (taki gość czynny 24h/7dni). oczywiście w ramach gwarancji !...bezpłatnie! :razz: jaki ty jesteś mądry i domyślny , podziwiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
słoma 0 Napisano Luty 28, 2015 (edytowany) mój ślizg poprawiony wg postu DARCa i łańcuch już nie stuka łańcuch głośniej "stuka " o wahacz od dołu , niż z góry moim zdaniem , zakładałeś podkładki z obydwu stron ? czy tylko z jednej? Edytowano Luty 28, 2015 przez słoma Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DARc 22 Napisano Luty 28, 2015 łańcuch głośniej "stuka " o wahacz od dołu , niż z góry moim zdaniem , zakładałeś podkładki z obydwu stron ? czy tylko z jednej? Wystarczy z dołu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Luty 28, 2015 (edytowany) pod oba poszła guma Edytowano Luty 28, 2015 przez miki72 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Evil 0 Napisano Lipiec 28, 2015 To nie jest era mechanicznego czujnika... Seria silników 1200 ( MTS<DIAVEL<1199<899) ma wyświetlacz programowalny obsługiwany poprzez ECU. Czy Ty miki ostatnio nie wymieniałeś/rozładowałeś aku , albo jakieś spięcie zrobiłeś??? opisywany problem wskazuje na utratę danych listwy CAN. Po prostu musisz od nowa zaprogramować soft biegów. Przy okazji niech skasują parametry samo-adaptacyjne... :razz: Niedawno pojawił mi się ten sam problem. Dzięki Cinek za info, za kilka dni jadę do DBB, to poproszę żeby mi to zaprogramowali. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
słoma 0 Napisano Październik 1, 2015 no i proszę , zaliczyłem u Cinka przegląd "Desmo Serwis 24tys.'' trochę mi kieszonkowe nadwyrężył :) ,bo przegląd okazało się ,ze był większy ,niż zakładaliśmy, między innymi ( pęknięta osłona kolektora !?) i zapowietrzony tylny hamulec ,opisywałem to wcześniej przed sezonem na forum , (przelatałem cały sezon z zapowietrzonym tylnym hamulcem ) :) , po prostu jakoś mało hamowałem tylnym:) , jakiś tam błąd ( już nie pamiętam) no i sam silnik był trochę "rozregulowany" ,wracając do domu przez prawie 70 km utrzymując prędkość 2zl do 2,20 przez cały czas na autostradzie a później tez nie jechałem oszczędnie ,po prostu troszkę testowałem motocykl ,odniosłem wrażenie ,ze po tych wszystkich regulacjach motocykl był widocznie elastyczniejszy i zdecydowanie oszczędniejszy w paliwie , i nie sadzę by to było tylko moje odczucie subiektywne ,,,,chyba :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Październik 4, 2015 silnik który jest dobrze zoptymalizowany pod względem mechanicznym, jest bardziej sprawny , co przekłada się na lepszą reakcje na manetkę gazu , lepszą elastyczność i tym samym na zmniejszone zapotrzebowanie na paliwo.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mikers 0 Napisano Listopad 8, 2015 Miałem wcześniej napisać ale … nie ważne. Problem polega na tym ze środkowa kontrolka czerwona ta która pokazuje za wysokie obroty na początku mi mrugała a teraz praktycznie pali sie cały czas. Ktoś miał taki przypadek ? ____ mikers Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Listopad 8, 2015 (edytowany) mam to od czasu do czasu ale usterka nadal nie jest zdiagnozowana Edytowano Listopad 8, 2015 przez miki72 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mikers 0 Napisano Listopad 17, 2015 Wyczytałem gdzieś na zagramanicznych forach ze to uszkodzenie licznika dość często spotykane ____ mikers Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Listopad 17, 2015 kolejna rzecz przy 70500 ułamało się mocowanie pokrętła tylnego amora Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Listopad 19, 2015 To teraz moje usterki po pierwszym sezonie: - odpadł zamek schowka pod siedzeniem ( zrobione na gwarancji) - schodząca farba ze zbiorniczków płynów (gwarancja) - akumulator wyzionoł ducha - nie uznana gwarancja co mocno mnie wkurzyło wiec poszła reklamacja do Ducati Toruń zobaczymy co odpowiedzą - odstający prawy bok trochę poprawili ale bez przesady - wymieniony wyświetlacz na baku - wyłączał sie czasami sam - na gwarancji - reszta bez zarzutu Serwis po sezonie koszt 1100 pln w tym ten nieszczęsny akumulator 500 pln (liczę na uczciwość Ducati i zwrot za niego $$). Mam wersje 2015. Sent from my iPhone Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TastajBobra 0 Napisano Listopad 19, 2015 To teraz moje usterki po pierwszym sezonie: - odpadł zamek schowka pod siedzeniem ( zrobione na gwarancji) - schodząca farba ze zbiorniczków płynów (gwarancja) - akumulator wyzionoł ducha - nie uznana gwarancja co mocno mnie wkurzyło wiec poszła reklamacja do Ducati Toruń zobaczymy co odpowiedzą - odstający prawy bok trochę poprawili ale bez przesady - wymieniony wyświetlacz na baku - wyłączał sie czasami sam - na gwarancji - reszta bez zarzutu Serwis po sezonie koszt 1100 pln w tym ten nieszczęsny akumulator 500 pln (liczę na uczciwość Ducati i zwrot za niego $$). Mam wersje 2015. Sent from my iPhone Gorzko, tak z ciekawości, ile masz najechane kilometrów? U mnie jak na razie zero problemów, jednak chyba przejadę się w deszczu, żeby sprawdzić wyświetlacze(w razie czego zrobią na gwarancji). Nienawidzę deszczu na moto ale chyba nie będę miał wyboru... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Listopad 20, 2015 Przejechane 6600 Oprócz aku to sa same pierdoły, wyświetlacz tylko w określonym momencie sie nie wyłączał tzw. Włączał sie ale nie wyświetlał informacji. Najbardziej mnie ten aku wkurzył. A i po takim przebiegu wymiana tylnej opony. Przed sezonem tez przednia pójdzie bo juz końcówka jest. Sent from my iPhone Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cezario 48 Napisano Listopad 20, 2015 Przejechane 6600 Oprócz aku to sa same pierdoły, wyświetlacz tylko w określonym momencie sie nie wyłączał tzw. Włączał sie ale nie wyświetlał informacji. Najbardziej mnie ten aku wkurzył. A i po takim przebiegu wymiana tylnej opony. Przed sezonem tez przednia pójdzie bo juz końcówka jest. Sent from my iPhone U mnie ok. 10 000 km , zakup z marca 2015, dziwna usterka - właściwie dwie - nie wyświetla przebiegu km i czasami zawiesza się wyświetlanie rezerwy paliwa, pali się po zatankowaniu..o to wsjo..a prawy boczek..trochę odstaje...a co tam...reszta ok..Patryk - aku - bo za mało jeździłeś..i się rozładował..hahha.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Listopad 20, 2015 Co ciekawe według mnie i jak robiłem plany tras i po oponie przejechałem ponad 10-12 tys a pokazuje 6 ;) Sent from my iPhone Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Listopad 24, 2015 Ducati Toruń się spisało i akumulator uznany na gwarancji, co do przebiegu all ok bo tak też pokazuje na modułach :) widocznie mi się coś źle trasy zsumowały :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jaras 1 Napisano Listopad 27, 2015 Nie ma problemu, prześlij adres na PW Edit: chyba się nie da :( PW coś nie działa - wyślij w takim razie swój adres na [email protected] Witam, Czy ja mogę się też podpiąć pod tą prośbę i dostać manuala w PL? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kubrog 1 Napisano Kwiecień 3, 2016 Nie ma problemu, prześlij adres na PW Edit: chyba się nie da :( PW coś nie działa - wyślij w takim razie swój adres na [email protected] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach