Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Jagiel

Ceny po przeglądzie s4

Polecane posty

 

- zbyt niski poziom płynu chłodniczego w chłodnicy

- zabrudzony filtr powietrza

- zbyt niski poziom płynu hamulcowego w układzie przednim

- zbyt duża zawartość wody w płynie w tylnym układzie hamulcowym

- brudny i niespełniający parametrów płyn w układzie sprzęgłowym

- nie działa sygnalizacja świateł drogowych (blenda)

- zbyt niskie ładowanie akumulatora - maksymalnie 13,5V wynikające ze zbyt niskiego napięcia wytwarzanego przez prądnicę

- pęknięte przewody odmy

- wyciek spod odmy

- zniszczone śruby podstawy akumulatora

- pęknięta obudowa pompy wody

- wyciek oleju spod rolki pośredniej rozrzadu cylindra horyzontalnego

- wyciek oleju spod wszystkich kół zębatych wałków rozrzadu

- paski rozrzadu oraz wszystkie rolki do wymiany

- uszkodzony przewód odprowadzający wodę z airbox'a

- luzy zaworowe do regulacji, konieczność zakupu 7 płytek regulacyjnych

- wyciek oleju spod czujnika położenia wału

 

Kosztorys:

- przegląd motocykla - 250zł

- olej silnikowy - 130zł

- filtr oleju - 27zł

- obsługa filtra powietrza - 30zł

- wymiana płynu hamulcowego we wszystkich układach - 90zł

- wymiana płynu sprzęgłowego - 30zł

- płyn hamulcowy - 27zł

- wymiana płynu chłodniczego - 30zł

- płyn chłodniczy - 30zł

- naprawa układu blendy - 30-100zł

- rozbiórka, weryfikacja oraz ponowne złożenie alternatora - 200zł

- alternator - 1368zł lub regeneracja

- usunięcie wycieku spod czujnika położenia wału- gratis + o-ring 4zł

- poprawne ustawienie zbiornika paliwa - 30zł

- przewód odmy do filtra powietrza (tam sam zauważyłeś wyciek oleju) - 217zł

- przewód odmy między silnikiem a zbiornikiem odmy - 71zł

- przewód odprowadzający wodę z airbox'a - 97zł

- o-ring odmy - 15zł

- wymiana powyższych przewodów oraz uszczelnienie odmy - 50zł

- śruby podstawy akumulatora 4szt x 2,50zł = 10zł

- obudowa pompy wody - 396zł - obudowa jest pęknięta ale nie ma wycieku, temat wymiany do przemyślenia

- uszczelka pompy wody - 21zł

- wymiana obudowy pompy wody - 20zł

- wymiana rozrządu - 200zł

- pasek rozrządu oryginalny 2szt. x 262zł = 524zł lub zamiennik Dayco 2 x 42zł = 84zł

- rolka pośrednia - obudowa rolki 2 x 132zł = 264zł - łożyskowanie jest już niedostępne w Ducati, będziemy musieli dobrać w hurtowni z łożyskami

- rolka napinająca - obudowa rolki 2 x 134zł = 268zł - łożyskowanie jest już niedostępne w Ducati, będziemy musieli dobrać w hurtowni z łożyskami

- uszczelnienie kół zębatych wałków rozrządu 40zł + o-ringi 4szt x 2zł = 8zł - cena za wymianę w przypadku regulacji luzów zaworowych

- regulacja luzów zaworowych - 350zł

- uszczelki pokryw zaworowych - 40zł/kpl

- płytka zaworowa otwierająca 2szt x 27zł = 54zł

- płytka zaworowa zamykająca 5szt x 77zł = 385zł

- uszczelnienie rolki pośredniej rozrzadu - gratis

 

Co myślicie?

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A długo masz ten motocykl, czy go kupiłeś właśnie?

właśnie kupiłem i dałem do przeglądu pełnego przy czym moto ma 16 lat i 55k km

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowano przez Jagiel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lata zaniedbań maja swoje odzwierciedlenie w rachunku... Ceny normalne..

Z moich uwag to brak pozycji za synchronizacje przepustnic , co jest czynnością obowiązkowa przy regulacji zaworów.

I zastanawia mnie pierwsza pozycja - co serwis ma na myśli pod pojęciem "przegląd" ?? - cena za kosztorys?

Symeringi wałków rozrządu z ori czy zamienniki? - Jeśli zamienniki to problem wróci...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A regulacja luzów może być przełożona po następnym sezonie? Ponoć była robiona przed sezonem 2015.. żeby nie wywalać takiej kasy na raz

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no jak wiesz że są do zrobienia to po co przekładać? - taka "oszczędnosc" moze się kosztownie zemscic..

 

alternator zdecydowanie radzę jednak regenerować ;)

 

co do "przegląd motocykla" - kiedyś jeden mechanik mi wprost powiedział że u niego to takie "frycowe" dla nowych klientów ;) dowiedz się koniecznie co wchodzi w zakres bo np. stan opon czy poziom płynów chyba możesz sam sobie sprawdzić ;)

Edytowano przez vip3r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no jak wiesz że są do zrobienia to po co przekładać? - taka "oszczędnosc" moze się kosztownie zemscic..

 

alternator zdecydowanie radzę jednak regenerować ;)

 

co do "przegląd motocykla" - kiedyś jeden mechanik mi wprost powiedział że u niego to takie "frycowe" dla nowych klientów ;) dowiedz się koniecznie co wchodzi w zakres bo np. stan opon czy poziom płynów chyba możesz sam sobie sprawdzić ;)

W bravados serwis w Krakowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż tu dopisać... Negocjuj rabat na części, oni mają na nich ok 30%... Tak więc z 15% mógłbyś dostać przy tak wielkim zakresie prac... Ducati Moto Mio Kraków może być konkurencyjny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to przegląd motocykla, te 250 zł to ocena stanu motocykla - tą listę też trzeba stworzyć z częściami i cenami, a na pewno wszystko nie zajęło 5 minut

 

 

 

coś mi przypominała ta lista :)   otrzymałem podobną, ponieważ serwisuje moto w Bravadosie

 

Nawet widziałem Twojego stwora.

Natomiast przyjrzyj się jeszcze raz tej całej liście i zobaczysz, że ciągnie się ona jak...   to są koszty. Z tego co widzę, to Paweł wyceniał Ci oryginalne części - i słusznie.

 

Masz do wymiany 7 płytek zaworowych. Ja miałem tylko 3, a proszę Pana monstera bym nie zabrał od nich, gdyby mi tego nie wymienili.

 

Rolki rozrządu do wymiany...    o tyle o ile może pasek udałoby się znaleźć zamiennik - nie wiem czy masz s4r (na pewno są zamienniki), czy s4 - nie pamiętam czy są, to z rolkami bywa kiepsko. Kwestia czy całe rolki, czy tylko łożyska.

 

Zapytaj Pawła o możliwość dobrania łożysk.

 

Niestety nie zmienia to faktu, że motocykl ma masę rzeczy do zrobienia.

 

W bravados serwis w Krakowie

Edytowano przez Redjasper

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bravados to dobry adres, paski spokojnie zakładaj zamienniki, jeśli masz czas i narzędzia,to sporo z tej listy możesz zrobić sam, jeśli jednak masz lewe rączki,zapłać, a potem ciesz się bezawaryjną jazdą. co do regulacji luzów zaworowych to pamiętaj, że S4 jest bardzo wrażliwa i wymagająca pod tym względem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, jeśli to jest prognozowany kosztorys to czarodziejską kulę mają :)

 

Nie da sie ocenić czego konsekwencja jest nieprawidłowy luz zaworowy bez porozpinania zaworów. Czy jest to konsekwencja eksploatacji i konieczna jest wspomniana wymiana płytek regulacyjnych, czy zużycia zamków i wówczas koszt jest niewspółmiernie mniejszy, a równie dobrze moga być uszkodzone dxwigienki i wówczas koszt jest niewspółmiernie wiekszy.

 

P.S. powinien być doliczony koszt jednorazowego uzytku nakrętek kół rozrzadu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

- przegląd motocykla - 250zł

 

Moja ulubiona pozycja, nic się pod nią nie kryje... W S4 wystarczy kontrola luzów zaworowych by przy okazji (chciał nie chciał) przejrzeć całą S4kę wprawnym okiem dukatowego mechanika.

 

Tak na marginesie - to ile powinna wg autora tej nieszczęsnej listy ładować "prądnica" w S4 ? ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja ulubiona pozycja, nic się pod nią nie kryje... W S4 wystarczy kontrola luzów zaworowych by przy okazji (chciał nie chciał) przejrzeć całą S4kę wprawnym okiem dukatowego mechanika.

 

Tak na marginesie - to ile powinna wg autora tej nieszczęsnej listy ładować "prądnica" w S4 ? :wink:

to sa uwagi mechanika :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Kosztorys:

- przewód odmy do filtra powietrza (tam sam zauważyłeś wyciek oleju) - 217zł

- przewód odmy między silnikiem a zbiornikiem odmy - 71zł

 

- o-ring odmy - 15zł

 

 

jest jeszcze takie rozwiązanie za ok 25 zł

 

t_photo_138.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Tak na marginesie - to ile powinna wg autora tej nieszczęsnej listy ładować "prądnica" w S4 ? :wink:

 

Alternator należy do grupy prądnic - to "prądnica" prądu przemiennego więc nazewnictwo jak najbardziej prawidłowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Alternator należy do grupy prądnic - to "prądnica" prądu przemiennego więc nazewnictwo jak najbardziej prawidłowe

Wiadomo, niemniej jednak nigdy bym nie użył tej formy gdybym chciał aby klient zrozumiał o co chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj byłem w bravadosie zawieźć płytkę zaworową do mojego...   widziałem motocykl i sam wygląd zewnętrzny jest w miarę, ale faktycznie co do mechaniki to wiele mu brakuje.

 

Nie ma co zastanawiać się nad wymianą rolek i pasków - straszny syf pod pokrywą i sporo oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jest w ogole taki serwis... profesjonalny, dla leniwych, ?

co to przyjedzie po moto, zrobi i odstawi ?:) w przerwie pomiedzy sezonami...

 

Bielsko ze względów czysto subiektywnych odpada.

 

W

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.