Franz 0 Napisano Wrzesień 25, 2011 Modyfikacje , małe ale zawsze..Craschpady , monsterowe . Mniejszy akumulator. Poszerzone po 2 cm z każdej ze stron.Oby nie były potrzebne.. ;) Proszę się grzecznie wyspowiadać z typu akumulatora, jaki zastosowałeś, no i co jak reszta. Proponuję założyć jakiś osobny temacik bo taki montaż crashów / mod akumulatora, jest dosyć istotną kwestją, tak mi się zdaje. Przynajmniej zaoszczędzisz mi czasu :lol: Widzisz Piter on juz wie , ze jest zle, naprawi w trzy posty bo wie , że się zepsuje a elektryka to ich konik he he he poprostu miszcz..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 25, 2011 Piter, a nie wolałeś ich użyć jako podowiewkowych? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Wrzesień 25, 2011 @Franz - gdzie musieli napisał cokolwiek z tego oczym wspominasz? Ztego co wiem sam planuje w swojej 996 wykonać koneserów na Maly aku. To raczej było w formie pytania. Wyluzuj czasem bo teraz Ty "przeginasz" pisenlof Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bernatowitz 0 Napisano Wrzesień 25, 2011 wprost nie mogę się doczekać Jarocina - co jest z Wami kurde :?: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Październik 7, 2011 Tak sobie przeglądałem sieci i złowiłem stare jak świat, foty kolegi z Krk w Poznaniu, na tej 9 przejechałem się po raz pierwszy 9 był fun, a po raz 2 ducatem to 2003r był moto było w leasingu, mam nadzieję że bóg miał w opiece tego kto ją wykupił, gdy mu ją odebrali za zaległości w ratach... http://car.cz/default.asp?exe=2&kat=&id=3095 Malowanie bodykit'u robiliśmy w warsztacie firmy w której pracowaliśmy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zulus 1 Napisano Październik 19, 2011 Jesuu tak mi się bardzo podoba iż pozwolę sobie wkleić parę nowych zdjęć... Złoty docisk Ducati Performance oraz osłona pasków Rizomy proguardy oraz klamki i manetki Rizomy, carbonowe wypełnienie boczków oraz crash pad na kole tu dodałem carbonową osłonę na zbiornik oraz do stacyjki. Są też nowe złote dekielki na płyny. A tu przepraszam, że taki uwalony :) carbonowe wloty powietrza carbonowa osłona przedniej zębatki Bardzo chciałbym podziękować Remiemu-xxtreme który siedział, licytował oraz wysyłał wszystkie te carboniki, dekielki i śrubeczki:) z Anglii oraz Darkowi M który podobierał, pozamawiał i konsultował zakupy Rizomy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bernatowitz 0 Napisano Październik 19, 2011 Fiu Fiu dziewiony zawsze mnie podniecały - jest na co popatrzeć Zulus. Naprawdę pikna teraz jest no i teraz podobno też dobrze lata ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Październik 19, 2011 Nooo Sebastian piękności 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Październik 19, 2011 No to z 10 kg. lżejsza teraz laska jest :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Październik 19, 2011 Super moto :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Październik 19, 2011 Jesuu tak mi się bardzo podoba iż pozwolę sobie wkleić parę nowych zdjęć.. Bardzo ładnie to wszytko gra. Jak tak na nią patrzę to bym jeszcze pomyślał o przelakierowaniu felg w schemat FILA, czyli przód w czerwień, tył w ciemnoniebieski ;) Tymbardziej, że nie jest to kosztowny zabieg, w sam raz na drobną zimową modyfikację. Bo ideałem by była czerwona rama, ale to już inna zabawa i chyba nie o to chodzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Październik 19, 2011 W koncu widze jak to wyglada. Ladna, ladna :D Umyc ja trzeba bylo :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Październik 19, 2011 W koncu widze jak to wyglada. Ladna, ladna :D Umyc ja trzeba bylo :lol: Brudasie, z brudasami trzymasz i kraczesz jak one :twisted: :twisted: Franek powyciągaj wreszcie komary z zębów od lata wozisz ja Alice pomogę...... :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zulus 1 Napisano Październik 19, 2011 Jesuu tak mi się bardzo podoba iż pozwolę sobie wkleić parę nowych zdjęć.. Bardzo ładnie to wszytko gra. Jak tak na nią patrzę to bym jeszcze pomyślał o przelakierowaniu felg w schemat FILA, czyli przód w czerwień, tył w ciemnoniebieski ;) Tymbardziej, że nie jest to kosztowny zabieg, w sam raz na drobną zimową modyfikację. Bo ideałem by była czerwona rama, ale to już inna zabawa i chyba nie o to chodzi. Planuję malowanie felg przez zimę. Proszkowe w Gdańsku za kpl.350zł zastanawiałem się jednak nad kolorem złotym ewentualnie tak jak ma el presidente W koncu widze jak to wyglada. Ladna, ladna :D Umyc ja trzeba bylo :lol: umyję umyję-jeszcze tłumiki, sety........okradnę bank:) No to z 10 kg. lżejsza teraz laska jest :D nooo i smuklejsza, szybsza..... zapomniałem dodać że dzięki szybie double bouble można jechać bardziej wyprostowanym. Dzięki Remo ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Październik 19, 2011 Jesuu tak mi się bardzo podoba iż pozwolę sobie wkleić parę nowych zdjęć.. Bardzo ładnie to wszytko gra. Jak tak na nią patrzę to bym jeszcze pomyślał o przelakierowaniu felg w schemat FILA, czyli przód w czerwień, tył w ciemnoniebieski ;) Tymbardziej, że nie jest to kosztowny zabieg, w sam raz na drobną zimową modyfikację. Bo ideałem by była czerwona rama, ale to już inna zabawa i chyba nie o to chodzi. Planuję malowanie felg przez zimę. Proszkowe w Gdańsku za kpl.350zł zastanawiałem się jednak nad kolorem złotym ewentualnie tak jak ma el presidente Kurka rurka, u nas na okolicy płaci się w granicach 90zł za felgę w proszku, praktycznie dowolny kolor. No chyba, że w tej cenie masz demontaż/montaż kół i opon itd? No i pamietaj, że może wyleźć problem z tulejami/tłumikami drgań tylnej zębatki, które są elementem demontowalnym tylko w teorii - jak je wcisną na prasie w fabryce to aby je zdemontować trzeba je zniszczyć... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Październik 19, 2011 Zulus, Twoje Dziewiątki wygladają super, bardzo mi się podoba osłona pasków :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Groszek 8 Napisano Październik 20, 2011 No dobra, to i ja Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Billy 0 Napisano Październik 20, 2011 Groszek taka sztunia i tylko tyle fotek??? dawaj wiecej!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Październik 21, 2011 Heh, Groszek nie wstydź się, sami swoi :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Listopad 1, 2011 Delta zobacz składają Twojego paździerza :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 2, 2011 Delta zobacz składają Twojego paździerza :lol: Mojego tyż. Oj będziesz miał pioch w zawiasie zamiast oleju :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Listopad 3, 2011 Gdyby nie te kółka i zadupek to bym się zgodził. Swoją drogą jakby się trafił kiedyś nowy i mógłbym sobie pozwolić to przygarnąłbym nóweczkę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Listopad 3, 2011 Lubię pioch ! :o Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
enZo 0 Napisano Styczeń 21, 2012 Praca nad moto zakończona :P Poniżej strada terrorista :twisted: :mrgreen: Zmiany vs to co przyjechało z USA: - oryginalna szyba - zdemontowałem wysoką PUIG, nie znoszę w superbike wysokich szyb, jak bym chciał żeby nie wiało to kupił bym turystyczne BMW :P dwa, wysoka szyba niszczy całą linię motocykla :) - sety - przyjechała z USA na akcesoryjnych, lewy złamany więc wróciłem do oryginałów; - klamki - wywaliłem złote świecidełka i póki co założyłem w oryginale srebrne - docelowo DucaBike Evo I - lusterka - również wróciły oryginały - w USA miała założone lusterka z kierunkami na kończach kierownicy Oberon oraz w miejscu lusterek zaślepki; - fender i kierunki - wróciłem do oryginału - w USA założony jakiś chromowany co nie dokońca mi pasował w Superbike ;) - dodatkowo wymienione paski rozrządu, łożyska rolek, olej, filtry, płyny + kosmetyka powłoki lakierniczej W kolejnych krokach palnuję: - osłona i docisk sprzęgła EVR - trochę węgla - osłona stacyjki i inne bzdety - manetki Rizoma Lux -no i mozolne odkładanie na Termi :) bo V-ka musi brzmieć :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Styczeń 21, 2012 Praca nad moto zakończona :P Poniżej strada terrorista :twisted: :mrgreen: Zmiany vs to co przyjechało z USA: - oryginalna szyba - zdemontowałem wysoką PUIG, nie znoszę w superbike wysokich szyb, jak bym chciał żeby nie wiało to kupił bym turystyczne BMW :P dwa, wysoka szyba niszczy całą linię motocykla :) - sety - przyjechała z USA na akcesoryjnych, lewy złamany więc wróciłem do oryginałów; - klamki - wywaliłem złote świecidełka i póki co założyłem w oryginale srebrne - docelowo DucaBike Evo I - lusterka - również wróciły oryginały - w USA miała założone lusterka z kierunkami na kończach kierownicy Oberon oraz w miejscu lusterek zaślepki; - fender i kierunki - wróciłem do oryginału - w USA założony jakiś chromowany co nie dokońca mi pasował w Superbike ;) - dodatkowo wymienione paski rozrządu, łożyska rolek, olej, filtry, płyny + kosmetyka powłoki lakierniczej W kolejnych krokach palnuję: - osłona i docisk sprzęgła EVR - trochę węgla - osłona stacyjki i inne bzdety - manetki Rizoma Lux -no i mozolne odkładanie na Termi :) bo V-ka musi brzmieć :) Piękność, ta 10-ka wygląda jak nówka sztuka ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach