enZo 0 Napisano Styczeń 21, 2012 Piękność, ta 10-ka wygląda jak nówka sztuka ;) Wszystko co trafia do Resovia Desmo garażu wygląda jak nówka sztuka a nawet czasem udaje nam się poprawić fabrykę ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Styczeń 21, 2012 A to fakt dycha super i jak czytam plany są bogate. Na koniec powiem tylko jedno KOMINY to podstawa Duc musi mieć czym..... ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas270cdi 0 Napisano Styczeń 21, 2012 Piękność, ta 10-ka wygląda jak nówka sztuka ;) Wszystko co trafia do Resovia Desmo garażu wygląda jak nówka sztuka a nawet czasem udaje nam się poprawić fabrykę ;) Polak potrafić... :clap: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Styczeń 21, 2012 Piękna jest i mimo iż wariat ma ją prowadzić , kocham jak swoją..! :D Najładniejszy superbike w Rzeszowie!! :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 21, 2012 Zmiany vs to co przyjechało z USA: - oryginalna szyba - zdemontowałem wysoką PUIG, nie znoszę w superbike wysokich szyb, jak bym chciał żeby nie wiało to kupił bym turystyczne BMW :P dwa, wysoka szyba niszczy całą linię motocykla :) - sety - przyjechała z USA na akcesoryjnych, lewy złamany więc wróciłem do oryginałów; - klamki - wywaliłem złote świecidełka i póki co założyłem w oryginale srebrne - docelowo DucaBike Evo I - lusterka - również wróciły oryginały - w USA miała założone lusterka z kierunkami na kończach kierownicy Oberon oraz w miejscu lusterek zaślepki; - fender i kierunki - wróciłem do oryginału - w USA założony jakiś chromowany co nie dokońca mi pasował w Superbike ;) O rany - grubo i szeroko idziesz :lol: Jak byś miał oryginalny olej z jakim wyjechała z fabryki też byś wlał? ;) Joke oczywiście. Co do szyby - nie ma co się męczyć, widać, że nie jeździłeś 10tką. Oryginalna szyba to nieporozumienie. Oczywiście szyba puiga nie grzeszy urodą, ale jest w pytkę innych producentów szyb gdzie double bubble jest właściwych proporcji i kształtów. Sety - jak nakszybciej zmień, to nie apka - tu z oryginalnych stopek ześlizgujesz się w 3 sekundy. Tyle z mojej strony, poza tym to nie ma nad czym bić kunia, "poprostu seryjna" 1098s... :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Styczeń 21, 2012 Zmiany vs to co przyjechało z USA: - oryginalna szyba - zdemontowałem wysoką PUIG, nie znoszę w superbike wysokich szyb, jak bym chciał żeby nie wiało to kupił bym turystyczne BMW :P dwa, wysoka szyba niszczy całą linię motocykla :) - sety - przyjechała z USA na akcesoryjnych, lewy złamany więc wróciłem do oryginałów; - klamki - wywaliłem złote świecidełka i póki co założyłem w oryginale srebrne - docelowo DucaBike Evo I - lusterka - również wróciły oryginały - w USA miała założone lusterka z kierunkami na kończach kierownicy Oberon oraz w miejscu lusterek zaślepki; - fender i kierunki - wróciłem do oryginału - w USA założony jakiś chromowany co nie dokońca mi pasował w Superbike ;) O rany - grubo i szeroko idziesz :lol: Jak byś miał oryginalny olej z jakim wyjechała z fabryki też byś wlał? ;) Joke oczywiście. Co do szyby - nie ma co się męczyć, widać, że nie jeździłeś 10tką. Oryginalna szyba to nieporozumienie. Oczywiście szyba puiga nie grzeszy urodą, ale jest w pytkę innych producentów szyb gdzie double bubble jest właściwych proporcji i kształtów. Sety - jak nakszybciej zmień, to nie apka - tu z oryginalnych stopek ześlizgujesz się w 3 sekundy. Tyle z mojej strony, poza tym to nie ma nad czym bić kunia, "poprostu seryjna" 1098s... :mrgreen: Ja uważam, że jest nad czym :twisted: Widziałem już kilka 10-tek, młodszych od egzemplarza enZo, które wyglądały jak stare, styrane, niedomyte klamoty... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 21, 2012 Tyle z mojej strony, poza tym to nie ma nad czym bić kunia, "poprostu seryjna" 1098s... :mrgreen: Ja uważam, że jest nad czym :twisted: Widziałem już kilka 10-tek, młodszych od egzemplarza enZo, które wyglądały jak stare, styrane, niedomyte klamoty... Ja też widziałem, ale na takowe "styrane, niedomyte klamoty" to już generalnie nie ma co tracić czasu. 1098s w serii - jak coś z nią eNzo zrobi to będzie się nad czym spuszczać, i będę to robił chętnie i namiętnie. Dobry stan techniczny w fabrycznym wydaniu to chyba nic nadzwyczajnego? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Styczeń 21, 2012 Tyle z mojej strony, poza tym to nie ma nad czym bić kunia, "poprostu seryjna" 1098s... :mrgreen: Ja uważam, że jest nad czym :twisted: Widziałem już kilka 10-tek, młodszych od egzemplarza enZo, które wyglądały jak stare, styrane, niedomyte klamoty... Ja też widziałem, ale na takowe "styrane, niedomyte klamoty" to już generalnie nie ma co tracić czasu. 1098s w serii - jak coś z nią eNzo zrobi to będzie się nad czym spuszczać, i będę to robił chętnie i namiętnie. Dobry stan techniczny w fabrycznym wydaniu to chyba nic nadzwyczajnego? Niestety w polskich realiach dobry stan techniczny, bez względu na "wydanie", to rzadki widok :cry: Oczywiście jest to moje zdanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
enZo 0 Napisano Styczeń 22, 2012 O rany - grubo i szeroko idziesz :lol: Jak byś miał oryginalny olej z jakim wyjechała z fabryki też byś wlał? ;) Joke oczywiście. Co do szyby - nie ma co się męczyć, widać, że nie jeździłeś 10tką. Oryginalna szyba to nieporozumienie. Oczywiście szyba puiga nie grzeszy urodą, ale jest w pytkę innych producentów szyb gdzie double bubble jest właściwych proporcji i kształtów. Sety - jak nakszybciej zmień, to nie apka - tu z oryginalnych stopek ześlizgujesz się w 3 sekundy. Tyle z mojej strony, poza tym to nie ma nad czym bić kunia, "poprostu seryjna" 1098s... :mrgreen: Seryjna seryjna :) Chętnię bym wrzuciła ekstrasów za 20 tys ale póki co $$$$$ nie ma za dużo. Ale nawet seryjne zadbane 1098 S moim zdaniem większość moto rzuca na kolana :) Co do szyby zdania nie zmienię, w żadnym sporcie nie miałem akcesoryjnej wysokiej, RSV była wysoka to pierwsze co zrobiłem to zmieniłem na oryginał :) Lubię kuse szyby i co z tego że wieje ? nikt nie powiedział że będzie lekko :P :D Zyczajnie gdyby projektant rysująć ten motocykl stwierdził że ma być wysoka to by ją tak narysował, skoro tego nie zrobił nie zamierzam go poprawiać bo dla mnie takie motocykle jak 1098 to arcydzieło designu i nic nie zamierzam psuć jakąś szybą co robi z czystej linii tego motocykla jakiegoś nosorożca :) nie jestem osobą praktyczną i nigdy nie patrzę na względy praktyczne kupując rzecz tak emocjonalną jak motocykl - może wiać, szarpać, być nie wygodnym, dużo palić, urywać łeb po dodaniu gazu ale jak wsiadam to i tak zapominam o całym świecie i wszytkie "niedogodności" przestają mieć znaczenie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Styczeń 22, 2012 Seria to seria. Dopiero w Akcesoriach Ducati Performance dodali to co powinno być w motocyklu. M.in. wyższą szybę ... Ale można kupić równie fajne akcesoria w lepszej cenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 22, 2012 nie jestem osobą praktyczną i nigdy nie patrzę na względy praktyczne kupując rzecz tak emocjonalną jak motocykl - może wiać, szarpać, być nie wygodnym, dużo palić, urywać łeb po dodaniu gazu ale jak wsiadam to i tak zapominam o całym świecie i wszytkie "niedogodności" przestają mieć znaczenie :) I mimo to z uporem negujesz torowe użytkowanie nakedów. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Styczeń 22, 2012 nie jestem osobą praktyczną i nigdy nie patrzę na względy praktyczne kupując rzecz tak emocjonalną jak motocykl - może wiać, szarpać, być nie wygodnym, dużo palić, urywać łeb po dodaniu gazu ale jak wsiadam to i tak zapominam o całym świecie i wszytkie "niedogodności" przestają mieć znaczenie :) I mimo to z uporem negujesz torowe użytkowanie nakedów. ;) W tym miejscu doradzam Enzo, STF-a naprawdę urywa łeb. :D :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Furious 0 Napisano Styczeń 22, 2012 Cudnie się prezentuje na 3. zdjęciu w tym śniegu. Co więcej uważam że w serii Duca jest najładniejsza. I szyba ma być ORYGINALNA !!!! Niska, pasująca do motocykla, nie taka z jaką Carlos jeździ, oj nie !!!! pozdro :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
enZo 0 Napisano Styczeń 23, 2012 nie jestem osobą praktyczną i nigdy nie patrzę na względy praktyczne kupując rzecz tak emocjonalną jak motocykl - może wiać, szarpać, być nie wygodnym, dużo palić, urywać łeb po dodaniu gazu ale jak wsiadam to i tak zapominam o całym świecie i wszytkie "niedogodności" przestają mieć znaczenie :) I mimo to z uporem negujesz torowe użytkowanie nakedów. ;) W tym miejscu doradzam Enzo, STF-a naprawdę urywa łeb. :D :lol: Myślę że 1098 S też daję radę :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Marzec 23, 2012 Wreszcie kupiłem upragnione moto, foty wkrótce! Póki co trza oblać :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Marzec 23, 2012 Graty!! Pisz i pokazuj co tam masz ;) SUPER!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Marzec 23, 2012 Graty!! Pisz i pokazuj co tam masz ;) SUPER!! Zobacz, co napisał w profilu ;) Oscar, gratuluję ! Wnioskuję, że sprawy z naszym kolegą "wyprostowały" się ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Marzec 23, 2012 Graty!! Pisz i pokazuj co tam masz ;) SUPER!! Zobacz, co napisał w profilu ;) Oscar, gratuluję ! Wnioskuję, że sprawy z naszym kolegą "wyprostowały" się ? Opis, opisem, ale foty wrzucaj ekspresem ! ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Marzec 26, 2012 1098S 2007rok, przebieg 5600km Z dodatków ma pełnego termi 70mm, z ecu + filtr, quickshifter, powercommander, trochę carbonu i antyhopa, sety rizomy i większy tłoczek sprzęgła. To chyba tyle... Cieszę się jak dziecko! :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Marzec 26, 2012 Noooo, graty Oscar graty!!! 8-) ładnie doposażona sztuka! Niech wozi! ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kurak 1 Napisano Marzec 26, 2012 Grubo panie, grubo :P Gratulacje :) Jakieś wykresy z hamowni, bo potencjał spory widzę? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas270cdi 0 Napisano Marzec 26, 2012 zajebiaszczy :crazy: ciekawe jak chodzi na pełnym termi :?: pewnie ten garaż to się chcę rozsypać :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Marzec 26, 2012 Grubo panie, grubo :P Gratulacje :) Jakieś wykresy z hamowni, bo potencjał spory widzę? Jest wykres na 180km, wkleję przy okazji. Krótki filmik do ściągnięcia - http://dl.dropbox.com/u/10433746/video- ... -54-55.mp4 pzdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kurak 1 Napisano Marzec 26, 2012 180KM, aż strach się bać :shock: Jestem ciekaw przebiegu momentu :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Marzec 26, 2012 Grubo panie, grubo :P Gratulacje :) Jakieś wykresy z hamowni, bo potencjał spory widzę? Jest wykres na 180km, wkleję przy okazji. Nie wierze, tyle to moze miec R-ka dobrze zrobiona :roll: DIN czy SAE? Na silniku czy kole? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach