Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Gość

Pokaż swojego superbike`a.

Polecane posty

Piękność, ta 10-ka wygląda jak nówka sztuka ;)

 

Wszystko co trafia do Resovia Desmo garażu wygląda jak nówka sztuka a nawet czasem udaje nam się poprawić fabrykę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

A to fakt dycha super i jak czytam plany są bogate.

 

Na koniec powiem tylko jedno KOMINY to podstawa Duc musi mieć czym..... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piękność, ta 10-ka wygląda jak nówka sztuka ;)

 

Wszystko co trafia do Resovia Desmo garażu wygląda jak nówka sztuka a nawet czasem udaje nam się poprawić fabrykę ;)

Polak potrafić... :clap:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piękna jest i mimo iż wariat ma ją prowadzić , kocham jak swoją..! :D

Najładniejszy superbike w Rzeszowie!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zmiany vs to co przyjechało z USA:

- oryginalna szyba - zdemontowałem wysoką PUIG, nie znoszę w superbike wysokich szyb, jak bym chciał żeby nie wiało to kupił bym turystyczne BMW :P dwa, wysoka szyba niszczy całą linię motocykla :)

- sety - przyjechała z USA na akcesoryjnych, lewy złamany więc wróciłem do oryginałów;

- klamki - wywaliłem złote świecidełka i póki co założyłem w oryginale srebrne - docelowo DucaBike Evo I

- lusterka - również wróciły oryginały - w USA miała założone lusterka z kierunkami na kończach kierownicy Oberon oraz w miejscu lusterek zaślepki;

- fender i kierunki - wróciłem do oryginału - w USA założony jakiś chromowany co nie dokońca mi pasował w Superbike ;)

 

O rany - grubo i szeroko idziesz :lol: Jak byś miał oryginalny olej z jakim wyjechała z fabryki też byś wlał? ;) Joke oczywiście.

 

Co do szyby - nie ma co się męczyć, widać, że nie jeździłeś 10tką. Oryginalna szyba to nieporozumienie. Oczywiście szyba puiga nie grzeszy urodą, ale jest w pytkę innych producentów szyb gdzie double bubble jest właściwych proporcji i kształtów.

 

Sety - jak nakszybciej zmień, to nie apka - tu z oryginalnych stopek ześlizgujesz się w 3 sekundy.

 

Tyle z mojej strony, poza tym to nie ma nad czym bić kunia, "poprostu seryjna" 1098s... :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zmiany vs to co przyjechało z USA:

- oryginalna szyba - zdemontowałem wysoką PUIG, nie znoszę w superbike wysokich szyb, jak bym chciał żeby nie wiało to kupił bym turystyczne BMW :P dwa, wysoka szyba niszczy całą linię motocykla :)

- sety - przyjechała z USA na akcesoryjnych, lewy złamany więc wróciłem do oryginałów;

- klamki - wywaliłem złote świecidełka i póki co założyłem w oryginale srebrne - docelowo DucaBike Evo I

- lusterka - również wróciły oryginały - w USA miała założone lusterka z kierunkami na kończach kierownicy Oberon oraz w miejscu lusterek zaślepki;

- fender i kierunki - wróciłem do oryginału - w USA założony jakiś chromowany co nie dokońca mi pasował w Superbike ;)

 

O rany - grubo i szeroko idziesz :lol: Jak byś miał oryginalny olej z jakim wyjechała z fabryki też byś wlał? ;) Joke oczywiście.

 

Co do szyby - nie ma co się męczyć, widać, że nie jeździłeś 10tką. Oryginalna szyba to nieporozumienie. Oczywiście szyba puiga nie grzeszy urodą, ale jest w pytkę innych producentów szyb gdzie double bubble jest właściwych proporcji i kształtów.

 

Sety - jak nakszybciej zmień, to nie apka - tu z oryginalnych stopek ześlizgujesz się w 3 sekundy.

 

Tyle z mojej strony, poza tym to nie ma nad czym bić kunia, "poprostu seryjna" 1098s... :mrgreen:

 

Ja uważam, że jest nad czym :twisted:

Widziałem już kilka 10-tek, młodszych od egzemplarza enZo, które wyglądały jak stare, styrane, niedomyte klamoty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tyle z mojej strony, poza tym to nie ma nad czym bić kunia, "poprostu seryjna" 1098s... :mrgreen:

 

Ja uważam, że jest nad czym :twisted:

Widziałem już kilka 10-tek, młodszych od egzemplarza enZo, które wyglądały jak stare, styrane, niedomyte klamoty...

 

Ja też widziałem, ale na takowe "styrane, niedomyte klamoty" to już generalnie nie ma co tracić czasu. 1098s w serii - jak coś z nią eNzo zrobi to będzie się nad czym spuszczać, i będę to robił chętnie i namiętnie. Dobry stan techniczny w fabrycznym wydaniu to chyba nic nadzwyczajnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tyle z mojej strony, poza tym to nie ma nad czym bić kunia, "poprostu seryjna" 1098s... :mrgreen:

 

Ja uważam, że jest nad czym :twisted:

Widziałem już kilka 10-tek, młodszych od egzemplarza enZo, które wyglądały jak stare, styrane, niedomyte klamoty...

 

Ja też widziałem, ale na takowe "styrane, niedomyte klamoty" to już generalnie nie ma co tracić czasu. 1098s w serii - jak coś z nią eNzo zrobi to będzie się nad czym spuszczać, i będę to robił chętnie i namiętnie. Dobry stan techniczny w fabrycznym wydaniu to chyba nic nadzwyczajnego?

 

Niestety w polskich realiach dobry stan techniczny, bez względu na "wydanie", to rzadki widok :cry:

Oczywiście jest to moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O rany - grubo i szeroko idziesz :lol: Jak byś miał oryginalny olej z jakim wyjechała z fabryki też byś wlał? ;) Joke oczywiście.

 

Co do szyby - nie ma co się męczyć, widać, że nie jeździłeś 10tką. Oryginalna szyba to nieporozumienie. Oczywiście szyba puiga nie grzeszy urodą, ale jest w pytkę innych producentów szyb gdzie double bubble jest właściwych proporcji i kształtów.

 

Sety - jak nakszybciej zmień, to nie apka - tu z oryginalnych stopek ześlizgujesz się w 3 sekundy.

 

Tyle z mojej strony, poza tym to nie ma nad czym bić kunia, "poprostu seryjna" 1098s... :mrgreen:

 

Seryjna seryjna :) Chętnię bym wrzuciła ekstrasów za 20 tys ale póki co $$$$$ nie ma za dużo. Ale nawet seryjne zadbane 1098 S moim zdaniem większość moto rzuca na kolana :)

 

Co do szyby zdania nie zmienię, w żadnym sporcie nie miałem akcesoryjnej wysokiej, RSV była wysoka to pierwsze co zrobiłem to zmieniłem na oryginał :) Lubię kuse szyby i co z tego że wieje ? nikt nie powiedział że będzie lekko :P :D

 

Zyczajnie gdyby projektant rysująć ten motocykl stwierdził że ma być wysoka to by ją tak narysował, skoro tego nie zrobił nie zamierzam go poprawiać bo dla mnie takie motocykle jak 1098 to arcydzieło designu i nic nie zamierzam psuć jakąś szybą co robi z czystej linii tego motocykla jakiegoś nosorożca :) nie jestem osobą praktyczną i nigdy nie patrzę na względy praktyczne kupując rzecz tak emocjonalną jak motocykl - może wiać, szarpać, być nie wygodnym, dużo palić, urywać łeb po dodaniu gazu ale jak wsiadam to i tak zapominam o całym świecie i wszytkie "niedogodności" przestają mieć znaczenie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Seria to seria.

Dopiero w Akcesoriach Ducati Performance dodali to co powinno być w motocyklu.

M.in. wyższą szybę ...

 

Ale można kupić równie fajne akcesoria w lepszej cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie jestem osobą praktyczną i nigdy nie patrzę na względy praktyczne kupując rzecz tak emocjonalną jak motocykl - może wiać, szarpać, być nie wygodnym, dużo palić, urywać łeb po dodaniu gazu ale jak wsiadam to i tak zapominam o całym świecie i wszytkie "niedogodności" przestają mieć znaczenie :)

I mimo to z uporem negujesz torowe użytkowanie nakedów. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
nie jestem osobą praktyczną i nigdy nie patrzę na względy praktyczne kupując rzecz tak emocjonalną jak motocykl - może wiać, szarpać, być nie wygodnym, dużo palić, urywać łeb po dodaniu gazu ale jak wsiadam to i tak zapominam o całym świecie i wszytkie "niedogodności" przestają mieć znaczenie :)

I mimo to z uporem negujesz torowe użytkowanie nakedów. ;)

 

 

W tym miejscu doradzam Enzo, STF-a naprawdę urywa łeb. :D :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cudnie się prezentuje na 3. zdjęciu w tym śniegu. Co więcej uważam że w serii Duca jest najładniejsza. I szyba ma być ORYGINALNA !!!! Niska, pasująca do motocykla, nie taka z jaką Carlos jeździ, oj nie !!!!

 

pozdro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie jestem osobą praktyczną i nigdy nie patrzę na względy praktyczne kupując rzecz tak emocjonalną jak motocykl - może wiać, szarpać, być nie wygodnym, dużo palić, urywać łeb po dodaniu gazu ale jak wsiadam to i tak zapominam o całym świecie i wszytkie "niedogodności" przestają mieć znaczenie :)

I mimo to z uporem negujesz torowe użytkowanie nakedów. ;)

 

 

W tym miejscu doradzam Enzo, STF-a naprawdę urywa łeb. :D :lol:

 

 

Myślę że 1098 S też daję radę :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graty!! Pisz i pokazuj co tam masz ;) SUPER!!

 

Zobacz, co napisał w profilu ;) Oscar, gratuluję ! Wnioskuję, że sprawy z naszym kolegą "wyprostowały" się ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graty!! Pisz i pokazuj co tam masz ;) SUPER!!

 

Zobacz, co napisał w profilu ;) Oscar, gratuluję ! Wnioskuję, że sprawy z naszym kolegą "wyprostowały" się ?

 

Opis, opisem, ale foty wrzucaj ekspresem ! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1098S 2007rok, przebieg 5600km

Z dodatków ma pełnego termi 70mm, z ecu + filtr, quickshifter, powercommander, trochę carbonu i antyhopa, sety rizomy i większy tłoczek sprzęgła. To chyba tyle...

Cieszę się jak dziecko! :mrgreen:

2012-03-26 09.07.43.jpg

2012-03-26 09.07.29.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grubo panie, grubo :P Gratulacje :) Jakieś wykresy z hamowni, bo potencjał spory widzę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

180KM, aż strach się bać :shock: Jestem ciekaw przebiegu momentu :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grubo panie, grubo :P Gratulacje :) Jakieś wykresy z hamowni, bo potencjał spory widzę?

 

Jest wykres na 180km, wkleję przy okazji.

 

Nie wierze, tyle to moze miec R-ka dobrze zrobiona :roll:

 

DIN czy SAE? Na silniku czy kole?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.