Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

delta81

Pochwal się swoim Sportclassikiem

Polecane posty

cafe racer project MINI-MAN

jeszcze nie skończony ale póki co wygląda tak...

obecnie pracuję nad zmianą wydechu

post-243-1366035836,2271_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wygląda z tymi dolnymi owiewkami...

Jak zmieniałeś nie zostały ci przypadkiem te dodatkowe elementy owiewki ?

brakuje mi takich ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolejność montażu byla odwrotna, tj najpierw zdj nr 2 teraz nr 1 wrzucę więcej fot

 

co do kombi kupiłem przypadkiem od kier Tira za małe pieniądze, kupil na Ukrainie, gdzie Dainese po Rumunii szyją je!:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli te małe elementy masz ?

bo właśnie o te mi chodzi...

Ja dostałem przy zakupie motocykla sama czaszę owiewki i brakuje mi tych bocznych elementów, szyby i stelaża a pewnie w trasie fajnie lata się z owieweczką....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli będę sprzedawał dam znać

co do sportów zobaczcie jakie cacucho

 

http://otomoto.pl/ducati-inny-M1681495.html

 

klasyczna limitowana Parówa, bella! tylko co z tym lusterkiem, lekko zadupek zrobiony, brak tankpada sugeruje ślady na baku przy tej pozycji, w sumie ładna sztuka, co do ceny hmmm w sumie chyba nie najgorsza ja za tak coś niezwykłego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fajny taki mi się podoba....

chociaż ten twój też jest bajeczny, jestem ciekaw jak wyglada i brzmi na żywo

 

ale to już jak sądzę kwestia 2 miesięcy :P

 

jak by co chetnie kupie te elementy ....

 

moje typy to

sport classic

MH 900

851/888

SS 900 '93 na białych rurkach...

paso 750/906/907

 

nie pisze o starszych bo to wiadomo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jeśli będę sprzedawał dam znać

co do sportów zobaczcie jakie cacucho

 

http://otomoto.pl/ducati-inny-M1681495.html

 

klasyczna limitowana Parówa, bella! tylko co z tym lusterkiem, lekko zadupek zrobiony, brak tankpada sugeruje ślady na baku przy tej pozycji, w sumie ładna sztuka, co do ceny hmmm w sumie chyba nie najgorsza ja za tak coś niezwykłego

 

o co chodzi z tym zrobionym zadupkiem ?

bo nie bardzo wiem co masz na myśli ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dupcia krótsza- skrócona sztyca od mocowania rejestracji było cięcie robienie dziur - przynajmniej u mnie ale efekt o wiele lepszy niż oryginał, lepiej eksponuje gumę:)

 

a robił to Maciek mechanik z Probike - PS chodzący już po szlifie? w akcji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moje nowe modyfikacje cofiaka....

teraz czas na przebudowę wydechu.

post-243-1366035928,7693_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło piknie, tylko teraz te obudowy pasków aż się proszą o modyfikację...

sport_classic_1000_8.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie to wygląda, ale pasek pracujący bez osłony to zostawia chyba tylko ktoś, kto nie widział silnika w którym coś wpadło pod pasek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, to w naszym kraju wałęsa się mnóstwo badziewia po ulicach, za granicą to inna bajka. POza tym zwróć uwagę, że koła pasowe masz osłonięte.

 

A tak na marginesie - wiecie jak ważne jest chłodzenie pasków rozrządu? Pod wpływem gorąca rozszerzają się i zmieniają się fazy. Dlatego w silniku Testastretta Evo II pojawił się wlot powietrza z przodu obudowy pasków wyprowadzony nad owiewki, tak aby pęd powietrza wytwarzał prawidłowe chłodzenie. Maszyny klasy Superbike podobno jeżdżą ze zdjętymi obudowami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prowadzeniu kolektorów wygląda ze na ZARD-ach stoi. Piękny dźwięk...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

osłony na razie odpuszczę ale myślę o czerwonych kablach i fajkach.

amortyzator skrętu i tak systematycznie co miesiac coś nowego co by się sprzęt nie znudził... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dupcia krótsza- skrócona sztyca od mocowania rejestracji było cięcie robienie dziur - przynajmniej u mnie ale efekt o wiele lepszy niż oryginał, lepiej eksponuje gumę:)

 

a robił to Maciek mechanik z Probike - PS chodzący już po szlifie? w akcji?

 

 

Hej,

 

Można to zrobić bez cięcia i wiercenia. Potrzebny jest tylko taki kit: http://www.palatov.com/products/motorcycle.html

Mam założony w moim moto.

 

Pozdr,

MiKO

MiKO.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nooo widzę że na zlocie poklasikujemy:) ostatnio w Mszczonowie ino jedna parówka była:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.