Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
martini

Prosze o kilka rad, na co zwrócić szczególną uwagę kupując M

Polecane posty

Po za tym 800 na tych hamulcach z 695 po prostu nie hamuje - są to zwalniacze (może Ducati nastawiło się że i tak kupujący zmieni hamulce na inne - mocniejsze :?: )

 

Jak chcesz z suchym sprzęgłem optimum to może 900 :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobienie suchego sprzęgła w M620 jest nie opłacalne.

 

Lepiej kupić M900.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zestaw do suchego sprzęgła do ducati...

post-88-1366036223,2633_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najs :)

czy przy okazji mozna zrobic suchy silnik?

theo, dziekuje pieknie za serwis ostatni, chodzi jak zegareczek.

warszawa>gdansk z przerwami na redbulla tylko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też podziękuj za naprawe zegarów :) chodź jednak egzmeplarz jakiś pechowy :( teraz problem z lakierem - szit :(

 

Ale człowiek uczy się na błedach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze każdemu powtarzam, żeby udać się do ODPOWIEDNIEGO SERWISU PRZED ZAKUPEM UPRAGNIONEGO MOTOCYKLA.

Tym bardziej Ducati.

 

Jak kupisz minę to później są same problemy i spore koszty żeby to to przywrócić do stanu używalności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zawsze każdemu powtarzam, żeby udać się do ODPOWIEDNIEGO SERWISU PRZED ZAKUPEM UPRAGNIONEGO MOTOCYKLA.

Tym bardziej Ducati.

 

Jak kupisz minę to później są same problemy i spore koszty żeby to to przywrócić do stanu używalności.

 

Moje moto ściagałem z włoch, ale nic to jest powód aby go modyfikować, dla mnie ważne że jeżdzi bez zażuty obecnie :)

 

Teraz was już poznałem to przy zakupie kolejnego dukata poprosze o pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Idąc dalej w temacie zakupu jak najlepszej sztuki , jaki przebieg uważamy za duży ?

 

np: w samochodach 250 tyś to dużo :)

 

A czy np: dla Monsterka 40 tyś to dużo ? (oczywiście pod warunkiem że wszelkie wymiany części eksploatacyjnych były robione na czas)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm... ja uznał bym to za średni przebieg, biorąc pod uwagę oczywiście tylko regularne serwisowanie moto i ślady jakie nosi moto na sobie, po takim przebiegu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Idąc dalej w temacie zakupu jak najlepszej sztuki , jaki przebieg uważamy za duży ?

 

np: w samochodach 250 tyś to dużo :)

 

A czy np: dla Monsterka 40 tyś to dużo ? (oczywiście pod warunkiem że wszelkie wymiany części eksploatacyjnych były robione na czas)

 

Pozdrawiam

 

Dla puszek 250kkm to nie dużo - to normalny przebieg dla 10 cio letniego autka.

 

Dużo to 1 000 000 km.

 

Dla motocykla 150 000km nie stanowi większego problemu pod warunkiem regularnego serwisowania.

 

To co się zużywa wymienia się i po problemie.

 

Trafiłem kilka monsterów z przebiegiem ponad 50kkm które pracowały lepiej niż niektóre z rzekomym przebiegiem 20kkm.

 

Właśnie dlatego handlarze często kręcą liczniki - ludzie boją się dużych przebiegów.

 

A nie przebieg jest straszny tylko brak odpowiedniego dbania o motocykl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

 

I o kolejną rzecz człek mądrzejszy :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a warto zakladac clip-on'sy pod gorna polka? :> bo sie zdecydowac nie moge :) chyba troche sterownosc oberwie.

a na co zwracac uwage kupujac s4r?

nastepny M musi miec monowachacz i suche.

OSTATECZNIE tylko suche.

s4r? m900 siakis starys ie wydaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Idąc dalej w temacie zakupu jak najlepszej sztuki , jaki przebieg uważamy za duży ?

 

np: w samochodach 250 tyś to dużo :)

 

A czy np: dla Monsterka 40 tyś to dużo ? (oczywiście pod warunkiem że wszelkie wymiany części eksploatacyjnych były robione na czas)

 

Pozdrawiam

 

Dla puszek 250kkm to nie dużo - to normalny przebieg dla 10 cio letniego autka.

 

Dużo to 1 000 000 km.

 

Dla motocykla 150 000km nie stanowi większego problemu pod warunkiem regularnego serwisowania.

 

To co się zużywa wymienia się i po problemie.

 

Trafiłem kilka monsterów z przebiegiem ponad 50kkm które pracowały lepiej niż niektóre z rzekomym przebiegiem 20kkm.

 

Właśnie dlatego handlarze często kręcą liczniki - ludzie boją się dużych przebiegów.

 

A nie przebieg jest straszny tylko brak odpowiedniego dbania o motocykl.

 

Ja jednak nie kupił bym M'ki z takim przebiegiem (150tysi), to 2L, a nie cztero cylindrówka, obawiał bym się końca motoru i wielkiej dokładki, a jeśli nie tego, to tego że zostanę z min na zawsze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a warto zakladac clip-on'sy pod gorna polka? :> bo sie zdecydowac nie moge :) chyba troche sterownosc oberwie.

a na co zwracac uwage kupujac s4r?

nastepny M musi miec monowachacz i suche.

OSTATECZNIE tylko suche.

s4r? m900 siakis starys ie wydaje.

 

W nakedzie jeżdżąc sporo po mieście nie warto montować kierownic pod półkę - szybko ręce i nadgarstki siadają.

 

Dobry przykład to Ducati Sport Classic ...

 

Kupując S4 trzeba zwrócić uwagę kiedy był ostatni duży serwis robiony i co było robione, oraz jakiego jeszcze wkładu wymaga: opony, klocki hamulcowe, zestaw napędowy, paski rozrządu ... jeśli wymaga sporego wkładu to cena powinna być adekwatna do kosztów które jeszcze trzeba ponieść.

 

Może warto zainteresować się jeszcze S2R 1000 :?:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.