adam 0 Napisano Lipiec 7, 2010 a mono-wachacz maja tylko R? si Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 8, 2010 R lub RS :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nabassu 0 Napisano Lipiec 9, 2010 http://www.allegro.pl/item1113053052_du ... 2005r.html cieakwe co to warte. mysle ze to bedzie dla mnie optimum. dobry dol, a nie litr zeby sie nie odwalic :D no i suche i mono... mmm rodzinne miasto, ale glupio mi teraz sprzedawac 620 :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
geni 0 Napisano Lipiec 9, 2010 Suche w osiemsetnym chyba nie jest obecne? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Lipiec 9, 2010 nawet na pewno Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 9, 2010 Po za tym 800 na tych hamulcach z 695 po prostu nie hamuje - są to zwalniacze (może Ducati nastawiło się że i tak kupujący zmieni hamulce na inne - mocniejsze :?: ) Jak chcesz z suchym sprzęgłem optimum to może 900 :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nabassu 0 Napisano Lipiec 9, 2010 demet... zrobcie mi suchara w 620 :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Romcio 0 Napisano Lipiec 10, 2010 O taaaak 900 :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 11, 2010 Zrobienie suchego sprzęgła w M620 jest nie opłacalne. Lepiej kupić M900. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Lipiec 12, 2010 Zestaw do suchego sprzęgła do ducati... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nabassu 0 Napisano Lipiec 12, 2010 najs :) czy przy okazji mozna zrobic suchy silnik? theo, dziekuje pieknie za serwis ostatni, chodzi jak zegareczek. warszawa>gdansk z przerwami na redbulla tylko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Lipiec 12, 2010 Ja też podziękuj za naprawe zegarów :) chodź jednak egzmeplarz jakiś pechowy :( teraz problem z lakierem - szit :( Ale człowiek uczy się na błedach :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 12, 2010 Zawsze każdemu powtarzam, żeby udać się do ODPOWIEDNIEGO SERWISU PRZED ZAKUPEM UPRAGNIONEGO MOTOCYKLA. Tym bardziej Ducati. Jak kupisz minę to później są same problemy i spore koszty żeby to to przywrócić do stanu używalności. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Lipiec 13, 2010 Zawsze każdemu powtarzam, żeby udać się do ODPOWIEDNIEGO SERWISU PRZED ZAKUPEM UPRAGNIONEGO MOTOCYKLA.Tym bardziej Ducati. Jak kupisz minę to później są same problemy i spore koszty żeby to to przywrócić do stanu używalności. Moje moto ściagałem z włoch, ale nic to jest powód aby go modyfikować, dla mnie ważne że jeżdzi bez zażuty obecnie :) Teraz was już poznałem to przy zakupie kolejnego dukata poprosze o pomoc :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Saren 0 Napisano Lipiec 18, 2010 Witam Idąc dalej w temacie zakupu jak najlepszej sztuki , jaki przebieg uważamy za duży ? np: w samochodach 250 tyś to dużo :) A czy np: dla Monsterka 40 tyś to dużo ? (oczywiście pod warunkiem że wszelkie wymiany części eksploatacyjnych były robione na czas) Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Lipiec 18, 2010 hmm... ja uznał bym to za średni przebieg, biorąc pod uwagę oczywiście tylko regularne serwisowanie moto i ślady jakie nosi moto na sobie, po takim przebiegu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 18, 2010 Witam Idąc dalej w temacie zakupu jak najlepszej sztuki , jaki przebieg uważamy za duży ? np: w samochodach 250 tyś to dużo :) A czy np: dla Monsterka 40 tyś to dużo ? (oczywiście pod warunkiem że wszelkie wymiany części eksploatacyjnych były robione na czas) Pozdrawiam Dla puszek 250kkm to nie dużo - to normalny przebieg dla 10 cio letniego autka. Dużo to 1 000 000 km. Dla motocykla 150 000km nie stanowi większego problemu pod warunkiem regularnego serwisowania. To co się zużywa wymienia się i po problemie. Trafiłem kilka monsterów z przebiegiem ponad 50kkm które pracowały lepiej niż niektóre z rzekomym przebiegiem 20kkm. Właśnie dlatego handlarze często kręcą liczniki - ludzie boją się dużych przebiegów. A nie przebieg jest straszny tylko brak odpowiedniego dbania o motocykl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Saren 0 Napisano Lipiec 18, 2010 Dzięki I o kolejną rzecz człek mądrzejszy :) Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nabassu 0 Napisano Lipiec 18, 2010 a warto zakladac clip-on'sy pod gorna polka? :> bo sie zdecydowac nie moge :) chyba troche sterownosc oberwie. a na co zwracac uwage kupujac s4r? nastepny M musi miec monowachacz i suche. OSTATECZNIE tylko suche. s4r? m900 siakis starys ie wydaje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Lipiec 18, 2010 Witam Idąc dalej w temacie zakupu jak najlepszej sztuki , jaki przebieg uważamy za duży ? np: w samochodach 250 tyś to dużo :) A czy np: dla Monsterka 40 tyś to dużo ? (oczywiście pod warunkiem że wszelkie wymiany części eksploatacyjnych były robione na czas) Pozdrawiam Dla puszek 250kkm to nie dużo - to normalny przebieg dla 10 cio letniego autka. Dużo to 1 000 000 km. Dla motocykla 150 000km nie stanowi większego problemu pod warunkiem regularnego serwisowania. To co się zużywa wymienia się i po problemie. Trafiłem kilka monsterów z przebiegiem ponad 50kkm które pracowały lepiej niż niektóre z rzekomym przebiegiem 20kkm. Właśnie dlatego handlarze często kręcą liczniki - ludzie boją się dużych przebiegów. A nie przebieg jest straszny tylko brak odpowiedniego dbania o motocykl. Ja jednak nie kupił bym M'ki z takim przebiegiem (150tysi), to 2L, a nie cztero cylindrówka, obawiał bym się końca motoru i wielkiej dokładki, a jeśli nie tego, to tego że zostanę z min na zawsze... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 19, 2010 a warto zakladac clip-on'sy pod gorna polka? :> bo sie zdecydowac nie moge :) chyba troche sterownosc oberwie.a na co zwracac uwage kupujac s4r? nastepny M musi miec monowachacz i suche. OSTATECZNIE tylko suche. s4r? m900 siakis starys ie wydaje. W nakedzie jeżdżąc sporo po mieście nie warto montować kierownic pod półkę - szybko ręce i nadgarstki siadają. Dobry przykład to Ducati Sport Classic ... Kupując S4 trzeba zwrócić uwagę kiedy był ostatni duży serwis robiony i co było robione, oraz jakiego jeszcze wkładu wymaga: opony, klocki hamulcowe, zestaw napędowy, paski rozrządu ... jeśli wymaga sporego wkładu to cena powinna być adekwatna do kosztów które jeszcze trzeba ponieść. Może warto zainteresować się jeszcze S2R 1000 :?: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nabassu 0 Napisano Lipiec 19, 2010 jak ma suche i mono to czemu nie? :) lepszy dol w sumie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bernatowitz 0 Napisano Lipiec 19, 2010 Czek dys ałt: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1757511 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nabassu 0 Napisano Lipiec 19, 2010 noo noo! :) jeszcze mnie kusi ta ogromna chlodnia w s4r :> Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Lipiec 19, 2010 Czek dys ałt: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1757511 A łobejzałem to moto... Badzo ładny, tyle ze sprzedajo go buroki, co Cie łopserwujo jak złodzieja na salonie... No i cena boli... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach