Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
apasf

Spalanie

Polecane posty

Wiem, że nie to jest najważniejsze (sam o temacie spalania nie myślałem szykując się teraz do zakupu, dopóki znajomy mnie o to nie zapytał), ale dla chętnych - zapostujcie info o zaobserwowanym spalaniu waszych Monsterów (dobrze by było, gdyby podawać również model i rocznik).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Monster S4R Testastretta na fabrycznym ECU i wydechu 8-9l/100km

Na Full Termi z ECU filterm itd. 10<

 

Przy okazji 1098 na Full Termi Racing Evo 7,5-10l/100km :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Monster S4 akcesoryjne ECU przeloty 2X55mm wkład K&N a poza tym pewne jeszcze nie potwierdzone podejrzenia ;) - 7-9ltr/100km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie monster ale silnik niemal taki sam

 

trasa - 5,5-7l miasto 6,5-11l zalezy jak muszę rozładować sie po dniu pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Honda Shadow VT700:

-trasa 90-100km/h; VI-gear; 3,5-4 krpm ~4,5l/100km

-miasto normalnie 6,5l/100km

-miasto 0-1 ~8,5l/100km

 

:mrgreen: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6,5-11l zalezy jak muszę rozładować sie po dniu pracy

miało być o spalaniu a nie o browarach :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

filtr K&N wydechy bez szmat,rok 00 . jakieś 6,5-8 /100km w mieście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Monster S2R 800 filtr K&N otwarte wydechy oraz ECU od S2R 1000 ( czy jakoś tak )

ok. 8 - 9 L/100 :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Monster 600 2001r

Przerobiony wydech, w zasadzie przelot - 4,5 - 6l / 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ewa    0

Monster 696, rocznik 2008, Termignoni + K&N + ECU - ok. 5,5 / 100 km po mieście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MTS1000DS - pali chyba około 6-7l/100km, w aptekarstwo się nie bawię :D .

Natomiast cechą Multistrad jest to, że straszą lampą rezerwy mając jeszcze prawie pół zbiornika paliwka na pokładzie - trzeba opierać się tak naprawdę na liczniku przebiegu dziennego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

998, Termignioni racing + ECU. Niekiedy przekracza 6l/100km przy palowaniu. Stare Superbike sa bardzo ekonomiczne.

Duzo zalezy od kierowcy. Znam przyklad 999S gdy jednemu palila po przesiadce z CBR ok 10l a nastepnemu, ktory kupil ja jako nastepnego Duka ok 7l.

Trzeba pojezdzic aby wydawac opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Znam przyklad 999S gdy jednemu palila po przesiadce z CBR ok 10l a nastepnemu, ktory kupil ja jako nastepnego Duka ok 7l.

Moja Primadonna w trasie, przy 150-190km/h- 5,5litra.

W mieście 6 do 8, zależy jak długo stoję na światłach :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Monster 695 w trasie (z przeliczenia z mil) jakieś 6,5 - 6,7l/100km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Monster 695 w trasie (z przeliczenia z mil) jakieś 6,5 - 6,7l/100km.

to straszny smok ten 695, pali jakby miał minimum litr pojemności

 

mój Monster 695 + wydechy przelotowe Arrow (filtr powietrza seryjny)

trasa 4,8-5,0l / 100km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spalanie zależy od stylu jazdy :mrgreen:

Po za tym trochę wiało w trasie. No i brak szyby (dzięki szybie spalanie powinno być mniejsze).

 

A po za tym jakieś 9,6l / 90 mil weszło. :D

 

Jeszcze nie trafiłem motocykla 1000 który spalił by mniej jak 8,5 w trasie.

 

A spalanie tego monstera uważam za bardzo sensowne, jak na trasę i styl jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.