Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
nabassu

koledzy! chcialbym miec suchara w 620

Polecane posty

znaczy wiesz, ja chcialem pakowac 2,5L twin turbo na tylnia os do peugota 106, wiec swap monstera do monstera mi nie straszny :)

bedzie doooobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To spotkali się dwaj ludzie o bogatej fantazji :) bo ja chciałem wsadzać silnik od S2000 do Civica hecza :D Prawie się udało, prawi :/ ale jak to zwykle plany ewoluują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za gadanie o samochodach bany powinny być :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

theo, moje 2,5L to Vauka tez wiec jak rodzina :D

gwarantuje ci ze na mojego galanta mam taka faze jak na ducata. a frajdy na pewno daje tyle samo, bo skoro moj ojciec, jezdzacy vectra 1,6 i wyznajacy zasade "byle by nie padal deszcz na glowe", usmiecha sie kiedy wciskam gaz, no to juz jest cos.

to taki ksiegowy wsrod zapalencow motoryzacji.

 

musimy sie kiedys spotkac kazdy tym co go najbardziej kreci.

 

wiekszosc na ducach, ale kilku na zoltkach i pare aut...

to kiedy ten grill?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak cały zestaw za tą kasę to nie ma co się zastanawiać.

 

900 na miasto jest super - przynajmniej moim zdaniem.

 

Niektórzy wyznają zasadę - minimum 200KM :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak sie tylko przypominam, bo sezon za pasem, a ja mam teraz dojscia w proszkowniach, wiec bede rozkladal moto na czesci i powoli projekt realizowal :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tak sie tylko przypominam, bo sezon za pasem, a ja mam teraz dojscia w proszkowniach, wiec bede rozkladal moto na czesci i powoli projekt realizowal :)

czyli przedladka silnika ?? czy przekladka czesci??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
serducho kolega mial, wlasnie nie wiem czy nadal ma :(

 

Jesli mówisz o gaźnikowej 900tce Arnelize, to dawno u nas leży "poćwiartowana" w celu reanimacji przed wszczepem do Wdowy Frankowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

windowed clutch cover ? Obadaj, bo ja to chyba w swojej 620 montować będę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
windowed clutch cover ? Obadaj, bo ja to chyba w swojej 620 montować będę :)

 

i jak to powiedzieli chlopaki z motomaniax - wymiana oleju do 1000km jesli nie chcesz w okienku miec brązowego nieprzejrzystego oleju - wez to pod uwagę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciekawe... w tlce sie to lepiej sprawdza ;/ A dukaty syfią olej jak diesle ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Olej z czasem się "przedymia" zwiazki węgla powstajace przy pracy silnika przebarwiaja olej. Takie patenty z oknem w pokrywie sprzęgła sa fajne w showbikach stojacycg na wystawach. W praktyce olej brudzi okno. Nie wspomnę o miłosnikach odpalania w zimę, którzy mieliby to okno umazane białą mazią z emulsji wody i oleju.

Fajny patent ale mocno niepraktyczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
windowed clutch cover ? Obadaj, bo ja to chyba w swojej 620 montować będę :)

 

Tak na marginesie, to chyba nie występuje takowy w ofercie firm produkujących, przynajmniej nie słyszałem o takich. Ale wiem, ze da się zrobić, bo kolega z VFR-OC takowy sobie wyrzeźbił.

 

Ale chyba fajniej by było na suchotnika przerobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jasne że fajnie byłoby mieć suchara.

Ale po co w ofercie, skoro też czytałem o przerabianiu w VFR i jedyny "problem" to dostęp do lexanu. Jak ktoś nie ma 2 lewych rąk to se poradzi. W svłkach/tlkach to też nie problem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po to żeby mieć suche sprzęgło a nie po prostu duże okienko rewizyjne poziomu oleju :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I zmiana silnika dla klekotania ? To jest dopiero rzeźba, no ale jeśli makarony obliczyli jedną kratownicę, i heeeeej z każdym typem silnika do niej, to czemu nie... tylko obawiam się że tak nie jest ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fizycznie każdy silnik w każdą rame pasuje. Inna sprawa czy ma to sens.

Poza tym nie trzeba wymieniać silnika dla suchara. Są fabryczne kity do takich modyfikacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale jak sam stwierdziles, szescseta nie jedzie :)

ten 900 mial byc za dwa klocki plug and play :( wiazka i wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiadomo że 600 nie jest jakimś demonem, ale jeśli jest w dobrym stanie, to do żyda z nią i 900 brać :) Np. Red Devil ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.