Billy 0 Napisano Grudzień 5, 2011 Jeździli już nim, że się wypowiadają na temat temperamentu silnika :?: a to Ty nie wiesz że Polacy wszystko wiedzą, wiedzieli nawet przed tym jak fabryka pomyślała że może takie coś zrobić.......hahahahaha :lol: cudowny kraj :shock: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rostwor 0 Napisano Grudzień 13, 2011 powiem jedno. ma naprawdę kilka bardzo ciekawych rozwiązań, choć trzeba zawsze pamietać, że jest to motocykl przeznaczony do wyścigów, a nie na ulice... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Grudzień 14, 2011 A ja byłem przekonany, że w motocyklu wyścigowym to raczej rozstaw osi powinien być mniejszy niż większy, aby żwawiej skręcało. Tylko, że wtedy też przednie koło częściej się podnosi, mniejsza stabilność na prostej itp., ale mimo wszystko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Grudzień 14, 2011 W starych SBK w których na mimosrodzie główki ramy mozna było ustawiać rozstaw osi też często ludzie jeżdżą na "krótkim" bo mysle ze to tak wyscigowo. :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Boa 0 Napisano Grudzień 14, 2011 Rozumiem, że jest wręcz przeciwnie :?: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rostwor 0 Napisano Grudzień 14, 2011 mamy dłuższy wahacz, niż w 1198, ale inny kąt główki ramy. rozkłąd masy jest 52/48 by zrównoważyć masę jeźdźca. wszystko to ma polepszyć prowadzenie motocykla. okazuje się, że naprawdę warto najpierw zapoznać się z jego konstrukcją i powodami zmian, a dopiero wygłaszać swoje osądy. Ciekawostką np jest brak odrębnych cylindrów w tym motocyklu. ale Panigale kryje jeszcze wiele "innych" rozwiązań niż dotychczas stosowane:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Grudzień 14, 2011 Taki rozkład masy statycznej jest spowodowany potrzebą przenoszenia masy dynamicznej w czasie zmiany obciążenia. Dłuższy wahacz jest z kolei konsekwencją uzyskiwania określonego zachowania geometrii motocykla w czasie przyspieszania. Tak w gigantycznym uproszczeniu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
davidson 1 Napisano Grudzień 14, 2011 Taki rozkład masy statycznej jest spowodowany potrzebą przenoszenia masy dynamicznej w czasie zmiany obciążenia.Dłuższy wahacz jest z kolei konsekwencją uzyskiwania określonego zachowania geometrii motocykla w czasie przyspieszania. Tak w gigantycznym uproszczeniu. No właśnie. Nie grzebałem za wiele przy wyścigowych motocyklach, ale sklejając modele 888, 916 i Desmosedici zaobserwowałem stopniowe wydłużanie się wahacza na przełomie lat. W Desmosedici wygląda wręcz na dziiiwnie długi :wtf: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Grudzień 15, 2011 To ma wszystko bardzo uzasadnione wyjaśnienie w kwestii układu sił w tylnym zawieszeniu. Motocykle stają sie coraz mocniejsze, przy coraz mniejszej masie. Jednocześnie rozwój mechaniki zawieszeń czy opon i kontrola trakcji umożliwia ich większe wykorzystanie. Nie ma w tym nic tajemniczego, to czysta fizyka i matematyka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Grudzień 15, 2011 Nie ma w tym nic tajemniczego, to czysta fizyka i matematyka. Dla mnie jedno wyklucza drugie - jestem humanistą i "jeżdżę na czuja" :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tiber 0 Napisano Grudzień 15, 2011 Zastanawiam sie czy owiewki nie dostana po <font color='red'>[desmo]</font> podczas zmiany biegow albo heblowania noznym. Strasznie daleko pociagneli plasikiem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tiber 0 Napisano Grudzień 17, 2011 Hehe 100m za brama fabryki i juz prostuja nogi. Chyba siedzi sie baaaardzo sportowo :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 17, 2011 Hehe 100m za brama fabryki i juz prostuja nogi. Chyba siedzi sie baaaardzo sportowo :D Nie skąd, tam za 100m jest rondo układają sobie slidery na kolanach bo w planach jest latanie na kolanie po rondzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
makaron 0 Napisano Grudzień 20, 2011 http://www.motorbiketv.info/video/antep ... rt-engine/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
makaron 0 Napisano Styczeń 4, 2012 Czyżby? : Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Styczeń 4, 2012 Piękny, brutalny, nieprzerwany ciąg. Aż kipi mocą. Na wyjściach z winkli ładnie wstaje :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Styczeń 4, 2012 Ale się nakręciłem..!! Film chyba z raju :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Styczeń 4, 2012 Patrzac po lusterkach... wyglada jak monster z szybka :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
makaron 0 Napisano Styczeń 4, 2012 Patrzac po lusterkach... wyglada jak monster z szybka :P Właśnie nie wiem czy tytuł jest adekwatny, dużo ostatnio osób taguje panigałem różne filmy żeby podnieść oglądalność.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Styczeń 4, 2012 Czyżby? : HA HA HA 1199 Z SUCHYM SPRZEGLEM HA HA HA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Styczeń 4, 2012 Czyżby? : HA HA HA 1199 Z SUCHYM SPRZEGLEM HA HA HA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: To bez różnicy. Fakt że czuć nadwyżkę mocy. Pięknie! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Styczeń 4, 2012 Czyżby? : HA HA HA 1199 Z SUCHYM SPRZEGLEM HA HA HA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: To bez różnicy. Fakt że czuć nadwyżkę mocy. Pięknie! co bez roznicy??? 1199 ma mokre sprzeglo i dzwiek jest inny niz suchego. Wiec o czym ty mowisz. Nie slyszysz? To napewno nie jest Panigale. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach