theodor 2 Napisano Październik 4, 2012 Zamontowałem aluminiowy rollgaz DucatiPerformane by Accossato. Możliwość wymiany jednego z trzech pierścieni z zestawu umozliwiajacych rózną gługość pracy rollgazu i bez konieczności demontazu z kierownicy całego zestawu. Skończy sie problem braku "ręki" do nawiniecia gazu do maxa :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 6, 2012 96518302B :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Haveaniceday 0 Napisano Październik 6, 2012 D.P.Q.S ? :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 6, 2012 taaa :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 12, 2012 Maszyna rozebrana. Zbiornik idzie do naprawy. W przyszłym tyg przychodzą owiewki i całość do lakierowania idzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Październik 12, 2012 Maszyna rozebrana. Zbiornik idzie do naprawy. W przyszłym tyg przychodzą owiewki i całość do lakierowania idzie. A co ze żwirem? ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Październik 12, 2012 Maszyna rozebrana. Zbiornik idzie do naprawy. W przyszłym tyg przychodzą owiewki i całość do lakierowania idzie. A co ze żwirem? ;) :lol: :lol: :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 12, 2012 żwir nie straszny, bo lakierowanie bedzie mało designerskie, idace raczej w strone praktyczności torowej. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Październik 12, 2012 lakierowanie bedzie mało designerskie, idace raczej w strone praktyczności torowej. ;) Ehh... znowu muszę zakupić na stan kilka puszek czarnego matu :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Październik 12, 2012 lakierowanie bedzie mało designerskie, idace raczej w strone praktyczności torowej. ;) Ehh... znowu muszę zakupić na stan kilka puszek czarnego matu :lol: Kup czarny połysk zmniejsza tarcie ok 8 krotnie, będzie szybszy :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Październik 12, 2012 lakierowanie bedzie mało designerskie, idace raczej w strone praktyczności torowej. ;) Ehh... znowu muszę zakupić na stan kilka puszek czarnego matu :lol: Kup czarny połysk zmniejsza tarcie ok 8 krotnie, będzie szybszy :lol: Ale trza pucować :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 24, 2012 przyszły laminaty z RadicalDucati. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 25, 2012 Uwolnić Orkę!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomcio 0 Napisano Październik 26, 2012 Ja bym rzekł: "release the kraken" :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Październik 26, 2012 rozumiem że to wersja torowa? na wstępie napiszę że bardzo fajna jednak mam pytanie co kierowało Tobą przy wyborze radicala jako owiewek torowych? w razie szlifa są trudniej dostępne od ricambi (o24 nie ma ich na stocku) i chyba raczej droższe (chyba że masz jakies super układy) wiem że nikt nie planuje szlifa, ale jak sie zdaży to torówka powinna być chyba maszyną którą można szybko i w miare tanio odbudowywać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 26, 2012 Lubie miec nietypowy oryginalny motocykl, nawet w przypadku torowki. Tym bardziej ze oryginalny design 999 mi kompletnie nie lezy. Nie wyobrazam sobie jezdzic kolejnym do znudzenia tendencyjnym motocyklem, czerwonym z bialym polem startowym. Nie wiem ile dokladnie kosztuje zestaw aminatow z ricambi czy bikeplasta, ale koszt radicala 400 euro jest akceptowalny. Natomiast jakosc laminatow radicala jest nieporownywalnie lepsza do jakichkolwiek jakie widzialem, o ricambi nie wspominajac nawet. Dostepnosc to okolo 14 dni od momentu zamowienia, wiec bez dramatu. Poza tym fajnie miec pierwszego moda w kraju opartego o radicala. :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Październik 26, 2012 przod i boki do 999 to 499pln w ricambi muszę powiedzieć że z tym pierwszym w pl o kilka tygodni mnie wyprzedziłeś... no ale u mnie bedzie zupełnie inny bodykit :D pozdrawam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 26, 2012 w przyszłym tygodniu idzie całość do lakierowania. Już sie nie mogę doczekać wyglądu ostatecznego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Październik 26, 2012 Ricambi kosztuje mało i tyle też ma z jakości,dodatkowo brak skrzydełek a zadupek Ricambi jest cięższy od oryginału o 400 gr (sprawdziłem na wadze). Dodatkowo brak zaczepòw co wymaga kombinowania lub przerabiana. Reasumując tanio nie zawsze oznacza dobrze w tym wypadku oznacza nawet bardzo słabą jakość. RD faktycznie może być ciekawe po lakierowaniu - mam nadzieję że Theo nie ograniczy się jedynie do czarnego matu.. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 26, 2012 Czarnego matu nie będzie w ogóle :) Cały komplet RD widoczny na fotkach waży mniej niz laminatowe monoposto z jakim kupiłem motocykl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Październik 26, 2012 Przestaniecie się już lizać po jajkach? :lol: Mi się nie podoba, jedyne co fajne to to, że przez owiewki radicala widać więcej "bebechów". mam nadzieję że Theo nie ograniczy się jedynie do czarnego matu.. ;) To nie był czarny matt :evil: ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Październik 26, 2012 Przestaniecie się już lizać po jajkach? :lol: Mi się nie podoba, jedyne co fajne to to, że przez owiewki radicala widać więcej "bebechów". mam nadzieję że Theo nie ograniczy się jedynie do czarnego matu.. ;) To nie był czarny matt :evil: ;) Ale ja nie twierdzę że był, mówię tylko że mam nadzieję, że aktualny projekt Theo nie zostanie ograniczony do jedynie czarnego matu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 27, 2012 Mi się nie podoba, jedyne co fajne to to, że przez owiewki radicala widać więcej "bebechów". ha, a ja czym dłuzej przygladam się "mordzie" radicalowej, tym bardziej utwierdzam sie w przekonaniu ze to był dobry krok. Może i 999/749 w oryginale to arcydzieło stylistyczne, ale najzwyczajniej w swiecie mi sie nie podoba. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
makaron 0 Napisano Październik 27, 2012 Jaka jest funkcja, jeśli jakaś jest, tej wypukłości? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 27, 2012 W wersjach drogowych motocykli radicala umieszczone sa tutaj wkłady z reflektorami soczewkowymi. Pomijam skuteczność ustawienia snopu światła w przypadku mocowania takich soczewek w owiewce, a nie na stelarzu. ;) W moim przypadku niczemu to nie służy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach