SSek 0 Napisano Kwiecień 29, 2016 Cześć Wam, Mam takie zapytanko - jaką Wam wskazuje temperaturę cieczy chłodzącej przy obecnych 12 - 15 stopniach. Chodzi mi o jazdę na trasie, a nie po mieście. U mnie jest jakieś 50 - 55 stopni przy 12 stopniach na zewnątrz. Nawet schodziło mi do 46 stopni. Jak jest ok. 15 stopni to mam do 70 stopni. W jeździe po mieście mam od 55 do 75. Zastanawiam się czy to jest ok. i czy taka powinna być temperatura pracy silnika. No i spalanie mam wyższe o około 0,5 - 1 litr więcej przy takiej samej jeździe. Wymieniłem już czujnik temperatury, termostat i zmieniłem ciesz chłodzącą... Dajcie znać - dzięki :smile: SSEK - Sławek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Kwiecień 29, 2016 termostat musisz wrzucić akcesoryjny - fabryczne fatalnie działają... 1 Asty zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SSek 0 Napisano Kwiecień 29, 2016 Qrcze ale moto kupione nowe w zeszłym roku i taki feler??? Dzięki za info - postaram się to sprawdzić ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Kwiecień 29, 2016 Dzięki za info - postaram się to sprawdzić :wink: wymiana na nowy/gwarancyjny nic nie da - musisz zastosować termostat robiony przez naszego forumowego kolegę... 1 Asty zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mikers 0 Napisano Kwiecień 29, 2016 Sprawdza sie wyśmienicie ten termostat ____ mikers Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mrymek 0 Napisano Kwiecień 29, 2016 I brać 80st lub wyższy, bo mają one zakres temperatur założony. Ja wziąłem 75 i było w realu 69, potem założyłem 80 i jest 75. Poza tym wykonanie perfekcja. Polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kris3m 19 Napisano Kwiecień 29, 2016 u mnie jest 69 -72 na oryg . Jaka powinna być temp wg producenta ? myślałem że ok 90 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SSek 0 Napisano Kwiecień 30, 2016 A nie ma problemu gdy temperatura jest powyżej 25 stopni? musisz zastosować termostat robiony przez naszego forumowego kolegę... I możecie dać namiar na kolegę ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomek G 14 Napisano Maj 4, 2016 Ogłoszenia parafialne! Po namolnych namowach mr. Martini uruchomiłem produkcję drugiej serii performance tehermostat w kolorze piekielnej czerni :-P wszystkich chętnych zapraszam do kontaktu. Myślę że na majówkę w zakopcu będę miał parę sampli ale nie anodowanych bo chyba nie zdążę ;-) Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matekboss 25 Napisano Maj 4, 2016 A można zapytać ile taka przyjemność i czy trzeba swój oddać czy robisz od podstaw ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Maj 4, 2016 Tylko może wkładki weź jakieś bardziej markowe??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Maj 5, 2016 Ogłoszenia parafialne! Po namolnych namowach mr. Martini uruchomiłem produkcję drugiej serii performance tehermostat w kolorze piekielnej czerni :-P wszystkich chętnych zapraszam do kontaktu. Myślę że na majówkę w zakopcu będę miał parę sampli ale nie anodowanych bo chyba nie zdążę ;-) Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cieszę się, że nie będę już musiał Cię w nocy budzić... Dla mnie te też nie było przyjemne, ale jakoś musiałem Cię zmusić do działania ;) dzięki hehe Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Maj 5, 2016 Sam nie wiem czy jest sens to do diabła montować, bo jak jest gorąco czy w korku to mi czasami wentylatory się właczaja wiec jest sens? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Maj 5, 2016 Tu chodzi o niską temp. Która potencjalnie szkodzi na głowicę, gdzie otwierasz mocno manetkę... ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Maj 5, 2016 Czyli co celowo Ducati montuje złe termostaty by uszkadzać silnik??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
herrwolf 3 Napisano Maj 5, 2016 nie, oni tylko zakładają, że na tak daleką północ ich sprzęt nie zagląda :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Maj 5, 2016 nie, oni tylko zakładają, że na tak daleką północ ich sprzęt nie zagląda :) No właśnie - podobnie wygląda z testami np. opon. Wg testu są najlepsze , najfajniejsze itp , a w Pl się nie sprawdzają.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SSek 0 Napisano Maj 5, 2016 A można zapytać ile taka przyjemność i czy trzeba swój oddać czy robisz od podstaw ? Właśnie ponawiam się do tego zapytania ;-) Dziś trochę polatałem i przy 22 stopniach (zegarowych) miałem temp maks 65 stopni oczywiście na trasie - mam Diabełka jeszcze na gwarancji więc ich jeszcze chyba z lekka pomęczę w Toruniu - ale zasugeruję Wasze uwagi :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SSek 0 Napisano Maj 5, 2016 I z tego co wiem to optymalna praca silnika spalinowego to ok. 87 - 95 stopni. Więc jak coś ja się piszę na taki właśnie termostat ;-) Ogłoszenia parafialne! Po namolnych namowach mr. Martini uruchomiłem produkcję drugiej serii performance tehermostat w kolorze piekielnej czerni :razz: wszystkich chętnych zapraszam do kontaktu. Myślę że na majówkę w zakopcu będę miał parę sampli ale nie anodowanych bo chyba nie zdążę :wink:Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomek G 14 Napisano Maj 6, 2016 (edytowany) Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach dlatego nie rozgłaszałem bardzo, bo nie robię tego w celach zarobkowych. Dla forumowiczów 250zl +VAT :wink: (myślę że dość okazyjna cena w porównaniu do oryginału w serwisie) Termostat jest całkiem nowy w rozbieralnej aluminiowej obudowie anodowanej na czarny mat.Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Edytowano Maj 6, 2016 przez Tomek G Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomek G 14 Napisano Maj 6, 2016 Dla wszystkich ciekawych o co biega, tutaj są perypetie powstania nowego termostatu: https://docpoland.com/temat/17146-mts-1200-wymiana-termostatu-na-akcesoryjny/?p=253847 Przy czym po wielu testach i próbach finalnie stosuję wkładke na 80stC i całość jest anodowana na kolor czarny mat :) Nie gotuje przy temperaturze otoczenia 46stC (na Bałkanach), a przy +10 jest ok 80stC na budziku +/-3stC. Jak będę miał gotowe termostaty na 100% umieszczę info w obydwu wątkach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WuJot 0 Napisano Maj 7, 2016 Mój STF848 w chłodniejsze dni ma tylko 2 max 3 kreski na wskaźniku temp. Ile to stopni nie mam pojęcia, ale pytanie jest takie: czy ten customowy termostat nadaje się też do baby streetfightera?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomek G 14 Napisano Maj 8, 2016 Mój STF848 w chłodniejsze dni ma tylko 2 max 3 kreski na wskaźniku temp. Ile to stopni nie mam pojęcia, ale pytanie jest takie: czy ten customowy termostat nadaje się też do baby streetfightera?? Masz dokłądnie ten sam model termostatu do którego robię "zamiennik" na 80stC :razz: Każdy kto ma w swoim sprzęcie termostat o takim numerze 800.1.159.1A jest kompatybilny z tymi co ja mam. Co prawda robię je odrobinę szersze ale nie powinno być problemu z upchaniem go na swoje miejsce :mrgreen: . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Maj 8, 2016 W Tatrach montują od razu? Sent from my iPhone Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomek G 14 Napisano Maj 8, 2016 W Tatrach montują od razu? Sent from my iPhone Nie bałdzo Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach