Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
patrykp32

Ustawienia zawieszenia w 848

Polecane posty

Ma ktoś wiedzę lub źródło wiedzy co do ustawień zawieszenia przód/tył w 848. Wiem, że to temat rzeka ale chodzi mi o takie standardowe ustawienie zalecane przez producenta do moich pokaźnych parametrów - 172cm/68 kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale czego się spodziewasz? Zadałeś pytanie czy ktoś posiada wiedzę uzyskałeś odpowiedź. 

Jakbyś zapytał o sagi, ustawienie tłumienia, ustawienie odbicie to może byś uzyskał informację..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale czego się spodziewasz? Zadałeś pytanie czy ktoś posiada wiedzę uzyskałeś odpowiedź. 

Jakbyś zapytał o sagi, ustawienie tłumienia, ustawienie odbicie to może byś uzyskał informację..

 

Liczyłem na rady lub linki do cennych źródeł wiedzy na ten temat. W sieci jest wszystkiego pełno, między innymi głupot dlatego skierowałem się do bardziej doświadczonych kolegów. A nie wiem jak mam rozumieć odpowiedź "tak", to zaproszenie do warsztatu czy heheszki? Szczerze to średnio uśmiecha mi się jechać 300 km w celu ustawienia zawieszenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

... chodzi mi o takie standardowe ustawienie zalecane przez producenta...

Wchodzisz sobie np na stronę: pdfmotomanual.com, potem wybierasz język, np. angielski (albo niemiecki, jak uważasz). Potem ctrl+f i szukasz swojego modelu i rocznika, wyskoczą ci manuale, serwisówki i listy części zamiennych. Manual wystarczy. Potem spis treści i już witasz się z gąską.

 

Albo prościej- jedziesz do serwisu Ducati i masz to zrobione, do swojej wagi i czego tam chcesz.

 

Przecież nikt nie ma w głowie ustawień zawieszenia.

Edytowano przez kkrzysiekk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Liczyłem na rady lub linki do cennych źródeł wiedzy na ten temat. W sieci jest wszystkiego pełno, między innymi głupot dlatego skierowałem się do bardziej doświadczonych kolegów. A nie wiem jak mam rozumieć odpowiedź "tak", to zaproszenie do warsztatu czy heheszki? Szczerze to średnio uśmiecha mi się jechać 300 km w celu ustawienia zawieszenia.

Niekiedy żeby było dobrze , to 300 km jest mało...

Sam piszesz, że jest pełno linków - korzystaj z nich... Nikt Ci zdalnie zawieszenia nie ustawi. Musi u danej osoby/punkcie być motocykl i "jeździec"..

Pewnie w linkach wyczytałeś , że to proste, że samemu można... Pewnie do codziennej jazdy tak , ale już jak ma być profi to wierz mi , że jest to potężny worek wiedzy...

W Wawie są dwie mi znane osoby które to ogarniają... Reszta PL to jak kkrzysiekk napisał : zrób to sam wg. specyfikacji.

Inną kwestią jest specyficzne podejście do każdego tematu Theodora , ale jak sam nie raz pisał : "Nie jest pomidorową , żeby go wszyscy lubili" , ale wiedzę i fach ma...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale czego się czepiacie i chłopu tłumaczycie... Pytanie jest tzw. zamknięte: "Ma ktoś wiedzę lub źródło wiedzy co do ustawień zawieszenia przód/tył w 848. Wiem, że to temat rzeka ale chodzi mi o takie standardowe ustawienie zalecane przez producenta do moich pokaźnych parametrów - 172cm/68 kg.". Odpowiedź Theodora prawidłowa: "Tak [w domyśle: ma ktoś wiedze]".

 

Aby nie było dyskusji, to Patryk powinien się zapytać np tak: Ma ktoś wiedzę lub źródło wiedzy co do ustawień zawieszenia przód/tył w 848. Wiem, że to temat rzeka ale chodzi mi aby tutaj mi napisać jakie ma być takie standardowe ustawienie zalecane przez producenta do moich pokaźnych parametrów - 172cm/68 kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakby kolega zakładał, że odpowiadający będzie miał zespół aspergera, to może faktycznie rozwinąłby pytanie już na wstępie... Ręce czasem opadają. Czasem ktoś chce być dowcipny a okazuje się po prostu śmieszny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie powiedział, że na forach jest łatwo, szczególnie na motocyklowych

 

Fakt, choć ja jestem zdanie, że warto być ponad "gównianymi" standardami i podnosić poprzeczkę zamiast ją nieustannie obniżać.

W myśl zasady, że nie ma głupich pytań... Nie każdy kto błądzi musi od razu być "internetowym trolem".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kto pyta, ten błądzi i dlatego zadaje pytania. Przecież nie każdy ma taką wiedzę, jak niektórzy doświadczeni koledzy na forum, często działający w branży motocyklowej.., niemniej jestem podobnego zdania, jak Spidi :razz: 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skrócę dyskusje - do ustawienia zawieszenia potrzebna jest tyłek kierowcy i sam motocykl. Nie zrobisz tego zdalnie. Dlatego nic nie da że ktoś ci przekaże wiedzę w teorii. Trzeba to robić na żywym organizmie w innym przepadku to jest kręcenie dla kręcenia.

Napisz do LTD34 i  umów się z Łukaszem - to jedyny sposób

 

Ps. Ponownie dajecie się wkręcić i się nakręcacie  przez nie które osoby - gdzie z góry wiadomo że dyskusja pójdzie w jałową stronę.

 

Po prawidłowym ustawieniu różnica jest kolosalna

Edytowano przez miki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z całym szacunkiem do Ciebie wytłumaczę Ci jak jest :)  Theodor pracuje w serwisie i całkiem mu nieźle idzie :)   

 

Jak przychodzą do Ciebie goście, to z góry wiesz ile posłodzą herbatkę czy kawkę? No widzisz... podobnie jest z zawieszeniem. Zapewne można by napisać o tym elaborat, bo pytań mogłoby być x i aby w pełni odpowiedzieć to...  

 

Potrzebne jest konkretniejsze pytanie, by na nie odpowiedzieć. A jak już wspomniał miki, aby odpowiednio ustawić zawieszenie nie dość, że trzeba kierowcy i motocykla, to jeszcze zapewne dowiedzieć się od niego co lubi, woli i gdzie jeździ i jak najczęściej, by zawieszenie najlepiej spisywało się "pod jego widzi mi się".

 

P. S. Spaghetti też lubię...  pomidorówkę też.

 

 

Edytowano przez Moderator-5
30 c

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie prosiłem o żadne informacje, prosiłem o sprecyzowanie pytania. Czy chodzi o ustawienie SAG-u, czy tłumień, czy dobór spręzyn do masy kierowcy. Po pod pytaniem o ustawienie zawieszenia kryje sie bardzo dużo. A główna sprawa czy pytanie dotyczyło jak to zrobic manualnie czy o konkretne wartości ?

Więc następnym razem proszę o chwile refleksji zanim zaczniesz lać żółć, bo może problem leży jedynie w tym że to Ty czegoś znów nie zrozumiałeś.

Bo moja odpowiedź w postaci słowa "tak" była jasną odpowiedzią na pytanie czy jest tu ktoś kto zna odpowiedzi na ewentualne precyzyjniejsze pytania, a które nie zostały zawarte w pierwszym poście.

 

P.S. Wbrew pozorom podstawową regulacje w postaci ustawienia wysokosci motocykla czy podstawowych wartosci dla tłumień mozna ustawić "zdalnie"

Edytowano przez Moderator-5
30 c

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wszyscy wiedzą że Theodor to po części "komputer" o ogromnej wiedzy serwisowej.

Złe wprowadzenia komendy lub nie prawidłowa obsługa powoduje wyświetlenie "errror 403"

- wolnym tłumaczeniu brak dostępu do bazy danych. A najgorsze że instrukcja obsługi jest jeszcze ciągle niedostępna.

Edytowano przez miki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, pozwoliłem sobie na małe porządki, przy okazji życząc wam wszelkiej życzliwości i powodzenia w dalszym rozwijaniu tematu...

 

ps. Autor tematu, może sam w dowolnej chwili zakończyć go, używając narzędzi moderatora tematu i opcji "Zamknij"

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.