Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Jackowski

Monster 797

Polecane posty

Cześć wszystkim, 

Mam wielką prośbę do szanownych użytkowników  Monsterów o podzielenie się opinią na temat tego modelu, tj. zaletami i wadami 797. Co prawda odbyłem jazdę testową tydzień temu Liberty motors w Piasecznie i szczerze mówiąc dla mnie motocykl świetnie sie prowadzi, nie przeraża mocą... Byłby to mój pierwszy motocykl w życiu po zdanym prawku na początku września. Choć jeszcze kilka miesięcy temu brałem pod uwagę jedynie japońskie motocykle do zakupu, tak teraz tylko Europa. Na placu boju pozostało dwóch faworytów, Ducati oraz Triumph street triple R, również nówka sztuka. Pomimo, że kilka dni temu mialem okazję pojeździć Triumphem godzinę i byłem naprawdę pod wrażeniem zwinnosci, mocy i sposobu jej oddawania a także licznych bajerów typu tryby jazdy, quickshiftera to jednak ciągnie mnie w stronę bardziej pierwotnej maszyny jaka jest Monster... Będę wdzięczny za odpowiedź.

Pozdrawiam 

Jacek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czym się martwisz, skoro szukasz nówki? Przecież bedzie gwarancja, wiec wybierz ten, który bardziej Tobie pasuje. ...znaczy się Ducata ;-)

 

Wysłane z pośrodku niczego

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niby tak ale fajne są komentarze w salonach innych marek, japońskich czy europejskich jak BMW czy Triumph. ,, Rozważa Pan Ducati, no stylistyczny majstersztyk sa ale pod warunkiem że stoi cos jeszcze w garażu, bo kapryśny, wysoka awaryjność, pół sezonu Pan zmarnuje jak trzeba będzie czekać na części z Włoch..." Dlatego zależy mi na opiniach osób, które użytkują ten model albo ten sam silnik, czyli 800 -tke chłodzoną powietrzem bo jakoś szczególnie duzo opinii użytkowników nie ma, głównie dziennikarskie artykuły... Ceny przeglądów jak pytałem w salonie wydają się nie różnić cenowo od innych marek, w tym japońskich ale większy serwis po 24 tys km z wymianą pasków rozrządu i regulacji luzów zaworowych juz tak :) Wg serwisu Ducati jest to kwota ok 5 tys zl...Czy warto zatem to robić w ASO czy raczej np. w Motomaniax?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ogolnie naprawiasz gdzie to robią taniej jak nie to wysyłasz swoją oferte do kilku serwisów i czekasz na wycene gdzie zrobią taniej z czesciami nie masz kłopotu i napewno nie czekasz pół roku aż ci graty z włoch przyjdą masz mobile.de, ebay, subito.it ja owiewke zamawiałem z dnia na dzień wylakierowaną z naklejkami w czwartek zamowiłem w piątek dhl-em do łodzi przyszła zadzwonili mi około 15tej podjechałem i odebrałem w kartonie duzą  owiewkę panel boczny wiec nie ma problemu z czesciami moze w latach 90tych były kłopoty z czesciami do włoszczyzny ale teraz juz u nas prawie wszystko znajdziesz albo jeszcze taniej poza granicami naszego kraju tak jak w niemczech czy anglii bo tam szła praktycznie najwieksza produkcja poza stanami zjednoczonymi tyle w temacie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Jackowski napisał:

No niby tak ale fajne są komentarze w salonach innych marek, japońskich czy europejskich jak BMW czy Triumph. ,, Rozważa Pan Ducati, no stylistyczny majstersztyk sa ale pod warunkiem że stoi cos jeszcze w garażu, bo kapryśny, wysoka awaryjność, pół sezonu Pan zmarnuje jak trzeba będzie czekać na części z Włoch..." Dlatego zależy mi na opiniach osób, które użytkują ten model albo ten sam silnik, czyli 800 -tke chłodzoną powietrzem bo jakoś szczególnie duzo opinii użytkowników nie ma, głównie dziennikarskie artykuły... Ceny przeglądów jak pytałem w salonie wydają się nie różnić cenowo od innych marek, w tym japońskich ale większy serwis po 24 tys km z wymianą pasków rozrządu i regulacji luzów zaworowych juz tak :) Wg serwisu Ducati jest to kwota ok 5 tys zl...Czy warto zatem to robić w ASO czy raczej np. w Motomaniax?

Opierasz się na powtarzanej  ( już pokoleniowo) opinii Ducati z lat 90, gdzie w PL nikt nie potrafił tego naprawić , nie miał dostępu do części, a 90% egz. było klepanych, prostowanych i naprawianych kombinerkami, przecinakiem i młotkiem. Obecnie to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

Na gwarancji robisz w ASO - właśnie przez pryzmat gwarancji.

Później  w serwisie niezależnym, bo i lepiej i taniej.

Co do ceny przeglądu dużego - to faktycznie wychodzi trochę drożej , niż w ryżojadów. Ale jak już weźmiesz pod uwagę półkę premium ( np. BMW) , to się okazuje , że może być nawet taniej.

Jednego nie da się wycenić w Twoich rozważaniach: kupując Ducati , kupujesz półkę premium. Kupujesz manufakturę , którą rzadko spotkasz na ulicy. Mając Yamahe , to koledzy powiedzą  " yyy fajny. Dużo dałeś? '" . Mając Ducati powiedzą " zajebis... , ale kosmos" .

Sam zdecyduj.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Własnie dlatego fajna jest ta unikatowość tej marki i design co do którego, Japonia i reszta świata wg mnie jest daleko w tyle. Choć jest to moja subiektywna opinia, napewno podzielana na tym forum;)

Tak czy inaczej jestem w trakcie negocjowania ceny. Mysle, ze rocznik 2019 będzie do wyrwania w okolicach 35 tys zł. Chciałbym jeszcze zdążyć przed euro 5 i niewiadomą przyszłością Monstera na 2021. Podobno nie będzie już kratownicowej ramy, co jest niejako znakiem rozpoznawczym tego modelu. Co prawda sa jakies szpiegowskie zdjęcia w necie ale nawet sam dealer nie wie jak będzie wyglądał następca i jakie będzie miał parametry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cinek ma rację. Bier kosmos. Kosmos bier.
Wprawdzie jestem początkującym fanem Ducati ale jeżdżąc Hondą gdzieś zobaczyłem i usłyszałem na żywo ToTo i nie dało się inaczej. I banan na twarzy. I radocha, że nie jestem jednym z wielu. A to lubię.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi jak to jest z tym ciepłem oddawanym na kierowcę w lecie przy L kach, tym bardziej tej chłodzonej powietrzem.  Da rade wytrzymać? Jeździłem w połowie września testowym po odebraniu prawka, temperatura ok 19 stopni i czułem dość porządnie ciepło a ciekaw jestem jak się jezdzi w temperaturach powyżej 30 stopni...;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeździć się da. Nie dziel włosa na czworo, bo wyłażą jakies Cierpienia młodego Wertera z Ciebie. Jak dziewica, co chciałaby, ale boi się... Posłuchaj sam swojego glosu, albo przeczytaj co sam tu napisałeś i kupuj. ...cokolowiek. Po drodze co najwyzej bedziesz żałował, że nie kupiłeś "tego drugiego" (bo trawa u sąsiada zawsze jest bardziej zielona ;-) ), ale zracjonalizujesz sobie, że jednak TEN Ducat to cały czas JEST bardzo dobrą decyzją.

Wysłane z pośrodku niczego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opinie konkurencji słabe, nie można mówić źle o konkurencji ;) 

Na poważnie często szedłem pod prąd i kiedyś kupiłem HD night rod(z pewnych rąk) i też słyszałem że będę siedział w serwisie itp...  przelatałem bez problemów i sprzedałem bez problemów a skrzynia lepsza niż w yamaha ;)

Później Kawasaki ZX10r panie ramy pękają itp.. a  to najlepsza japońska marka piękna skrzynia biegów itp. 40 tyś km bez problemowej jazdy.  

Następnie szukałem znów marki która chwyci za serce i po różnych moto trafiłem na Ducati i obecnie 3 Ducati.  Oczywiście też słyszałem i dalej słyszę bajki o kosztach itp. takie gadki szybko kasuję gdyż porównanie cen ASO Ducati do cen warsztatu  nie ASO to nie tędy droga.. To co ma standardowo Ducati oplot BREMBO itp. to Japonia nie ma ... .

 

Kupujesz nowe moto dwa lata gwarancji z pięknym brzmieniem stylem ... 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Jackowski napisał:

A powiedzcie mi jak to jest z tym ciepłem oddawanym na kierowcę w lecie przy L kach, tym bardziej tej chłodzonej powietrzem.  Da rade wytrzymać? Jeździłem w połowie września testowym po odebraniu prawka, temperatura ok 19 stopni i czułem dość porządnie ciepło a ciekaw jestem jak się jezdzi w temperaturach powyżej 30 stopni...;)

Szczerze, to mój chłodzony cieczą 748S bardziej grzeje niż powietrzak S2R800. W chłodniejsze dni zakrywam w S2R chłodnicę oleju bo ciężko go dogrzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest z tym grzaniem prawej nogi od kolektorów? bo to chyba jedyna rzecz, której mógłbym się obawiać w tym moto :) jak dla mnie wygląda to świetnie, tylko jak z użytkowaniem? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ej, to jak tymi wszystkimi grzejącymi się dukatami jeżdżą we Włoszech, skoro u nas prawie się nie da ??? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ej, to jak tymi wszystkimi grzejącymi się dukatami jeżdżą we Włoszech, skoro u nas prawie się nie da ??? ;)
...może dlatego, że szybko jeżdżą?

Wysłane z pośrodku niczego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Swoje wątpliwości mam w kontekście jednej opinii https://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu=11295 gdzie gość pisze o tym ze temperatura gotuje kierownika...Bo może zamiast 797 lepiej dołożyć i mieć chłodzenie cieczą jak w 821?? 

Tak jak wspomniałem wcześniej, fajnie by było aby jakis użytkownik tego modelu wtrącił swoje pięć groszy. 99 procent opini to dziennikarskie artykuły co jak wiemy nie zawsze obiektywne;)

Dlatego chciałbym wykorzystać wszystkie Wasze uwagi i rady, żeby zakup tej pierwszej maszyny byl strzałem w 10 ;)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W MTS zdarzyło się w korku osiągnąć nawet 100 gradosów. Jajka sprawne. ...a jak się nogi grzeją w kostkach w R1100S, ło matko...

Wysłane z pośrodku niczego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak ma nie być ciepło, jak między nogami i pod tyłkiem masz piec, który gdzieś musi to ciepło oddać. Nie kupujesz sanek, tylko motocykl.

 

Ludzie jeżdżą i nie narzekają... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może wystarczy spodnie hutnicze ubrać . Jazda w spodenkach potęguje doznania gorąca. 

Albo i na odwrót ( bo chłodne powietrze bezpośrednio wdziera się w nogawki i studzi to i tamto). 

Muszę to jeszcze sprawdzić.;-p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.