Franz 0 Napisano Sierpień 17, 2012 A co ma piernik do wiatraka? Po prostu grzechem byłoby nie skorzystać z okazji jaka był zakup tego egzemplarza dziewiatek i tyle. Taa, właśnie to że skoro posiadasz idealnie przygotowanego od podstaw golasa, który ponoć jest super miodzio na tor, włożyłeś w niego masę pracy i serca to teraz tak poprostu "dla okazji" go sprzedajesz i kupujesz Superbike ? Zrozumiał bym gdybyś go zostawił, i korzystając z tej super okazji dokupił 999 :P He he he bez komentarza :twisted: :twisted: :twisted: wypunktowałeś go jak Rosja Polskę he he he chociaż i tak myslę, ze na końcu dowiesz się, ze nie masz racji :lol: :lol: :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Sierpień 17, 2012 Nie bardzo rozumiem o jakim wypunktowaniu mowa. Bo jakimi kryteriami moze sie kierowac Enzo czy ktokolwiek inny aby ocenic z czego mam fun na torze. Wracamy to walkowanego tematu. Jasne ze sportem pojedzie sie szybciej, lepiej skreca z racji geometrii itp. Co nie oznacza ze nie mozna miec frajdy z darcia monsterem po torze. CHyba ze ktos ma ambicje robienia czasow wyrazonych sekundami t ok. Ja jezdze dla zabawy i nadal uwazam ze monster jest do tego fantastyczny. Mysle ze taka dyskusja jest bez sensu. bo jej zrodlo lezy w sympatii lub jej braku na klasy naked, a nie w przydatnosci takich motocykli do zabawy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
enZo 0 Napisano Sierpień 17, 2012 Nie bardzo rozumiem o jakim wypunktowaniu mowa. Bo jakimi kryteriami moze sie kierowac Enzo czy ktokolwiek inny aby ocenic z czego mam fun na torze. Wracamy to walkowanego tematu. Jasne ze sportem pojedzie sie szybciej, lepiej skreca z racji geometrii itp. Co nie oznacza ze nie mozna miec frajdy z darcia monsterem po torze. CHyba ze ktos ma ambicje robienia czasow wyrazonych sekundami t ok. Ja jezdze dla zabawy i nadal uwazam ze monster jest do tego fantastyczny. Mysle ze taka dyskusja jest bez sensu. bo jej zrodlo lezy w sympatii lub jej braku na klasy naked, a nie w przydatnosci takich motocykli do zabawy. Otóż nie drogi Theo, w dyskusji "Golas na tor" nie chodziło o fun z jazdy, próbowaliście mnie przekonać (podając nawet czasy i kierowców) że golas to rewelacyjna konstrukcja na tor i równie dobrze się do tego nadaję co Superbike - ja wam natomiast przedstawiałem argumenty że dla mnie to moto do miasta:P A fun ma każdy z czego innego - równie dobrze można mieć z jazdy po torze Goldwingiem, lub z jazdy w terenie Fazerem - co kto lubi :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Sierpień 17, 2012 Racja monster na tor sie nie nadaje. Pewnie dlatego na panoniaring kilkunastoletnim niemal S4 robilem czasy o kilkanascie sekund lepsze od Franza na 1198S. ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Sierpień 17, 2012 Racja monster na tor sie nie nadaje. Pewnie dlatego na panoniaring kilkunastoletnim niemal S4 robilem czasy o kilkanascie sekund lepsze od Franza na 1198S. ;-) To jest kwestia umiejętności i nie ma nic wspólnego z typem motocykla. PS. Na Pannoni "zdejmę Franzowi blokadę psychiczną" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
enZo 0 Napisano Sierpień 17, 2012 Racja monster na tor sie nie nadaje. Pewnie dlatego na panoniaring kilkunastoletnim niemal S4 robilem czasy o kilkanascie sekund lepsze od Franza na 1198S. ;-) Motocykl to jedna sprawa, kierowca to druga - to że ktoś posiada 1098 S czy innego Super tech bike, wybrał się nim na tor nie znaczy że potrafi nim jeździć. (właśnie w tym kierunku idą producenci żeby top sportowe motocykle sprzedawać osobom które nie dokońca wiedzą o co chodzi w temacie). A konstruując Momstera cel jako został przedstawiony konstruktorom to: zróbmy dobry motocykl do miasta i sporadycznych wypadów poza miasto o ponadczasowej linii. Zupełnie inny cel przyświeca konstruując np 999 - zróbmy Superbike który będzie wygrywał zawody. Determinując te cele zdecydowanie motocykle będą się różnić od siebie konstrukcyjnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Włodi 0 Napisano Sierpień 17, 2012 Racja monster na tor sie nie nadaje. Pewnie dlatego na panoniaring kilkunastoletnim niemal S4 robilem czasy o kilkanascie sekund lepsze od Franza na 1198S. ;-) Motocykl to jedna sprawa, kierowca to druga - to że ktoś posiada 1098 S czy innego Super tech bike, wybrał się nim na tor nie znaczy że potrafi nim jeździć. (właśnie w tym kierunku idą producenci żeby top sportowe motocykle sprzedawać osobom które nie dokońca wiedzą o co chodzi w temacie). A konstruując Momstera cel jako został przedstawiony konstruktorom to: zróbmy dobry motocykl do miasta i sporadycznych wypadów poza miasto o ponadczasowej linii. Zupełnie inny cel przyświeca konstruując np 999 - zróbmy Superbike który będzie wygrywał zawody. Determinując te cele zdecydowanie motocykle będą się różnić od siebie konstrukcyjnie. Święte słowa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mayday 0 Napisano Sierpień 17, 2012 Racja monster na tor sie nie nadaje. Pewnie dlatego na panoniaring kilkunastoletnim niemal S4 robilem czasy o kilkanascie sekund lepsze od Franza na 1198S. ;-) To jest kwestia umiejętności i nie ma nic wspólnego z typem motocykla. PS. Na Pannoni "zdejmę Franzowi blokadę psychiczną" Franz ma blokady psychiczne??? Wątpie... :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Sierpień 17, 2012 Franz ma blokady psychiczne??? Wątpie... :lol: I kto teraz zmienia temat? :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Sierpień 17, 2012 Niech każdy jeździ po torze tym, czym chce i na co go stac. Nie odbierajmy ludziom prawa do zabawy i zmiany upodobań, tylko dlatego, że mamy odmienne zdanie w tym temacie. Theo świetnie sobie radził na torze swoim S4, a teraz czas na zmiany. Buduj te dziewiątki na tor, bo chce je zobaczyć w akcji na Pannonia ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Boa 0 Napisano Sierpień 18, 2012 Niech każdy jeździ po torze tym, czym chce i na co go stac. Nie odbierajmy ludziom prawa do zabawy i zmiany upodobań, tylko dlatego, że mamy odmienne zdanie w tym temacie. :clap: :thumbup: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Sierpień 23, 2012 Po wizycie na torze idać olbrzymią róznicę w zużywaniu sie tylnej opony po serwisie amortyzatora. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Sierpień 23, 2012 Po wizycie na torze idać olbrzymią róznicę w zużywaniu sie tylnej opony po serwisie amortyzatora. Theo, napisz trochę więcej, jak zużywała się wcześniej, a jak teraz ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Sierpień 31, 2012 testastretta to nie desmoquattro. monster to nie 999. roznica w pozycji na motocyklu to tylko szczegol. teraz trzeba sie nauczyc tym jezdzic. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Sierpień 31, 2012 testastretta to nie desmoquattro. monster to nie 999. roznica w pozycji na motocyklu to tylko szczegol.teraz trzeba sie nauczyc tym jezdzic. nie bądź taki skromy, na Pannonii goniłeś te dziewiątki aż miło było patrzeć ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Sierpień 31, 2012 testastretta to nie desmoquattro. monster to nie 999. roznica w pozycji na motocyklu to tylko szczegol.teraz trzeba sie nauczyc tym jezdzic. nie bądź taki skromy, na Pannonii goniłeś te dziewiątki aż miło było patrzeć ;) Oglądać i słuchać - konkretnie gadają Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Sierpień 31, 2012 testastretta to nie desmoquattro. monster to nie 999. roznica w pozycji na motocyklu to tylko szczegol.teraz trzeba sie nauczyc tym jezdzic. nie bądź taki skromy, na Pannonii goniłeś te dziewiątki aż miło było patrzeć ;) Oglądać i słuchać - konkretnie gadają Grzmiał jak B-52, siadający na prostej start-meta ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 4, 2012 Aaaa, po wizycie na pełnowymiarowym torze jestem super zadowolony z antyhoppingu. Oczywiscie nie zwalnia to z prawidłowo wykonanej redukcji, ale tył jest naprawdę stabilny na hamowaniach. Nadal uważam że na ulicę to gadget, ale na tor super sprawa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 26, 2012 Jako ze oryginalna "buda" 999 mi kompletnie nie podoba się na jej miejsce bedzie akcesoryjne body od RadicalDucati. Na przyszły sezon nie bedzie już golasa, ale będzie nietypowo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Wrzesień 26, 2012 Jako ze oryginalna "buda" 999 mi kompletnie nie podoba się na jej miejsce bedzie akcesoryjne body od RadicalDucati.Na przyszły sezon nie bedzie już golasa, ale będzie nietypowo. Wrzuc fotke Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 26, 2012 oczywiście poglądowa fotka i kolorami nie nalezy sie sugerować ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Wrzesień 26, 2012 oczywiście poglądowa fotka i kolorami nie nalezy sie sugerować ;) wygląda super ;) zakładaj i wrzucaj fotki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
were 0 Napisano Wrzesień 26, 2012 obczailem sobie na stronie radicala, dobrze to bedzie wygladac na motocyklu. gratuluje pomyslu :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Wrzesień 27, 2012 Theo daj przykładowe zdjecie na Duce? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 27, 2012 tak to mniejwiecej będzie wyglądać. Tutaj jest zestaw z oryginalnym zbiornikiem, u mnie bedzie jeszcze oryginalny tył monoposto. Ten z radicala jakiś przyciężkawy optycznie wyglada. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach