Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Gasior

1100 czy 1000?

Recommended Posts

Cześć!

chciałbym Was prosić o pomoc. 

Zbieram się z zakupem MST, ino jak to z Dukatami jest pewien problem z ich dostępnością w Polsce..

 

Mógłbym Was prosić o Pomoc W Wyborze?

Każda ślicznotka ma swoje plusy i minusy. Interesuje mnie jej okufrowanie, więc musze wziąć pod uwagę również ten dodatkowy koszt przy kupnie... Tak samo przeglądy - w 1100 są co 12000km znacząco wiecej niż 1000

natomiast, chciałbym o opinię dotyczącą na czym się skupić?

 

http://otomoto.pl/ducati-multistrada-1100-1100s-07-xl-dl-M4110680.html

Ta sztuka najbardziej do mnie przemawia, minusem jest brak owiewki i lusterka. Pytanie czy jest szansa i jakie są koszta jej zorganizowania (dodatkowo pytanie jak to się stało i czy nie niesie dodatkowych komplikacji...)

 

http://otomoto.pl/ducati-multistrada-1000-gwarancja-M3607818.html

Tą jadę obejrzeć i przejeździć dzisiaj. Jej minusy to 1000, a nie 1100, cena, brak zaślepek pod zaczep kufra i suche sprzęgło - pytanie, czy powinienem to traktować jako minus!?

 

http://otomoto.pl/ducati-multistrada-1100s-multistrada-ds-1100-s-gs-1600-km-M4001950.html

1100S :smile: ale strasznie długo stała - pytanie o korozję, stan uszczelniaczy itd... no i niestety biała. Pytanie, czy ten przebieg jest prawdziwy.

 

http://olx.pl/oferta/ducati-multistrada-1000ds-2006-CID5-ID5USkH.html#d0ad0316ba

Ostatnia i byćmoże najbardziej rozsądna opcja. Podobno od klubowicza, znacie?

W super osprzęcie (choć zaczepów pod kufry nigdzie nie widzę), zadbana, cud malina, ino 1000.

 

Proszę Was bardzo o pomoc, jako iż człowiek zapracowany, a ślicznotki po kraju rozsiane.. Może znacie te Panie osobiście? Macie jakieś wstępne przemyślenia? Byłbym wdzięczny choć za wstępną selekcję.

W necie znalazłem jeszcze kilka sztuk, ale raczej nie przykłuły mojego oka tak bardzo... może błędnie.

 

Pozdrawiam i bardzo proszę o słów kilka w temacie.

Maciek

 

przeniesione do odpowiedniego działu

radzę zrobić powtórkę z Regulaminu, bo się pogniewamy

i syndrom dziecka przebierającego nóżkami nie jest wytłumaczeniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

bierz ostatnia . Prawie z dziada/pradziada forumowa. Dobra sprawdzona, zadbana sztuka,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites
wwk    0

Bierz od yanga, wcześniej była cinka78, jest kpl kufrów. Godna sztuka i zadbana. Ja osobiście wolałbym suchara, ale to moja subiektywna opinia. Ta biała to od szrociarzy. Pomiędzy 1100 a 1000 praktycznie nie ma różnicy. Moc i moment to samo a ds (silnik) to dość pancerna konstrukcja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moderatorom dziękuję za przerzucenie tematu!

 

Jestem właśnie po przejażdżce wspomnianą rudą :)

I brak mi słów! To jest to czego szukałem! Co prawda pozycja mogłaby być bardziej pochylona, jednakże na dłuższą metę jest bardzo fajnie.

W VFRce na ten przykład za bardzo leżałem i po 3km już połamane plecy dawały o sobie znać.

Zaznaczam, iż jednak była to 1100 z 2007roku

 

Bądźcie proszę tak dobrzy i powiedzcie jakie plusy mialaby by ta ostatnia nad rudzielcem z Konstancina (import z Włoch tego roku)

To co ja znajduję to

+kufry

+wydech

+olejarka

+to wszystko co wymienione w ogłoszeniu (czyli 10000+++)

+cena

 

-sprzęgło (kurde nie wiem... może to i dobrze..)

-1000

-wskaźnik paliwa

-inny wtrysk (ale nie mam pojęcia czym sie różnią i jak się to przekłada na użytkowanie)

-2x wiekszy przebieg

-nie czerwona :)

 

Czy tymi na siłę znajdowanymi minusami przejmować się choć trochę?

Pozdro i dzięki za szybką odpowiedź! :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bierz od yanga, wcześniej była cinka78, jest kpl kufrów. Godna sztuka i zadbana. Ja osobiście wolałbym suchara, ale to moja subiektywna opinia. Ta biała to od szrociarzy. Pomiędzy 1100 a 1000 praktycznie nie ma różnicy. Moc i moment to samo a ds (silnik) to dość pancerna konstrukcja.

 

Chyba mnie namówiłeś - conajmniej na drobną wycieczkę w Bieszczady :PPPP

A przeglądy? w końcu to prawie dwa razy mniejszy zasięg między serwisem..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIe znam się totalnie na tym, ale jak koledzy mówią żeby brać forumową to trzeba się słuchać. 

Ja się posłuchałem i jestem zadowolony!

Share this post


Link to post
Share on other sites

też brał bym tą czarną, o mały włos dwa razy jej nie kupiłem, raz Cinek był szybszy gdy była jeszcze u Marka z Bielska, a potem gdy sprzedawał okazało się że uzbierałem już na nową, szukając (pewnego) modelu 1000,1100, nie kłamiąc kilkanaście miesięcy... ;)

Jedź zobacz i sam się przekonasz czy warto, ja bym pojechał...

 

ps.perłowa już kiedyś była na sprzedaż... nie pamiętam gdzie, ale była gdy szukałem swojej...

Edited by martini

Share this post


Link to post
Share on other sites

t

ps.perłowa już kiedyś była na sprzedaż... nie pamiętam gdzie, ale była gdy szukałem swojej...

 

Perlowa jest juz na allegro od prawie dwoch lat u tego samego sprzedawcy

a na innych aukcjach ma porysowane biale plastiki na sprzedaz

http://allegro.pl/owiewka-boczna-boczek-bok-przod-multistrada-03-08-i4557575102.html

Edited by Arecki

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki wielkie za dobre słowo. Tą białą tym bardziej sobie daruję.

Z Yangiem się jutro zdzwonimy, wypytam, co w trawie piszczy (oby nic).

 

Fajnie by było, jakbyśmy się dogadali, poszłaby w dobre ręce. Strasznie się cieszę, że tutaj trafiłem! Dzięki wielkie wszystkim za pomoc.  :clap:

 

Ps. A z chorób MSTRad to nad czym najbardziej powinienem czuwać/obawiać/sprawdzać?

 

Czy do czyszczenia sprzęgła należy rozbierać cały mechanizm? Domyślam się, że ta czynność wpisuje się w zakres pielęgnacji bieżącej..?

Jakie czynności wchodzą w skład "Reguralnego Dbania O Motocykl"? Moja poprzednia hondabyła raczej bezdotykowa poza pucowaniem naturalnie.

Pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też się przesiadłem z VFR na Multi 1000 i uważam ją za wygodniejszy, poręczniejszy i bardziej wszechstronny motocykl.

Co do tego, że stoi wystawiona od 2 lat, to bym się nie zrażał. Swoją wystawiałem prawie przez 1,5 roku i w tym czasie miałem... 2 (dwa) telefony, z czego oglądających zero. To nie sportowa honda.

Pozdr.

Edited by Groszek

Share this post


Link to post
Share on other sites
wwk    0

Też się przesiadłem z VFR na Multi 1000 i uważam ją za wygodniejszy, poręczniejszy i bardziej wszechstronny motocykl.

Co do tego, że stoi wystawiona od 2 lat, to bym się nie zrażał. Swoją wystawiałem prawie przez 1,5 roku i w tym czasie miałem... 2 (dwa) telefony, z czego oglądających zero. To nie sportowa honda.

Pozdr.

Białej bym się strzegł jak ognia. Kojarzę tych gości, mam do nich całe 5km :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No a widzisz. :) Sprzedawać, to raczej jedynie pocztą pantoflową, badź forumowo bym próbował. ale z 2 strony - to mnie nie boli - jak już dostanę w swoje ręcę... to oddać nie zamierzam :-D

Dzięki za opinie o tej białej. Pozatym, że to S-ka, to plusów za dużo nie ma.

Strasznie jestem ciekawy, jak to suche sprzęgło będzie się spisywać, nigdy takiego nie obsługiwałem.

Czy się je jakoś specjalnie konserwuje?

 

Ps. W piątek L4 z powodu zachorowania... trzeba się gdzieś przejechać ;-) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za ciepłe słowa o moim moto. Faktycznie jest go za co lubić :) Również uważam, że warto aby Gasior sobie oglądnął.

 

W sumie to nawet już sobie ułożyłem w głowie, że zostaje ze mną moto na stałe (zaczął kwitnąć pomysł pewnego ciekawego pocięcia....) no ale jeśli jest szansa, że mógłby pójść w dobre ręce to zobaczymy jaki będzie finał.

Czekam na kontakt od Gasiora i ewentualne spotkanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za ciepłe słowa o moim moto. Faktycznie jest go za co lubić :) Również uważam, że warto aby Gasior sobie oglądnął.

 

W sumie to nawet już sobie ułożyłem w głowie, że zostaje ze mną moto na stałe (zaczął kwitnąć pomysł pewnego ciekawego pocięcia....) no ale jeśli jest szansa, że mógłby pójść w dobre ręce to zobaczymy jaki będzie finał.

Czekam na kontakt od Gasiora i ewentualne spotkanie.

Więc do Piątku! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co prawda, już nieco za późno, ale ta 1100 to nie jest wersja S,  S-ka powinna mieć Ohlinsy aha.....

Pozdr. J-999

Edited by klekot999

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że ktoś szuka suchara. Moja trąbi skręca i hamuje. wiem, że to autoreklama ale naprawdę trąbi.

w razie pytań - kontakt w mojej stopce. ogłoszenie w garażu.

zbieram na MTS 1.2 to - powód sprzedaży.

Bartek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supcio! Dzięki za info Bartku!

Jak nie uda mi się z czarnulką, to pewnie będę się z Tobą kontaktować. Keep in touch!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drogi Bartku!

dzięki za ciepłe przyjęcie, bylem tak zaaferowany, że nawet herbaty zapomniałem posłodzić ;-)

Z powodu kilku technicznych drobiazgów nie udało się sfinalizować tranzakcji, jednakże mam nadzieję, że już w krótce uda się je pokonać.

 

czekam na kontakt i raz jeszcze dziękuję w imieniu całej "ekipy" :-D

pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej! w trakcie kiedy czekam na info od Yanga i Wojtka w sprawie problemu z komputerem pokładowym....

 

może mógłby ktoś pochylić się nad tytułowym tematem różnic pomiędzy 1000 a 1100? 

Czy znane są Wam jeszcze jakieś Zady i Walety tych wersji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy tysiącu sprawdź tył ramy, na wysokości siedzenia pasażera - zwłaszcza w egzemplarzach sprzed 2005, odpowietrzenie wlewu paliwa, zapalanie - dla całej serii Ds. rozrusznik i wolne koło potrafi sprawić przykrość a to drogie elementy. Pompa sprzęgła, czy nie cieknie, wysprzęgllik. Pompa nie ma zestawu naprawczego, wymiana samej pompy to 1500 zł. Podobnie ze sprzęgłem rozrusznika. Tylny hamulec. Czy nie "zapieczony". Jego umiejscowienie (do góry nogami) sprawia, że nie zawsze dokładnie serwisowany. Zawieszenie. Brak pełnego serwisowania (wymiana zużytych tulei itd.) sprawia, że motocykl pływa. Tutaj tak samo, wymiana samego oleju i uszczelnień nie wystarczą. Gumowe mocowania zegarów. Mogą i wcześniej czy później się urwą. Są trzy i regularnie od drgań odpadają. Wymiana jest banalnie prosta, koszt 6-8 zł za sztukę. Same zegary. Ok, ale należy sprawdzić czy działa podświetlenie. Ich naprawa jest niemożliwa - świeci się fluorestencyjny materiał, jeśli gdzieś puści ścieżka - nie do zgrzebania. Nie ma tam klasycznych żarówek. Regulacja świateł - sprawdź czy działa siłownik w lampie. Ręcznie się tego nie ruszy.

Sprzęgło suche. Oczywiście może, ba musi klekotać ale nie może ciągnąć, wydawać innych niepokojących dźwięków. Wymiana łożysk, co przegląd i  jego czyszczenie to podstawa. Moje odczucia: jeśli szukasz motocykla do jeżdżenia po zakrętach i do turystyki - doskonały wybór. Jeśli szukasz motocykla do zapp... po autostradach - mniej.

Dobre hamulce, ergonomia. Zwrotność. Jeśli w jeździsz się w ten motocykl, pomimo mało imponującej mocy - większość kolegów będzie oglądać tylko Twój zadupek.

Koledzy mający 1100 niech dopiszą swoje uwagi.

 

Wygląd - dyskutowany tu wielokrotnie. Kwestia gustu. To jest motocykl do jeżdżenia a nie do wyglądania. Takie jest moje zdanie.

 

Bartek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.