Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
franek

Desmo Wdowa. Reinkarnacja.

Polecane posty

Ten zachrypnięty dźwięk wydechu przypomina mi głos jednej starszej damy. :mrgreen:

:mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

brzmi zajebiscie! Mysle ze wiekszosc z nas chcialaby zobaczyc jak pracuje na wyzszych obrotach. Krotko piszac masz zajebistego milfa. 5!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie chodzi o estetykę wykonania tych połaczeń ale układ wydechowy ma czemuś słuzyć. Przy takim połączeniu wydechów dwóch cylindrów nie spodziwałbym sie prawidłowgo odpropwadzania spalin.

A ja nie spodziewałbym się po gościu, który robi to od lat, że nie wie jak zrobić wydech. Potwierdził to dzisiaj- w środku jest kolanko, które zapewnia odpowiedni kąt do odprowadzania spalin.

Tym samym teoria o niemożliwości wyregulowania silnika z powodu złej konstrukcji wydechu- upada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W środku czego jest kolanko?

Kawałka rury o średnicy 45mm dochodzącej do drugiej pod kątem 90 stopni?

 

Jesli jestes zadowolony z pracy osoby która to dla Ciebie wykonała to ok. O to przecież chodzi. I na tym poprzestańmy. Nie chce mi sie więcej dyskutować na podobne tematy.Bo czasem próby wytłumaczenia nieprawidłowości rozwiązania technicznego w takim wypadku, to jak próby udowodnienia że nie jest się zielonym osłem w cętki.

 

Pokój wszystkim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A ja nie spodziewałbym się po gościu, który robi to od lat, że nie wie jak zrobić wydech. Potwierdził to dzisiaj- w środku jest kolanko, które zapewnia odpowiedni kąt do odprowadzania spalin.

Tym samym teoria o niemożliwości wyregulowania silnika z powodu złej konstrukcji wydechu- upada.

 

Chodzi o stopień zużycia gaźników w połączeniu ze stopniem "wyluzowania" i różnych długości rur kolektorów wydechu. Może i jest tam jakieś kolanko, ale co ono robi to już jego sprawa. :D A może poprostu my nie jesteśmy w stanie wyregulować tej bestii i tyle... Chociaż ostatnio powiedziałeś, że jest OK, że jest jak Baltazar Gąbka i tak ma być, więc nie wiem o czym dyskutujemy tutaj jeszcze?

 

Filtr K&N kupiony, chciałem Ci go przekazać w prezencie ode mnie. I tak już wyjątkowo mocno wyczyściła Ci konto ta sucz łakoma ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W środku czego jest kolanko?

Kawałka rury o średnicy 45mm dochodzącej do drugiej pod kątem 90 stopni?

 

Jesli jestes zadowolony z pracy osoby która to dla Ciebie wykonała to ok. O to przecież chodzi. I na tym poprzestańmy. Nie chce mi sie więcej dyskutować na podobne tematy.Bo czasem próby wytłumaczenia nieprawidłowości rozwiązania technicznego w takim wypadku, to jak próby udowodnienia że nie jest się zielonym osłem w cętki.

 

Pokój wszystkim.

Eeeee zawsze myslałem, że o tym ośle to jest o wielbłądzie :D :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chociaż ostatnio powiedziałeś, że jest OK, że jest jak Baltazar Gąbka i tak ma być, więc nie wiem o czym dyskutujemy tutaj jeszcze?

Jest ok.

A obiecałem, że spytam o co kaman z tym kątem prostym kolanka, więc jak tylko się dowiedziałem- wrzuciłem info.

Raczej w celu wyjaśnienia, niż dyskutowania czy jestem osłem w cętki czy w prążki :shock:

P.S. Dzięki za filtrozję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Franczesko, to kiedy na dłuższy spacer tę "koleżnakę" wyprowadzisz? 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po tułaczce warsztatowej wróciła do garażu i jak wierna suka od razu zaczęła znaczyć teren.

Powitały ją radośnie samochody wyjąc na zmianę alarmami i mrugając światłami.

Większość ran wylizanych, trzeba jeszcze poprawić bandaże, zmienić pepesze na bardziej pokojowe rozwiązanie i wio na miasto...

 

post-48-1366037285,8187_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wdowa powinna zmienić ksywe na "smok wawelski" :lol:

Odstawiajac ją nie jednemu przypalilem lakier na samochodzie :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydech idzie do wymiany. Siedzenie również.

Póki co napisałem do motomaniax- cytuję posta w całości:

 

"Piszę tutaj, bo:

1. jest to wątek o motomaniax, więc post nie jest spamem, albo "nie w temacie".

2. zdecydowałem się na oficjalną i publiczną formę kontaktu z serwisem.

 

Do rzeczy:

proszę firmę motomaniax o podsumowanie prac, jakie wykonała na motocyklu Ducati 600 SS w swoim serwisie.

Chodzi o wyszczególnienie, co zostało zrobione podczas wymiany silnika 600cm na 900cm. Oraz oczywiście, co zostało wykonane przy samym silniku.

Do tego załączony koszt robocizny i części.

 

Może być tutaj, może być w temacie Wdowa na forum, może być drogą mailową.

 

Dostałem kiedyś w mailu ogólne info plus cenę- za co ile itp. Do tego moje odpowiedzi dotyczące wpłat w ratach. Było tych maili kilka.

Niestety nie mogę znaleźć, a jest to jedyny ślad po wizycie w serwisie, jaki posiadałem."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie lepiej gdybyś napisał maila bezpośrednio do któregos z nas, a najlepiej Darka.

Pojedyńczy post na forum łatwo przegapić i potem nieporozumienia będą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Generalnie temat Wdowy podzielony był na dwa etapy - reanimacja silnika a następnie przebudowa motocykla. Poniżej to co było robione wraz z cenami:

 

I etap = reanimacja silnika:

Materiały:

1. Komplet pierścieni tłokowych 900cc 12120291B x 2szt 860zł

2. Komplet uszczelniaczy zaworowych 4szt x 10zł = 40zł

3. Płytka zaworowa zamykająca 4szt x 70zł = 280zł

4. Płytka zaworowa otwierająca 3szt x 30zł = 90zł

5. Komplet zamków zaworowych 8szt x 10zł = 80zł

6. O-ring pod głowicę 15zł

7. Śruby do dekli zaworowych 16szt x 1,85 = 30zł

8. Paski rozrządu OEM 73710081A 2szt x 180zł = 360zł

 

Czynności serwisowe:

1. Kontrola / regulacja luzów zaworowych na zdjętych głowicach 350zł

2. Docieranie gniazd zaworowych 200zł

3. Wymiana pierścieni tłokowych 200zł

4. Mycie/oczyszczanie/lakierowanie silnika 150zł

 

II etap = przebudowa motocykla:

Bieżące czynności serwisowe za kwotę 1000zł, na które składa się:

- przełożenie silników

- adaptacja wiązki elektrycznej

- serwis gaźników - kontrola + czyszczenie (synchronizacja i ustawienie gaźników po dostarczeniu motocykla z kompletnym układem wydechowym)

- zakucie + serwis zestawu napędowego

- wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem

 

Prace nad przednim zawieszeniem 300zł:

- rozłożenie dwóch kompletów lag i złożenie kompletnego przodu na dwóch

mocowaniach zacisków wraz z wymianą uszczelniaczy oraz oleju zawieszeniowego

 

Materiały:

- olej silnikowy AGIP 15W50 3,5l 120zł

- filtr oleju zamiennik 35zł

- crashpady boczne R&G Racing 300zł

- olej do zawieszenia Silkolene 10W 45zł

- uszczelniacze do zawieszenia przedniego OEM 036137275 120zł

Razem materiały: 620zł

 

Do tego w gratisie poszedł nowy akumulator Unibat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.